eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364648578

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krzywa 3

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48324941400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukzawiercie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukzawiercie.p

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pukzawiercie.ssdip.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08c1c443-51cb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022699

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291901/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/7/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 328880 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu.
2. Zakup odbywać się będzie w okresie obowiązywania umowy we wszystkie dni każdego miesiąca 24 godziny na dobę na stacji paliw wskazanej przez Wykonawcę na terenie miasta Zawiercie na zasadzie detalicznego, bezgotówkowego tankowania pojazdów i sprzętu silnikowego lub do kanistrów - na podstawie indywidualnego upoważnienia.
3. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:
a) benzyna bezołowiowa PB 95 w ilości - do 7 000 litów
b) olej napędowy w ilości – do 65 000 litrów.
Ilość paliwa może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) o +/- 30% z zastrzeżeniem, iż łączne wynagrodzenie Wykonawcy nie może przekroczyć ceny ofertowej wyliczonej w oparciu o szacunkowe ilości paliwa.

4. Brak odbioru deklarowanych ilości nie uprawnia Wykonawcy do żądania jego zakupu, a rzeczywiste ilości zakupionego paliwa wynikać będą z potrzeb Zamawiającego.

5. Zamawiający zastrzega, że ilości paliwa stanowią jedynie uprawnienie do zakupu wskazanych ilości paliwa, a nie zobowiązanie.

6. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) sprzedaży paliw płynnych spełniających wymagania jakościowe określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680),
b) wystawiania faktur zbiorczych dwa razy w miesiącu za okresy rozliczeniowe:
od 1-ego do 15-go dnia miesiąca i od 16- go do ostatniego dnia miesiąca. Wykonawca będzie wystawiał faktury obejmujące należność za paliwo nie później niż siódmego dnia po zakończeniu okresu rozliczeniowego,
c) wystawiania faktur na Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu 42-400 Zawiercie, ul. Krzywa 3, przy czym zakup będzie udokumentowany dowodem wydania paliwa.
7. Dowód wydania zawiera następujące informacje:
a) dokładny adres stacji paliw,
b) nr rejestracyjny samochodu,
c) kwota do zapłaty,
d) ilość wydanego paliwa,
e) cenę sprzedaży w kwotach brutto i netto wraz z odrębnie wyspecyfikowanym upustem,
f) data i godzina transakcji.
Jeden egzemplarz dowodu wydania zostaje wydany kupującemu, natomiast drugi pozostaje na stacji paliw.

8. Przedmiot zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także projektowane postanowienia umowne, który stanowią załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414790 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414790 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414790 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIRCLE K POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004857520

7.3.3) Ulica: Puławska 86

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-603

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414790 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca, któremu udzielono zamówienia jest dużym przedsiębiorcom.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.