eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Spawanie metodą TIG z egzaminem zewnętrznym i kursu zawodowego pn. Spawanie metodą MAG 135 z egzaminem zewnętrznym



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Spawanie metodą TIG z egzaminem zewnętrznym i kursu zawodowego pn. Spawanie metodą MAG 135 z egzaminem zewnętrznym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 32-48-100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.mikolowski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Spawanie metodą TIG z egzaminem zewnętrznym i kursu zawodowego pn. Spawanie metodą MAG 135 z egzaminem zewnętrznym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd73134e-568f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000832/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie kursow dla uczniów i nauczycieli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301302/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.18.2021.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 84616,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2.1 Część 1 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Spawanie metodą MAG 135 z egzaminem zewnętrznym.

1) Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Spawanie metodą MAG135” dla 24 uczniów/uczennic oraz 1 nauczyciela, w wymiarze minimum 145 godz. dla każdej z grup w latach szkolnych 2021/2022 oraz 2022/2023.
2) Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy.
3) Kurs powinien zostać przeprowadzony w formie stacjonarnej.
4) W przypadku, gdy sytuacja epidemiologiczna w momencie realizacji kursu nie pozwoli na przeprowadzenie kursu w trybie stacjonarnym, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu online, jeżeli forma kursu na to pozwala.
5) Kurs powinien obejmować przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu łączenia stali konstrukcyjnych niestopowych [metoda MAG135] oraz egzamin potwierdzający uzyskane kwalifikacje, po którego zaliczeniu uczestnik otrzyma stosowny certyfikat/zaświadczenie.
Liczba uczestników ogółem – 25
Liczba grup ogółem – 2
Liczba osób w grupie: minimum 10, maksimum 15
Liczba godzin/grupę – 145 (w tym 120 godzin zajęć praktycznych, 25 godzin zajęć teoretycznych)
Z czego:
godzina = godzina zegarowa
liczba osób pracujących przy jednym stanowisku podczas zajęć praktycznych = 1 os.
Termin realizacji: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Kurs dla 25 uczestników/uczestniczek zostanie przeprowadzony dla 2 grup zajęciowych, jedna 12-osobowa, jedna 13-osobowa. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby osób w grupie przy założeniu, że minimalna liczba osób w grupie wynosi 10, a maksymalna 15.

