eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miko³ów › Wykonanie kompleksowego odwodnienia budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Miko³owie przy ul. ¯wirki i Wigury 4a wraz z robotami towarzysz±cymi.



Og³oszenie z dnia 2021-03-29


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00024289 z dnia 2021-03-29

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie kompleksowego odwodnienia budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Miko³owie przy ul. ¯wirki i Wigury 4a wraz z robotami towarzysz±cymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Miko³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zarz±d Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 4a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mikolowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie kompleksowego odwodnienia budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Miko³owie przy ul. ¯wirki i Wigury 4a wraz z robotami towarzysz±cymi.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8f21d216-8e23-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00024289

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000832/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Wykonanie kompleksowego odwodnienua budynku administarcyjnego Starostwa Powiatowego w Miko³owie z robotami towarzyszacymi

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-zp.mikolowski.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.mikolowski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu systemu do elektronicznej obs³ugi zamówieñ Powiatu Miko³owskiego (zwanej dalej: „Systemem”) dostêpnej pod adresem: https://e-zp.mikolowski.pl 2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie e-ZP. 3) Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezp³atne. 5) Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Powiatu Miko³owskiego.6) W Systemie E-ZP znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja, zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/ 7) Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:a. Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,b. Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.8) Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):a) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;b) zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;c) system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.9) Z³o¿enie oferty w trybie podstawowym poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 13) Pliki mo¿na podpisaæ przed do³±czeniem do systemy za pomoc± zewnêtrznych narzêdzi do podpisu lub po do³±czeniu do Systemu e-ZP przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.14) Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalno¶ci sk³adania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis osobisty, podpis zaufany) mo¿liwe jest pod warunkiem, ¿e system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposa¿ony jest w jeden z poni¿szych komponentów:• wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obs³ug± technologii Java Web Start (JavaWS) lub• wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start. Powy¿sze wymagania nie ograniczaj± mo¿liwo¶ci korzystania przez Wykonawcê z zewnêtrznego oprogramowania do sk³adania podpisu elektronicznego,a) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozosta³e formaty);b) podpis zaufany;c) podpis osobisty;16) Maksymalny rozmiar przesy³anych plików z³o¿enia, wycofania: oferty oraz wiadomo¶ci wynosi 150 MB;17. W zale¿no¶ci od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnêtrzny, otaczaj±cy) Wykonawca do³±cza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczaj±cy).18. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem funkcji „Wy¶lij” formularzy do z³o¿enia, wycofania oferty . Wys³ana oferta jest automatycznie szyfrowana i chroniona terminem otwarcia.19. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w oryginale przy u¿yciu dedykowanych funkcji Systemu.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Miko³owski z siedzib± : ul. ¯wirki i Wigury 4a, 43-190 Miko³ów , tel. (32) 32 – 48 – 102, faks (32) 32 – 48 – 211, e-mail: kancelaria@mikolowski.pl b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sebastian Dziuban, adres poczty elektronicznej: iod@mikolow.starostwo.gov.pl; adres do korespondencji pisemnej jak w punkcie 1 litera „a”.c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: nr MNZ.272.1.2021 BM, na: ”Wykonanie kompleksowego odwodnienia budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Miko³owie przy ul. ¯wirki i Wigury 4a wraz z robotami towarzysz±cymi” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Pzp ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych; 5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; c.d w kolejnej sekcji

