Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00526638/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa serwisowa (konserwacja i naprawa) maszyn offsetowych dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 261 847 577
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/ozgs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa serwisowa (konserwacja i naprawa) maszyn offsetowych dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb8db136-8f65-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526638
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 65/2023/TP/SZKOL i KO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 278400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: obsługa serwisowa (konserwacja i naprawa) maszyn offsetowych dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50000000 – 5 Usługi naprawcze i konserwacyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1. oraz nr 6 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Uzasadnienie odstąpienia: Zagrożenie wykonania zamówienia wynikające z potrzeby skorygowania działań przez różnych WYKONAWCÓW. Wymagane złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje świadczenia wykazane w załączniku nr 1.1. do SWZ. ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 (dwóch) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: wykonujących pełną obsługę serwisową, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330624,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330624,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330624,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ NIEWIADOMSKI FANTOM SERWIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241867281
7.3.3) Ulica: ul. Płońska 36
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-683
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ NIEWIADOMSKI FANTOM SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ NIEWIADOMSKI FANTOM SERWIS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330624,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont nawierzchni wraz z odebtonowaniem części podwórka przy ulicy Wilczej 23 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Próżna 12 m 29, część nr 2: Bracka 18 m 26, część nr 3: Świętojańska 4/6 m 18
- Prace odtworzeniowe i remontowe poziomu -1 oraz remont ścian konstrukcyjnych klatki schodowej z wymianą stolarki drzwiowej w budynku mieszkalnym przy ul. Dzielnej 74 w Warszawie.
- Organizacja 3-dniowego (2 noce) wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Ł-WIT (250 osób) w terminie 24-26.09.2025 r.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 4 pakietów.
- DOSTAWA NARZĘDZI
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- "Świadczenie usługi utrzymania pogotowia dźwigowego i wykonywania przeglądów konserwacyjnych dźwigów osobowych, osobowo-towarowych itp."
- "Usługa serwisowania i utrzymania w sprawności systemu telekomunikacyjnego"
- Usługa konserwacji i pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych, które stanowią własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu przy ul. Waryńskiego 16A.
- Utrzymanie w sprawności technicznej budynku nr 8 w kompleksie wojskowym m. Chojnice.
- Prowadzenie eksploatacji oraz wykonywanie stałej kompleksowej konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych instalacji automatycznego sterowania w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.