4) Obowiązki wykonawcy:
A. Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) Zamawiający wymaga, aby program zajęć uwzględniał minimalnie poniższy zakres tematyczny:
b) Metoda spawania MAG 135:
Spawane materiały: stal niestopowa.
c) Cel kursu:
Przygotowanie kandydata do praktycznego i teoretycznego egzaminu państwowego (przeprowadzane są zgodnie z normą PN-EN ISO 9606-1:2014-02 lub równoważna) przed komisją powołaną przez Instytut Spawalnictwa w zakresie wykonywania prac spawalniczych. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu uczestnik uzyskuje w/w uprawnienia do spawania w postaci książeczki spawacza oraz certyfikatu (świadectwo egzaminu spawacza).
d) Zakres tematyczny:
Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi:
1.Materiały spawalnicze.
2. Urządzenia do spawania w osłonach gazów elektrodą topliwą.
3. Bezpieczeństwo i higiena pracy.
4. Możliwość ustawiania parametrów spawania, łuk spawalniczy – rodzaje..
5. Materiały podstawowe – stale.
6. Zakłócenia w pracy urządzeń spawalniczych, unikanie wad w spoinach.
7. Oznaczenie i wymiarowanie spoin.
8. Metody przygotowania złączy do spawania.
9. Kwalifikowanie spawaczy.
10. Zajęcia praktyczne.
5) Zajęcia powinny się odbywać:
• od poniedziałku do soboty,
• dla uczniów szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj: Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach oraz dla jednego nauczyciela.
• 240 godzin kursów (część praktyczna) odbędzie się w odpowiednio wyposażonej spawalni zapewnionej przez Wykonawcę.
Zajęcia praktyczne powinny odbywać się na terenie zapewnionej przez Wykonawcę odpowiednio wyposażonej spawalni (niezależne stanowiska spawalnicze wyposażone zgodne z wymaganiami norm Norma PN-EN ISO 9606-1:2014-02 lub równoważna). Zajęcia realizowane poza szkołą powinny odbywać się w promieniu 30 km od siedziby Zamawiającego tj. ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów (na podstawie danych GPS, trasa najkrótsza zmierzona przez samochód osobowy).
Podczas zajęć praktycznych Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom kursu, odpowiednie wyposażeniem techniczne adekwatne do rodzaju kursu, odpowiadające indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. Z odzieży ochronnej Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi przyłbicę spawalniczą, okulary ochronne, fartuch ochronny i rękawice ochronne.
6) Ukończenie szkolenia wiąże się z uzyskaniem uprawnień spawacza w metodzie: MAG 135.
7) Przebieg kursu oraz certyfikacja uprawnień spawacza muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi: Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych Norma PN-EN ISO 9606-1:2014-02. Lub równoważna .Wykonawca przeprowadzi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, badania lekarskie w celu uzyskania orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia kursu zawodowego. Wykonawca pokrywa koszty przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich. Jednostka szkoląca zobowiązana jest zorganizować przeprowadzenie tych badań przez uprawnionych lekarzy. Czasu przeznaczonego na badania lekarskie nie należy wliczać do liczby godzin kursu ogółem.
8) Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 5 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 3 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie.
9) Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej i zapewni wykwalifikowaną kadrę do przeprowadzenia kursu.
10) Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne w postaci podręcznika lub skryptu lub e-podręcznika lub e-skryptu z zakresu tematyki kursu (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów).
11) Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.
12) Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu.
13) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć poszczególnych grup.
14) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, m.in. znakowanie materiałów szkoleniowych, dokumentów.
15) Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020 (Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 dostępnymi pod linkiem: https://rpo.slaskie.pl/dokument/wytyczne_zasady_rownosci_szans_i_niedyskryminacji_v2). Wszystkie działania muszą być realizowane w sposób niewykluczający udziału w kursie osób z niepełnosprawnościami.
16) Wykonawca na koniec kursu zapewni wydanie uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu kursu, z uwzględnieniem działań promocyjnych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
17) Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu przed komisją egzaminacyjną Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz wydanie uczestnikom kursu książeczki spawacza oraz certyfikatu (świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza w metodzie MAG135).
18 )W przypadku egzaminu poza szkołą ucznia, Wykonawca zapewnia transport uczestników z siedziby szkoły na miejsce egzaminu i z miejsca egzaminu do siedziby szkoły.
19) Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat.
20) Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:
• listę obecności uczestników kursu w każdym dniu szkolenia,
• program kursu oraz dziennik zajęć,
• potwierdzenia dostarczenia materiałów szkoleniowych dla uczestników kursu
• kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz potwierdzenie dostarczenia zaświadczeń i certyfikatów dla uczestników kursu,
• dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników).
21) Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2027 r.
B. Obowiązki wykonawcy w przypadku prowadzenia kursu stacjonarnie:
a) Zajęcia powinny się odbywać:
b) 50 godzin kursów (część teoretyczna) odbędzie się w pracowniach szkolnych nieodpłatnie udostępnionych Wykonawcy w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44,
c) Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w pracowni multimedialnej wyposażonej w ekran i projektor multimedialny udostępnionej nieodpłatnie przez szkołę. C. Obowiązki wykonawcy w przypadku prowadzenia kursu online (tylko część teoretyczna, tylko w przypadku jeżeli sytuacja epidemiologiczna nie pozwoli na przeprowadzenie kursu w trybie stacjonarnym): 1.Przygotowanie i przesłanie drogą elektroniczną do akceptacji Zamawiającego projektu prezentacji, która będzie wykorzystywana podczas zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia modyfikacji przesłanych materiałów, przed ostateczną akceptacją. Pozostałe zapisy w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 45416,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Spawanie metodą TIG z egzaminem zewnętrznym.
1) Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Spawanie metodą TIG” dla 20 uczniów/uczennic oraz 1 nauczyciela, w wymiarze minimum 103 godz. dla każdej z grup w latach szkolnych 2021/2022 oraz 2022/2023.
2) Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy.
3) Kurs powinien zostać przeprowadzony w formie stacjonarnej.
W przypadku, gdy sytuacja epidemiologiczna w momencie realizacji kursu nie pozwoli na przeprowadzenie kursu w trybie stacjonarnym, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu online, jeżeli forma kursu na to pozwala.
4) Kurs powinien obejmować przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu spawania elektrodami nietopliwymi [metoda TIG141] oraz egzamin potwierdzający uzyskane kwalifikacje, po którego zaliczeniu uczestnik otrzyma stosowny certyfikat/zaświadczenie.
Liczba uczestników ogółem – 21
Liczba grup ogółem – 2
Liczba osób w grupie: minimum 9, maksimum 13
Liczba godzin/grupę – 103 (w tym 80 godzin zajęć praktycznych, 23 godzin zajęć teoretycznych)
Z czego:
godzina = godzina zegarowa
liczba osób pracujących przy jednym stanowisku podczas zajęć praktycznych = 1 os.

Termin realizacji: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Kurs dla 21 uczestników/uczestniczek zostanie przeprowadzony dla 2 grup zajęciowych, jedna 10-osobowa, jedna 11-osobowa. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby osób w grupie przy założeniu, że minimalna liczba osób w grupie wynosi 9, a maksymalna 13.