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; − w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; − w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników) − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); − wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 8) nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 10) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp. 11) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MNZ.272.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie kompleksowego odwodnienia budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Miko³owie przy ul. ¯wirki i Wigury 4a wraz z robotami towarzysz±cymi. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: • wykonanie izolacji pionowej wraz z przepon± poziom± ¶cian piwnic;• wykonanie ocieplenia ¶cian piwnic, pow. docieplenia: 562,8 m2• modernizacja murków oporowych studzienek okiennych;• remont dna studzienek okiennych;• remont zawilgoconych ¶cian w piwnicy budynku;• wykonanie drena¿u wokó³ budynku;• wymiana rur spustowych w budynku;• remont pochylni dla osób niepe³nosprawnych;• remont schodów zewnêtrznych;• remont chodnika w miejscu doj¶cia ze stanowiska dla osób niepe³nosprawnych ;CHARAKTERYSTYKA BUDYNKU – STAN ISTNIEJ¡CYPrzedmiotowy budynek administracyjny Starostwa Powiatowego znajduje siê w Miko³owie przy ul. ¯wirki i Wigury 4a, po³owa budynku, ¶ciany powy¿ej poziomu terenu oraz dach zosta³y docieplone. Nie zosta³a wykonana izolacja ¶cian poni¿ej terenu, czego wynikiem jest znaczne zawilgocenie ¶cian piwnicznych, brak opaski odwadniaj±cej równie¿ przyczynia siê do wch³aniania przez ¶ciany wilgoci oraz wody szczególnie w porach wiosennych, jesiennych. OPIS ROZWI¡ZAÑ PROJEKTOWYCH• Wykonanie przekopów kontrolnych pod nadzorem bran¿owym• Rozbiórka istniej±cego betonowego murku oporowego studzienek okiennych wraz z wywozem gruzu na wysypisko ¶mieci i sk³adowanie.• Osadzenie prefabrykowanych murków studzienek okiennych z L150x95x15 cm, d³. 100 cm, stal: 70 [kg/m3], masa: 0,91t • Wykonanie fasety od zewn±trz w po³±czeniu ¶ciany z ³aw± z zaprawy szpachlówk± uszczelniaj±ca o wysokiej odporno¶ci na siarczany• Wykonanie elastycznej polimerowej pow³oki grubowarstwowej na ¶cianach zewnêtrznych• Wykonanie izolacji termicznej ze styropianu ekstradowanego gr 6cm.• Wykonanie izolacji pionowej ¶cian od zewn±trz z trójwarstwowej folii kube³kowej - maty ochronnej z funkcj± oddzielaj±c±• U³o¿enie rur drenarskich wokó³ budynku z zabudow± studni• Skucie tynków wewnêtrznych w piwnicach do poziomu 0,5m nad posadzk± i w miejscach zawilgoconych • czyszczenie powierzchni ¶cian od wewn±trz bezrozpuszczalnikowym koncentratem krzemionkuj±cym do poziomu 0,5m nad posadzk± i w miejscach zawilgoconych• Szlamowanie ¶ciany od wewn±trz poprzez naniesienie sztywnego, mineralnego szlamu uszczelniaj±cego o wysokiej odporno¶ci na siarczany do poziomu 0,5m nad posadzk± i w miejscach zawilgoconych• Wykonanie fasety od wewn±trz w po³±czeniu ¶ciany z ³aw± z zaprawy szpachlówk± uszczelniaj±ca o wysokiej odporno¶ci na siarczany• zak³adanie mineralnego szlamu uszczelniaj±cego na ¶cianach od wewn±trz do poziomu gruntowanie i uzupe³nianie skutych tynków• malowanie ¶cian• wymiana rur spustowych w budynku na stalowe ocynkowane, powlekane• remont poziomów kanalizacyjnych• remont schodów i pochylni • remont chodnika w miejscu doj¶cia ze stanowiska postojowego dla osób niepe³nosprawnychSzczegó³owy zakres robót objêtych postepowaniem okre¶laj±: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ - bran¿a budowlana - Projekt budowlano-wykonawczy kompleksowego odwodnienie budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Miko³owie przy ul. ¯wirki i Wigury 4a wraz z robotami towarzysz±cymi (przedmiar robót, projekt budowlano – wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ).1.2. Wymagany okres gwarancji i rêkojmi na ca³y przedmiot zamówienia tj. na roboty budowlane wraz z wbudowanymi materia³ami wynosi 60 miesiêcy. 1.3 Przy sporz±dzaniu oferty nale¿y wzi±æ pod uwagê, ¿e roboty bêd± prowadzone w czynnym budynku administracyjnym, w zwi±zku z tym prowadzone roboty nie mog± przeszkadzaæ w funkcjonowaniu urzêdu - harmonogram realizacji robót musi byæ uzgodniony z Zamawiaj±cym.1.4 Wybrany wykonawca zobowi±zany bêdzie do ubezpieczenie w ca³o¶ci przedmiotu zamówienia, w tym ubezpieczenie terenu budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowlane t. j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zmianami ( bez franszyzy redukcyjnej lub z franszyz± redukcyjn± nie wy¿sz± ni¿ 5% warto¶ci kontraktu - sumy ubezpieczenia) od odpowiedzialno¶ci cywilnej: deliktowej i kontraktowej, na sumê nie mniejsz± ni¿ kwota wynagrodzenia brutto, wynikaj±ca z oferty wykonawcy , na okres od dnia zawarcia umowy do czasu odbioru koñcowego robót.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniaj±ce

