Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00575863/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
- 2024/BZP 00587317/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie modernizacji systemu telewizji dozorowanej CCTV w budynku ODB oraz modernizacje łazienki w Ośrodku dla Bezdomnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Ośrodek dla Bezdomnych Nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631166798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kobylepole 69
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-304
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oosrodek@m.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://osrodekdlabezdomnych.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10089151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie modernizacji systemu telewizji dozorowanej CCTV w budynku ODB oraz modernizacje łazienki w Ośrodku dla Bezdomnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e258ac91-87d8-4fee-942c-e19d945e6bec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00022771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076575/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja systemu telewizji dozorowanej CCTV w budynku ODB oraz modernizacja łazienki w Ośrodku dla Bezdomnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575863
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW-SAZ.4440.51.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133435,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie modernizacji systemu telewizji dozorowanej CCTV wraz z montażem wideodomofonui projektora z ekranem w budynku Ośrodka dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu przy ul. Kobylepole 69
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35121700-5 - Systemy alarmowe
4.5.5.) Wartość części: 57352,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie modernizacji łazienki na I piętrze w budynku Ośrodka dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu przy ul. Kobylepole 694.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 76083,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może jej zwiększyć
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89494,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89494,80 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104549,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104549,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104549,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projektoria Monika Labijak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773370085
7.3.3) Ulica: Sielska
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-129
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104549,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa chromatografu gazowego na potrzeby WSSE w Poznaniu
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego systemu zawiesi (podpór) kanałów wentylacyjnych w oraz wymiana wieszaków sufitu podwieszanego na nowe w części sportowej Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Usługa kompleksowego sprzątania siedziby Polskiego Teatru Tańca
- Dostawa odczynników chemicznych
- Remont pomieszczeń archiwum w budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile
- Świadczenie usług gastronomicznych dla osób zatrzymanych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji przetwarzającej energię słoneczną na energię elektryczną dla obiektów Zakładu Usług Komunalnych
- Termomodernizacja - ocieplenie elewacji budynku Remizy OSP przy ul. Słonecznej 12 w Zachowicach
- MODERNIZACJA TOALETY Z PRZYSTOSOWANIEM DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W PS NR 5 W RAMACH PROJEKTU PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Malowanie pomieszczeń w Biurach Powiatowych ARiMR z siedzibami w Choszcznie, Złocieńcu, Nowogardzie i Pyrzycach oraz wymiana kotłów gazowych c.o. w Biurach Powiatowych w Złocieńcu i Nowogardzie
więcej: Systemy alarmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.