Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00480983/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pralniczych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ w Busku-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290524853
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzewuskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 515278183
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalwojskowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwojskowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl http://bip.szpitalwojskowy.pl/przetargi.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pralniczych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4af4a16-75a8-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029942/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pralniczych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480983
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/PSU/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi prania bielizny szpitalnej, lekarskiej i kuchennej zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z usługą transportu brudnej bielizny z magazynu Zamawiającego do pralni Wykonawcy oraz transport czystej bielizny z pralni Wykonawcy do magazynu bielizny czystej na terenie siedziby Zamawiającego.
2. Oszacowana wielkość przedmiotu zamówienia w okresie 12. miesięcy wynosi 60.000 kg;
3. Usługa prania obejmuje pranie wodne, dezynfekcję, suszenie, maglowanie, czyszczenie na sucho, prasowanie, usztywnianie, segregację, pakowanie, odbiór i dostarczanie z załadunkiem i rozładunkiem asortymentu.
4. Asortyment prania:
1) bielizna szpitalna: poszwy, poszewki, prześcieradła płócienne, prześcieradła frotte, podkłady nieprzemakalne, pokrowce na materac, ręczniki, pokrowce na wózki, worki płócienne, obrusy, serwety, ściereczki do naczyń, koce, kołdry, poduszek, zasłony, ścierki do podłogi, materace;
2) odzież lekarska;
3) odzież kuchenna: bluzy, spodnie, spódnice, fartuchy, zapaski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-MARG ZPCH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790010331
7.3.3) Ulica: ul. Płk. Dąbka 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-732
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju
- DOSTAWA MROŻONEK
- "Rozbudowa ul. Rehabilitacyjnej nr 314110T w Busku-Zdroju" Zadanie realizowane w ramach "Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Modernizacja dróg powiatowych: Nr 1008T , Nr 1001T, Nr 1053T na terenie Gmin Gnojno, Busko - Zdrój i Solec - Zdrój
- "Przebudowa skrzyżowania ul. Grotta nr 314148T z ulicami Miodowicza i Wyszyńskiego w Busku-Zdroju"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1077T Pacanów - Karsy Duże
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania dla Zakładu Karnego w Przytułach Starych
- Kompleksowe usługi pralnicze dla WSO w Krakowie
- Świadczenie usług w zakresie przewozów autobusowych o charakterze publicznym w 2024 roku w podziale na 2 części
- Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu "Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki"
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie w okresie od 01.05.2024r. do 31.08.2024r.
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Studenckich Politechniki Łódzkiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.