eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowalewo Pomorskie › Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 1 500 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie w 2021 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 1 500 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie w 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13

1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: (56) 684-10-24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 1 500 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie w 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63871a57-6e20-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003240/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 1.500.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie w 2021 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym numer Fn.271.1.2021 do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 09.12.2021r. do godz. 11:00, do zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-18a4ec48-529c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Fn. 271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 164221,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100 groszy) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie w 2021 roku.
2. Uruchomienie kredytu nastąpi po zawarciu umowy kredytowej do dnia 30 grudnia 2021r.,
w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego i będzie następowało na pisemne polecenie zamawiającego, maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania pisemnej dyspozycji od zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania niepełnej kwoty kredytu. Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych prowizji ani opłat z tytułu niewykorzystanej części przyznanego kredytu.
4. Okres kredytowania wynosi od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2027r.
5. Karencję w spłacie rat kapitałowych kredytu ustala się do dnia 31.03.2025r.
6. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, powiadamiając pisemnie wykonawcę najpóźniej w dniu planowanej spłaty.
7. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba że zamawiający złoży odmienną dyspozycję na piśmie. Zamawiający, w przypadku wcześniejszej spłaty części kredytu, ma prawo wskazać konkretne raty kredytu z harmonogramu, na poczet których dokonał wpłaty. Nadpłacona kwota nie podlega oprocentowaniu.
8. Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu stanowi: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Skarbnik Gminy dokona kontrasygnaty deklaracji wekslowej.
9. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą dokonywane w walucie polskiej [PLN].
10. Za dzień spłaty kredytu lub jego raty uważa się dzień wpływu kwoty na rachunek wskazany przez wykonawcę. Spłaty rat kredytu będą dokonywane w kwotach i terminach określonych w harmonogramie określonym w rozdziale 4 ust. 10 Zaproszenia do udziału w negocjacjach.
11. Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M. Dla wyliczenia ceny oferty przyjmuje się WIBOR 1M z dnia 12.11.2021r. w wysokości 1,36 %. Oprocentowanie może ulegać w okresie umownym zmianom tylko w przypadku zmiany stawki WIBOR 1M. Marża w okresie umownym jest stała.
12. Odsetki należne naliczane są za każdy dzień korzystania z kredytu licząc od dnia jego uruchomienia i od wysokości wykorzystanych środków. Naliczenia odsetek dokonuje się w miesięcznych okresach obrachunkowych. Spłaty odsetek będą dokonywane w terminie do 15‑go dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni.
13. Ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie płatności ostatniej raty kredytu.
14. Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek wskazany przez wykonawcę. Jeżeli termin płatności odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, termin ten ulega przesunięciu na pierwszy dzień roboczy po tym dniu.
15. Do naliczania odsetek od kredytu przyjmuje się kalendarz rzeczywisty.
16. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna.
17. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami.
18. Od kwoty kredytu niespłaconego w terminie zamawiający zobowiązuje się zapłacić odsetki wg stawki oprocentowania obowiązującej u wykonawcy dla zadłużenia przeterminowanego nie wyższej jednak niż czterokrotność stopy lombardowej Narodowego Banku Polskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171180,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171180,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171180,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Kowalewie Pomorskim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 878-000-45-77

7.3.3) Ulica: 1 Stycznia 14

7.3.4) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 87-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194494,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.