5) Obowiązki wykonawcy:
a) Zamawiający wymaga, aby program zajęć uwzględniał minimalnie poniższy zakres tematyczny:
b) Metoda spawania TIG141:
Spawane materiały: stal niestopowa.
c) Cel kursu:
Przygotowanie kandydata do praktycznego i teoretycznego egzaminu państwowego (przeprowadzane są zgodnie z normą PN-EN ISO 9606-1:2014-02lub równoważna) przed komisją powołaną przez Instytut Spawalnictwa w zakresie wykonywania prac spawalniczych. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu uczestnik uzyskuje w/w uprawnienia do spawania w postaci książeczki spawacza oraz certyfikatu (świadectwo egzaminu spawacza).
6) Zakres tematyczny:
Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi:
1.Materiały spawalnicze.
2. Urządzenia do spawania w osłonach gazów elektrodą topliwą.
3. Bezpieczeństwo i higiena pracy.
4. Możliwość ustawiania parametrów spawania, łuk spawalniczy – rodzaje.
5. Materiały podstawowe – stale.
6. Zakłócenia w pracy urządzeń spawalniczych, unikanie wad w spoinach.
7. Oznaczenie i wymiarowanie spoin.
8. Metody przygotowania złączy do spawania.
9. Kwalifikowanie spawaczy.
10. Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania TIG.
11. Bezpieczeństwo i higiena pracy
12. Zajęcia praktyczne.
7) Zajęcia powinny się odbywać:
• od poniedziałku do soboty,
• dla uczniów szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj: Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach,
• 160 godzin kursów (część praktyczna) odbędzie się w odpowiednio wyposażonej spawalni zapewnionej przez Wykonawcę.
8) Zajęcia praktyczne powinny odbywać się na terenie zapewnionej przez Wykonawcę odpowiednio wyposażonej spawalni (niezależne stanowiska spawalnicze wyposażone zgodne z wymaganiami norm Norma PN-EN ISO 9606-1:2014-02lub równoważna). Zajęcia realizowane poza szkołą powinny odbywać się w promieniu 30 km od siedziby Zamawiającego, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów (na podstawie danych GPS, trasa najkrótsza zmierzona przez samochód osobowy).
9) Podczas zajęć praktycznych Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom kursu, odpowiednie wyposażeniem techniczne adekwatne do rodzaju kursu, odpowiadające indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. Z odzieży ochronnej Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi przyłbicę spawalniczą, okulary ochronne, fartuch ochronny i rękawice ochronne.
10) Ukończenie szkolenia wiąże się z uzyskaniem uprawnień spawacza w metodzie: TIG 141.
11 ) Przebieg kursu oraz certyfikacja uprawnień spawacza muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi: Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych Norma PN-EN ISO 9606-1:2014-02 lub równoważna.
12) Wykonawca przeprowadzi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, badania lekarskie w celu uzyskania orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia kursu zawodowego. Wykonawca pokrywa koszty przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich. Jednostka szkoląca zobowiązana jest zorganizować przeprowadzenie tych badań przez uprawnionych lekarzy. Czasu przeznaczonego na badania lekarskie nie należy wliczać do liczby godzin kursu ogółem.
13) Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 5 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 3 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie.
14) Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej i zapewni wykwalifikowaną kadrę do przeprowadzenia kursu.
15) Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne w postaci podręcznika lub skryptu lub e-podręcznika lub e-skryptu z zakresu tematyki kursu (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów).
16) Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.
17) Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu.
18)Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć poszczególnych grup.
19)Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, m.in. znakowanie materiałów szkoleniowych, dokumentów.
20) Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020 (Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 dostępnymi pod linkiem: https://rpo.slaskie.pl/dokument/wytyczne_zasady_rownosci_szans_i_niedyskryminacji_v2). Wszystkie działania muszą być realizowane w sposób niewykluczający udziału w kursie osób z niepełnosprawnościami.
21) Wykonawca na koniec kursu zapewni wydanie uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu kursu, z uwzględnieniem działań promocyjnych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
22) Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu przed komisją egzaminacyjną Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz wydanie uczestnikom kursu książeczki spawacza oraz certyfikatu (świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza w metodzie TIG141).
23) W przypadku egzaminu poza szkołą ucznia, Wykonawca zapewnia transport uczestników z siedziby szkoły na miejsce egzaminu i z miejsca egzaminu do siedziby szkoły.
24) Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat.
25) Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:
• listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia,
• program kursu oraz dziennik zajęć,
• potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych
• kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników,
• dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników).
26) Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2027 r.
B. Obowiązki wykonawcy w przypadku prowadzenia kursu stacjonarnie:
1 ) Zajęcia powinny się odbywać:
• 46 godzin kursów (część teoretyczna) odbędzie się w pracowniach szkolnych nieodpłatnie udostępnionych Wykonawcy w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44,
2) Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w pracowni multimedialnej wyposażonej w ekran i projektor multimedialny udostępnionej nieodpłatnie przez szkołę.
C. Obowiązki wykonawcy w przypadku prowadzenia kursu online (tylko część teoretyczna, tylko w przypadku jeżeli sytuacja epidemiologiczna nie pozwoli na przeprowadzenie kursu w trybie stacjonarnym):
Pozostałe zapisy w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 39200,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340135558

7.3.3) Ulica: Krasińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-952

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40950 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634-013-55-58

7.3.3) Ulica: Krasińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-952

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38220 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.