Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00276159/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz budynków Miasta Krasnystaw i jego jednostek organizacyjnych w 2022 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Krasnystaw
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197919
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 3 Maja 29
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 576 21 57
1.5.8.) Numer faksu: 82 576 23 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@krasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6464ea3-4066-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz budynków Miasta Krasnystaw i jego jednostek organizacyjnych w 2022 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6464ea3-4066-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023239
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002984/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz budynków Miasta Krasnystaw i jego jednostek organizacyjnych w 2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276159/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.271.1.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 747967,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy prawo energetyczne oraz w oparciu o przepisy wykonawcze do tej ustawy, dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz budynków Miasta Krasnystaw i jego jednostek organizacyjnych, w prognozowanej ilości 851 MWh do punktów poboru energii elektrycznej, zwanych dalej ppe.
Wykaz ppe stanowi załącznik nr 1 do siwz.
Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy
i Polskimi Normami.
Zamawiający zawrze umowy lub umowę na dostawę energii do ppe na warunkach, wybranej, najkorzystniejszej oferty.
Ilość nabytej energii elektrycznej będzie rozliczana w 2 miesięcznych okresach rozliczeniowych według rzeczywistego zużycia tej energii przez Zamawiających,
po cenach ze złożonej przez Wykonawcę oferty.
Dla oświetlenia drogowego, miejsce dostarczenia energii stanowią zmiany funkcji linii energetycznej, z przesyłowej lub dystrybucyjnej na instalacje odbiorcy.
W szczególności będą to: zaciski kabla zasilającego w szafie oświetlenia ulicznego bądź zaciski prądowe na wyjściu przewodów do zabezpieczeń, w kierunku instalacji odbiorcy.
Pozostałe miejsca dostarczenia energii, wynikające z interpretacji ustawy Prawo Energetyczne określone są w warunkach przyłączeniowych.
Aktualnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego [OSD] Zamawiającego jest PGE Dystrybucja SA.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie między innymi:
Wypowiedzenie umów kompleksowych (jeżeli będzie to konieczne)
Zgłoszenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji umowy dostawy energii elektrycznej których stroną jest Zamawiający,
Pełnienie funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe ( w tym opracowywanie i zgłaszanie grafików handlowych do OSD) dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach niniejszego Zamówienia. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia, odpowiedniego dla odbiorów w grupach taryfowych i przy mocach umownych.
Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do:
Zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej,
Reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy.
Koszty wynikające z czynności wymienionych w punktach od 1-3, w tym
z dokonywania bilansowania uwzględnione mają być w zagregowanej cenie jednostkowej kWh.
Wykonawca musi posiadać ważną i obowiązującą generalną umowę dystrybucyjną zawartą z właściwym dla Zamawiającego, Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie n warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz zgodnie
z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energia elektryczną.
Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. PGE Dystrybucja S.A.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt.2 w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 866866,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699153,48 PLN
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Zakup ładowarki teleskopowej
- Dostawa środków czystości i artykułów higienicznych do SP ZOZ w Krasnymstawie
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie"
- "Usługa pralnicza dla DPS w Krasnymstawie"(26.2025.)
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej 2025-2026
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem"
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej polegającej na sprzedaży i świadczeniu usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Skwierzynie"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Gminy Radymno w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa energii elektrycznej do budynków Domu Pomocy Społecznej w Rudzie Różanieckiej wraz z odbiorem energii elektrycznej wytworzonej z instalacji fotowoltaicznej
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla budynku użyteczności publicznej przy ul. Pułaskiego 42 dla lokalu Nr 3
- "Dostawę energii cieplnej, dystrybucję i przesyłanie ciepła do czterech budynków użyteczności publicznej SZPZLO Warszawa Praga - Północ 2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