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45112500-0 - Usuwanie gleby

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45431000-7 - K³adzenie p³ytek

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu nastêpuj±ce kryterium oceny ofert: cena brutto (waga - 100%) .5. Sposób obliczenia punktów w kryterium - Cena brutto - waga 100% (Kc): Kc = (Cmin / Cbad) x 100% przy czym 1% = 1 pkt gdzie: Cmin - najni¿sza cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia spo¶ród z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu Cbad - cena brutto zaoferowana w ofercie badanejKc - ilo¶æ punktów przyznanych ofercie badanej w kryterium ceny. Maksymaln± ilo¶æ punktów - 100 - otrzyma oferta z najni¿sz± oferowan± cen± brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Punktacja bêdzie obliczana z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: 1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie; 2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie; 3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie; 4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: 4.1 w okresie ostatnich 5 lat , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ nale¿ycie: jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na remoncie lub budowie lub przebudowie budynku*, która swoim zakresem obejmowa³a wykonanie odwodnienia budynku wraz z dociepleniem ¶cian budynku, o warto¶ci wykonanej roboty budowlanej minimum 500 000 z³otych brutto ; Okres okre¶lony w warunku liczy siê wstecz od dnia , w którym up³ywa termin sk³adania ofert. * pod pojêciem „budynek” Zamawiaj±cy rozumie , zgodnie z brzmieniem art.3 pkt 2) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( tekst jednolity - Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zmianami) obiekt budowlany, który jest trwale zwi±zany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomoc± przegród budowlanych oraz posiadaj±cy fundamenty i dach;4.2 skieruje do realizacji zamówienia: jedn± osobê uprawnion± do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zmianami) i Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Osoba ta bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika robót. W przypadku osób , które naby³y uprawnienia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zmianami), z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej ( tekst jednolity: Dz. U. 2020 r., poz. 220, ze zmianami).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania , aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ; Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powy¿ej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ. 1.2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w rozdziale IV sekcja 2 ust. 2.1 SWZ. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ. 1.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 sk³adaj± odrêbnie: 1) wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu; 2) podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy 1.4. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ: 1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, 2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1), 3) zobowi±zanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniaj±cego zasób Wykonawcy; 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: a) pe³nomocnictwo, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: - postêpowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy, - wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby, - ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa, b) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.3 SWZ (Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enia tego o¶wiadczenia na formularzu ofertowym); 1.5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. 1.6. Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 1.7. Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 10.000,00 PLN (s³ownie z³otych: dziesiêæ tysiêcy). 2.Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± okre¶lony w rozdziale X SWZ. 3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp tj:a) pieni±dzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299).. 4. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w Miko³owskim Banku Spó³dzielczym w Miko³owie , na rachunek:nr 27 8436 0003 0000 0026 7850 0001Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do dnia 14.04.2021 r. do godz.10:00Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie siê, tj. zostanie zaksiêgowane na rachunku Zamawiaj±cego. 5Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieni±dza przelewem, tytu³ przelewu musi pozwalaæ Zamawiaj±cemu na identyfikacjê przedmiotowego postêpowania w zwi±zku z powy¿szym w tytule przelewu nale¿y wpisaæ nazwê postêpowania.6. W przypadku wyboru formy niepieniê¿nej wadium Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ je przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) . Niedopuszczalne jest z³o¿enie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) . 