Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00522709/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu budynku dawnej szkoły w miejscowości Gawrzyjałki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896232580
1.5.8.) Numer faksu: 896232592
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9732461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu budynku dawnej szkoły w miejscowości Gawrzyjałki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-353d4a1a-cfae-41f7-a009-0b30fe057ffb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004708/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont dachu budynku dawnej szkoły w miejscowości Gawrzyjałki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522709
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje remont dachu i instalacji odgromowej budynku dawnej szkoły w Gawrzyjałkach. Projekt remontu nie przewiduje przebudowy i zmian funkcjonalnych pomieszczeń wewnątrz budynku. Przedmiotowy budynek wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków gminy Szczytno. Celem remontu jest powstrzymanie procesu postępującego niszczenia oraz przedłużenie możliwości eksploatacji poprzez renowację i poprawę stanu technicznego konstrukcji budynku oraz przywrócenie mu pierwotnych walorów estetycznych wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa użytkowania obiektu.
Zadanie obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych:
• Prace rozbiórkowe – dach;
• Prace rozbiórkowe – strop drewniany;
• Wzmocnienie więźby dachowej;
• Pokrycie dachu;
• Odwodnienie dachu;
• Naprawa kominów;
• Dezynfekcja oraz impregnacja więźby dachowej;
• Instalacja odgromowa.
Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, w szczególności zgodnie z ustawą z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania, każdej z części postępowania określony został w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SWZ. Załączone do SWZ przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy, który w celu opracowania oferty winien opracować własny przedmiar robót.
Zasilanie terenu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306360,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306360,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi ogólnobudowlane ciesielstwo, dekarstwo Damian Sielczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451904994
7.3.3) Ulica: Górka 11
7.3.4) Miejscowość: Górka
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306360,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej koparki obrotowej na podwoziu kołowym
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do/z placówek oświatowych w Olsztynie i w Szczytnie, w roku szkolnym 2025/2026
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa miejskiej sieci e-Szczytno
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku dawnego magazynu Ogrodnika
- Wykonanie remontu pokryć dachowych w Ogrodzie Botanicznym IHAR-PIB w Bydgoszczy
- Remont dachu na budynku Cz-D (17-13) WIMIF Politechniki Krakowskiej przy al. Jana Pawła II 37 w Krakowie
- Budowa wiaty wolnostojącej służącej edukacji leśnej w Starościnie
- Tworzenie mieszkania wspomaganego na terenie gminy Wierzbica
- "Remont Szkoły Podstawowej im. Andrzeja Mielęckiego w Koźminku - etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.