Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00021494/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
- 2024/BZP 00037497/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-15
- 2024/BZP 00055743/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-22
- 2024/BZP 00069468/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-26
- 2024/BZP 00071708/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-26
- 2024/BZP 00085123/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-01
- 2024/BZP 00098844/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-09
- 2024/BZP 00206664/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-16
- 2024/BZP 00230599/01 - Wynik z dnia 2024-03-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego na potrzeby dofinansowania Projektu pn. „Rozwój zeroemisyjnej mobilności nad Jeziorem Żywieckim i Międzybrodzkim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY D/S EKOLOGII W ŻYWCU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070558756
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ks. Prałata Stanisława Słonki 22
1.4.2.) Miejscowość: Żywiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-300
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.4.7.) Numer telefonu: 33 861 28 98
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zmge.zywiec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmge.zywiec.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022013
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00021494
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo załączone do oferty składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z podaniem adresu
siedziby,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem,
przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać
mocodawca (osoba lub osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak
podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W odniesieniu do
warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie
żądać, przed zawarciem umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.
Po zmianie:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo załączone do oferty składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z podaniem adresu
siedziby,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem,
przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać
mocodawca (osoba lub osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak
podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W odniesieniu do
warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie
żądać, przed zawarciem umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie miasta Żywca
- Wykonanie opracowania projektowego dla zadania pn.: "Projekt rozbudowy drogi powiatowej nr 1412S Łękawica - Rychwałd - Pewel Mała wraz z budową chodnika w km 0+000 do km 3+598 w Rychwałdzie"
- DOSTAWA ŚRODKÓW MEDYCZNYCH DLA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŻYWCU.
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowoczesna infrastruktura wodociągowa w gminie Rybczewice
- "Projektowanie i budowa budynku kultury i oświaty w Ropczycach, część biblioteczna"
- "Budowa obwodnicy Mosiny w ciągu drogi wojewódzkiej nr 431 - etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej dla zadania Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Krakowskiej 8, 8a
- Opracowanie inwentaryzacji, ekspertyzy stanu technicznego i programu prac konserwatorskich i restauratorskich, przeprowadzenie badań architektonicznych dla budynku przy ul. Pod Zrębem 9.
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