7. W przypadku wyboru formy niepieniê¿nej wadium Wykonawca zobowi±zany jest przes³aæ dokument wadialny (np. e-gwarancjê bankow± lububezpieczeniow±) za po¶rednictwem systemu e-zp.mikolowski.pl, w wydzielonym odrêbnym pliku (np. .pdf) , w sposób umo¿liwiaj±cy Zamawiaj±cemu dope³nienie obowi±zku okre¶lonego w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy sugeruje, aby w temacie wiadomo¶ci podaæ znak postêpowania oraz nazwê postêpowania, do którego wadium jest wnoszone. 8Wadium wnoszone w formie innej ni¿ w pieni±dzu musi spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z ustawy Pzp, w szczególno¶ci okre¶laæ bezwarunkowy, nieodwo³alny obowi±zek zap³aty na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, w przypadkach okre¶lonych w ustawie Pzp oraz byæ wa¿ne przez okres zwi±zania ofert±, okre¶lony w niniejszej SWZ. Musi byæ wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W dokumencie wadialnym nie mog± byæ zawarte jakiekolwiek warunki ograniczaj±ce zakres odpowiedzialno¶ci gwarancyjnej. Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e zapisy dotycz±ce wadium zosta³y okre¶lone w Rozdziale VI SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem. 4.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 4.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w zakresie zmiany terminu wykonania umowy w nastêpuj±cych przypadkach:1) gdy zajdzie konieczno¶æ przerwania robót ze wzglêdu na niekorzystne warunki uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacj± techniczn±, potwierdzone przez Inspektora nadzoru i udokumentowane w dzienniku budowy, je¿eli jest prowadzony lub w formie protoko³u spisanego przez strony umowy. Za niekorzystne warunki Zamawiaj±cy uzna w szczególno¶ci:a) stan klêski ¿ywio³owej,b) stan epidemii lub zagro¿enia epidemicznego,c) gdy wyst±pi±, warunki atmosferyczne odbiegaj±ce od typowych dla danej pory roku, w szczególno¶ci nieprzewidziane warunki pogodowe uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonanie odbiorów (powodzie, d³ugotrwa³e ci±g³e opady atmosferyczne, klêski ¿ywio³owe i inne nietypowe dla danej pory roku anomalie pogodowe); 2) wyst±pienie zmian bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci:a) wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego,b) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej.3) gdy zajdzie okoliczno¶æ powoduj±ca przed³u¿enie z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, czasu wydania decyzji administracyjnych przez w³a¶ciwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa, je¿eli uniemo¿liwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizacjê zadania;4). innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac.5) gdy zajdzie konieczno¶æ usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw niezinwentaryzowanego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego b±d¼ urz±dzeñ przez ich u¿ytkowników, co mo¿e uniemo¿liwiæ terminow± realizacjê zadania;6) gdy zajdzie okoliczno¶æ wstrzymania robót przez uprawiony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;7) gdy wyst±pi si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami Zamawiaj±cy precyzuje, ¿e pojêcie „Si³a wy¿sza” oznacza wydarzenie zewnêtrzne, nieprzewidywalne i poza kontrol± stron niniejszej umowy, którego skutkom nie mo¿na zapobiec, wystêpuj±ce po podpisaniu umowy.Za si³ê wy¿sz±, warunkuj±ca zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, stan pandemii, epidemii zmiany zwi±zane ze stanami pandemii, epidemii, w tym ich przebiegiem. 8) konieczno¶ci zmiany wydanych decyzji administracyjnych, pozwoleñ lub wyst±pienia koniecznych zmian; 9) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz, warunkuj±cych wykonanie niniejszej umowy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy; 10) projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w projekcie budowlanym, na podstawie którego Wykonawca realizuje roboty budowlane, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie umowy ; za³o¿onych termin realizacji umowy zostanie wyd³u¿ony, o czas w jakim zosta³y zaktualizowane warunki geologiczne poprzez przeprowadzenie dodatkowych badañ oraz o czas równy wyd³u¿eniu realizacji Przedmiotu umowy w zwi±zku z innymi od przyjêtych warunkami geologicznymi; 11) zaistnienie odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych kategoria gruntu (kurzawka, ska³a, niekontrolowane nasypy, obecno¶æ p³yt betonowych itp.) skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± realizowania Przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych. W przypadku wyst±pienia tego typu odstêpstw od za³o¿onych termin realizacji umowy zostanie wyd³u¿ony, o czas w jakim zosta³y zaktualizowane warunki geologiczne poprzez przeprowadzenie dodatkowych badañ oraz o czas równy wyd³u¿eniu realizacji Przedmiotu umowy w zwi±zku z innymi od przyjêtych warunkami geologicznymi; Pozosta³e Zapisy w Sekcji IX Ogloszenia

