eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoRemont budynku POW we Franciszkowie - Dworek, w trybie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2021-03-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00022564 z dnia 2021-03-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek, w trybie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48243574111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek, w trybie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9f1f1c2-7cc9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010536/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Remont budynku POW we Franciszkowie - Dworek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, umowa o dofinansowanie projektu UDA-RPLD.07.03.00-10-0015/18-00 „Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013195/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2021.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1431562,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku POW we Franciszkowie – Dworek (Franciszków 1, 99-306 Łanięta) zlokalizowanego na działce oznaczonej nr ewidencyjnym 120/1 położonej w miejscowości Franciszków, gmina Łanięta, powiat kutnowski, obręb Juków - Franciszków, w trybie zaprojektuj i wybuduj.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona i uzgodni z Zamawiającym dokumentację projektową a następnie na jej podstawie wykona roboty budowlane polegające na remoncie budynku Dworku na potrzeby POW, zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym dla zadania „Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek” (załącznik nr 1 do SWZ).3. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy:1) Zadanie 1 – Dokumentacja projektowa2) Zadanie 2 – Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek – wykonanie robót budowlanych4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają:1) Program funkcjonalno – użytkowy dla zadania „Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek”, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ,2) projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ;UWAGA: Przedmiotem niniejszego zamówienia objęta jest między innymi dostawa i montaż wyposażenia stałego obiektu, w szczególności: aneksów kuchennych, sanitariatów, WC, łazienek, mała architektura, sprzęt gaśniczy, zaktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa przeciw pożarowego, oznaczenie dróg ewakuacyjnych z wyłączeniem dostawy sprzętu ruchomego – meble, lodówki, kuchenki elektryczne, komputery, aparaty telefoniczne, itp, która nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia.5. Gwarancja i rękojmia:1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonaną dokumentację projektową oraz wykonane roboty budowlane oraz instalacyjne, wykonane instalacje oraz dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót.2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności:a) dokumentacja projektowa,b) roboty budowlane,c) roboty instalacyjne,d) wykonane instalacje,e) dostarczone i zamontowane urządzenia, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.3) Gwarancja obejmuje:a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji,b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych i urządzeń,c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytkowania urządzeń lub materiałów użytych przez Wykonawcę, posiadających wadę ukrytą.6. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. Programie funkcjonalno – użytkowym dla zadania „Remont budynku POW we Franciszkowie – Dworek” (załącznik nr 1 do SWZ).7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń.8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.9. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: zgodnie z postanowieniami PFU (załącznik nr 1 do SWZ) Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w celu dokonania oględzin obiektu objętego przedmiotem zamówienia. O terminie odbycia wizji lokalnej Zamawiający zawiadomi Wykonawców, zamieszczając informację na ten temat na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Zamawiający, w odniesieniu do treści art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, oświadcza, iż nie wymaga obligatoryjnego uczestnictwa w wizji lokalnej, Wykonawców którzy składać będą oferty w niniejszym postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczneTermin składania ofert w wyżej wskazanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego upłynął w dniu 23 marca 2021 r. o godz. 10:00.Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Wobec tego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego podlega unieważnieniu, gdyż nie złożono żadnej oferty.Uzasadnienie prawnePostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego została unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty.
2021-03-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.