eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Świadczenie usług informatycznych (IT, cloud i hosting) dla KPFR sp. z o.o. w Toruniu w 2024 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług informatycznych (IT, cloud i hosting) dla KPFR sp. z o.o. w Toruniu w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kujawsko-Pomorski Fundusz Rozwoju sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366974655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przedzamcze 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.kmiec@kpfr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpfr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/841877

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług informatycznych (IT, cloud i hosting) dla KPFR sp. z o.o. w Toruniu w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b58e1410-95c4-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, w projekcie pn. „Proces Przedsiębiorczego Odkrywania na rzecz rozwoju Inteligentnych Specjalizacji regionu”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541945

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KPFR/IT/1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 152899,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi informatycznej w modelu IaaS na potrzeby funkcjonowania serwisu www i aplikacji wraz z usługami poczty email i ochroną antywirusową i antyspamową urządzeń końcowych oraz świadczeniem usług informatycznych (IT) na potrzeby KPFR sp. z o.o. w Toruniu w 2024 roku. Wszystkie świadczone usługi powinny zapewniać bezpieczeństwo w zakresie przetwarzania oraz przechowywania danych osobowych zgodnie z wymaganiami RODO.
2. Prawo opcji:
1) Prawo opcji dotyczy świadczenia usług obejmujących:
a) ochronę antywirusową zgodnie z parametrami w pkt. 3 ppkt 3) lit. p) OPZ – maksymalnie dodatkowo 32 nowych stacji roboczych,
b) poczta email i pakiet aplikacji biurowych zgodnie z parametrami w pkt 3 ppkt 3) lit. p), q) OPZ – maksymalnie dodatkowo 32 nowych kont pocztowych,
c) przedłużenia świadczenia usługi opisanej w pkt 3 OPZ – maksymalnie do 28.02.2025 r., tj. o dwa miesiące kalendarzowe w stosunku do zakresu podstawowego (31.12.2024 r.).
2) Warunki korzystania z Prawa Opcji określono poniżej.
3. Użyte w dokumentacji postępowania wszelkie nazwy własne, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, procesy charakteryzujące produkt lub usługę, należy rozumieć każdorazowo jak opatrzone dopiskiem „lub równoważne”, z wyjątkiem tych, które opisują zasoby posiadane przez Zamawiającego lub z których Zamawiający obecnie korzysta. Parametry opisane przez Zamawiającego należy traktować jako minimalny poziom parametrów jakościowych i cech użytkowych, który muszą spełnić rozwiązania oferowane przez Wykonawcę. Operowanie nazwami własnymi, znakami towarowymi, normami itd. ma jedynie doprecyzować poziom oczekiwań Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, jak i podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy osób wykonujących w zakresie realizacji zamówienia czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późń. zm.), tj. osób wykonujących następujące czynności:
1) administrowanie urządzeniami sieciowymi,
2) administrowanie serwerami w środowisku wirtualnym,
3) administrowanie systemami operacyjnymi.
5. W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę/podwykonawcę osób wykonujących czynności opisane w pkt. 3, Wykonawca przedstawi przed przystąpieniem do realizacji zamówienia pisemne oświadczenie Wykonawcy/podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie stosunku pracy tych osób. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, imię i nazwisko osoby ze wskazaniem jakie czynności wykonuje osoba zatrudniona na podstawie stosunku pracy, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy/podwykonawcy. Nieprzedłożenie oświadczenia będzie traktowane jako niewykazanie spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.
6. Zamawiający może w każdym czasie przeprowadzić kontrolę spełnienia ww. obowiązku, występując do Wykonawcy o złożenie stosownego oświadczenia. Nieprzedłożenie oświadczenia będzie traktowane jako niewykazanie spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.
7. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań zostały określone w załączniku do SWZ - “Wzór umowy”.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1 do SWZ,
- Wzór Umowy – załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW

72317000-0 - Usługi przechowywania danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu wpłynęła jedna oferta. W procedurze badania spełnienia przez Wykonawcę przesłanek udziału w postępowaniu Wykonawca został wezwany do uzupełnienia podmiotowego środka dowodowego w postaci Wykazy usług o jedną, brakującą usługę oraz dokumentu potwierdzającego należyte jej wykonanie . Wykonawca nie złożył w wyznaczonym terminie dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie dodatkowej usługi. Powyższe oznacza, iż została spełniona przesłanka odrzucenia oferty, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c pzp, zgodnie z którym zamawiający odrzuca ofertę, jeśli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń. Z uwagi na fakt, iż wskazana oferta była jedyną ofertą w postępowaniu ziściła się przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 255 pkt. 2 pzp, tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.