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1.1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez System E-ZP . Oferta musi byæ z³o¿ona przed up³ywem terminu sk³adania ofert. O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas wygenerowania Urzêdowego Po¶wiadczenia Przed³o¿enia (UPP) w Systemie E-ZP.Ofertê nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-14 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-13

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Czê¶æ dalsza sekcji III punkt.3.61. Ofertê, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nale¿y z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej w niniejszym rozdziale „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320). 3. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 2, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Czê¶æ dalsza sekcji VII pkt.7.4 Rodzaj i zakres zmian umowy12) zaistnienia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci napotkania innych niezinwentaryzowanych sieci, niewybuchów, artefaktów archeologicznych, urz±dzeñ podziemnych koliduj±cych z realizowanymi robotami, skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia robót. W przypadku wyst±pienia tego typu odstêpstw od za³o¿onych, termin realizacji umowy zostanie wyd³u¿ony o czas uzyskania niezbêdnych uzgodnieñ, zaprojektowania niezbêdnych zabezpieczeñ sieci oraz dokonania prze³o¿enia koliduj±cego uzbrojenia; 13) gdy Zamawiaj±cy dokona zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, która to zmiana wp³ynie na wyd³u¿enie terminu wykonania Przedmiotu umowy; zmiana terminu mo¿e obejmowaæ maksymalnie czas trwania robót wynikaj±cych ze zmiany umowy w oparciu o art. 455 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.. Je¿eli powy¿sze determinuje mo¿liwo¶æ wykonania robót objêtych Przedmiotem umowy, przesuniêciu ulegnie równie¿ czas ich realizacji; 14) wyst±pienia wad lub braków dokumentacji projektowej lub konieczno¶ci wprowadzenia zmian w tej dokumentacji; zamiana terminu mo¿e obejmowaæ maksymalnie czas niezbêdny na wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej oraz czas realizacji Przedmiotu umowy w zakresie objêtym zmienion± dokumentacj± projektow±; 15) zmian wynikaj±cych z konieczno¶ci wykonania robót niezwi±zanych bezpo¶rednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których niewykonanie uniemo¿liwia lub utrudnia prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy; zamiana terminu mo¿e obejmowaæ maksymalnie czas niezbêdny do wykonania tych robót;16) w przypadku konieczno¶ci przeprowadzenia przez Zamawiaj±cego odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, które wstrzymuje lub wyd³u¿a realizacjê przedmiotu umowy. 17) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych ,których realizacje Zamawiaj±cy dopuszcza zgodnie z zapisem § 17 umowy.2. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ust.1 termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, Okres ten winien uwzglêdniaæ w szczególno¶ci czas trwania przyczyn uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia, a¿ do czasu ich faktycznego usuniêcia. . Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w pozosta³ych wypadkach okre¶lonych w przepisie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp . Z uwagi na ograniczona liczbê znaków szczegó³owe zapisy zawarte s± w projektowanych postanowieniach umownych zal. nr 6 SWZ
2021-03-29 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.