Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00538410/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
- 2023/BZP 00543575/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nowosolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Nowej Soli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-674d183e-94f8-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00023581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038785/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi pocztowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538410
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.272.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kod CPV:
64110000-0 - Usługi pocztowe
64100000 – 7 – Usługi pocztowe i kurierskie
64112000-4 – Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 – Usługi pocztowe dotyczące paczek
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli ul. Moniuszki 3 , w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i zwrotów (przesyłki listowe i paczki pocztowe), który będzie realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1041 ze zm.).
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji, określają :
1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej : SOPZ ) - załącznik nr 1 do SWZ ;
2)Formularzu cenowym ( ilościowym ) – załącznik nr 2A;
3)Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
3.Szacunkowa ilość przewidzianych przesyłek w okresie świadczenia usług zawiera tabela Załącznika nr 2A.
4.Podane w tabeli Załącznika nr 2A ilości przesyłek sporządzone zostały na podstawie analizy przesyłek zrealizowanych w okresie 24 miesięcy i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną osiągnięte w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych przesyłek. Określone ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko i wyłącznie za usługi faktycznie wykonane według stawek zawartych w ofercie Wykonawcy. Nie wyszczególnione w powyższej tabeli rodzaje przesyłek będą wycenione dodatkowo, zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy, który zostanie przez niego dostarczony najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Dodatkowe informacje :
1)Zamawiający nie dopuszcza i nie wymaga możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art.92 ustawy PZP tzn. Oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
2)Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art.214 ust.1 pkt 7 ustawy PZP – zamówienia polegającego na powtórzenia podobnych usług
3)Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ustawy PZP .
4)Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych, o których mowa w art.93 ustawy PZP.
5)Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311 – 315 ustawy PZP.
6)Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
7)Na podstawie art. 95 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2020 r. poz. 1320 ze zm.) osób* wykonujących wskazane w ust. 11 czynności związane z realizacją zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy.
* Wykonawca samodzielnie określa liczbę osób niezbędnych do wykonania czynności bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania - zatrudnionych na podstawie umowy o pracę ( w rozumieniu Kodeksu pracy ).
8)Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a)doręczanie przesyłek pocztowych do Nadawcy;
b)doręczanie Nadawcy zwrotów potwierdzeń odbioru oraz niedoręczonych przesyłek (przesyłki listowe i paczki pocztowe), po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania adresatowi/ odbiorcy.
9)Sposób weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 7 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
10)Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.
11)Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.
12)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
13)Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Uzasadnienie:
Przedmiot zamówienia stanowi kompleksową usługę pocztową na rzecz jednego Zamawiającego. Podzielenie na części groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia a także potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Ponadto istniałoby ryzyko niewykonania części zamówienia. Zapewniona zostaje w ten sposób jednolitość świadczenia usługi przez Wykonawcę oraz zwiększa się odpowiedzialność Wykonawcy za rezultat końcowy – skuteczność doręczenia. Zamawiający przy podzielonym zamówieniu na części musiałby znacząco wzmocnić zespół pracowników do realizacji usługi pocztowej po stronie Zamawiającego, co powodowałoby wzrost zaangażowania i kosztów po stronie Zamawiającego. Dodatkowo podział przedmiotu zamówienia powodowałby konieczność dodatkowego nadzoru i koordynacji nad realizacją poszczególnych usług, a co za tym idzie wzrost kosztów operacyjnych po stronie Zamawiającego. Utrudniony byłby także proces reklamacji usługi pocztowej z uwagi na ilość generowanych przesyłek do obiegu przez Zamawiającego, który musiałby być realizowany z różnymi podmiotami i przez dodatkowe osoby odpowiedzialne za proces reklamacji po stronie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456108,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456108,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456108,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: RODZINY HISZPAŃSKICH 8
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456108,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Przebudowa drogi dodatkowej DD7 w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 315 w Nowej Soli.
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego do hemodializy i dializy otrzewnowej na potrzeby Stacji Dializ Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup lasera urologicznego do kruszenia kamieni, enukleacji stercza oraz innych procedur urologicznych i chirurgicznych wraz z maceratorem i osprzętem endoskopowym na potrzeby Oddziału Urologii .
- Dostawa wraz z instalacją i skonfigurowaniem systemu łączności bezprzewodowego przywoływania osób na potrzeby SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Doposażenie modernizacja SOR w Nowej Soli".
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (siatki przepuklinowe, klipsy tytanowe, rurki intubacyjne, przetwornik do pomiaru ciśnienia, zestaw do pomiaru rzutu serca) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Zagospodarowanie terenu przy osiedlu Konstytucji 3-Maja w Nowej Soli.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (DFP.271.86.2025.ADB) Odbieranie, przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych (listów zwykłych i poleconych, krajowych i zagranicznych).
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego we Wrześni
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek pocztowych i ewentualnych ich zwrotów.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Jedlińsk USŁUGI SPOŁECZNE
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Politechniki Krakowskiej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Deszczno.
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.