Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010042/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
- 2021/BZP 00010042/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24 (po zmianach)
- 2021/BZP 00010042/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011597/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-01
- 2021/BZP 00014766/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024045 z dnia 2021-03-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Integracja TOPSOR z HIS - szpitalnym systemem informatycznym Szpitala Specjalistycznego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Nowym Sączu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Jędrzeja Śniadeckiego w Nowym Sączu
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Jędrzeja Śniadeckiego w Nowym Sączu - zespół ds. zamówień publiczych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306437
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 10
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 184436635
1.5.8.) Numer faksu: +48 184436635
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpitalnowysacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowysacz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiajacy publiczny - jednostka sektora finasów publicznych - samodzileny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Integracja TOPSOR z HIS - szpitalnym systemem informatycznym Szpitala Specjalistycznego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Nowym Sączu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43015b1d-7677-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010042/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.271-9/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 40000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje 1 zadanie: integracja TOPSOR z HIS - szpitalnym systemem informatycznym Szpitala Specjalistycznego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Nowym Sączu tj: usługa Informatyzacja świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie integracji Projektu „Tryby Obsługi Pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR)” ze szpitalnym systemem informatycznym – HIS (Hospital Infromation Systems).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72320000-4 - Usługi bazy danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49532,1
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49532,1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49532,1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsultant IT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781388065
7.3.3) Ulica: ul. Krzywa 21
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-118
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49532,10
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-03-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- BZP.271.29.2025 Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawy materiałów szewnych
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku - I/Limanowa"
- Dostawa sprzętu medycznego 1 x użytku
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie portalu intranetowego - serwisu informacyjnego dla pracowników Zamawiającego
- Usługi wsparcia IT (0365, infrastruktura sieciowa)
- Zakładanie baz danych BDOT500 i GESUT gmin: m. Wejherowo, m. Reda, m. Rumia, gm. Choczewo, gm. Gniewino
- Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej.
- Zakup niezbędnego sprzętu, wyposażenia, oprogramowania (obszar techniczny) na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Zgorzelec"
- Realizacja projektu ,,Cyberbezpieczny Urząd Miasta Zakopane"
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.