Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00028326/01 - Wynik z dnia 2021-04-07
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021839 z dnia 2021-03-23 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA SUKCESYWNEGO ODBIORU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z WŁASNYM TRANSPORTEM I ZAŁADUNKIEM NA RZECZ POWIATOWYCH ZAKŁADÓW OPIEKUŃCZO-LECZNICZNYCH W GROJCU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE ZAKŁADY OPIEKUŃCZO-LECZNICZE W GROJCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ogrodowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Grojec
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-615
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338428136
1.5.8.) Numer faksu: 338428903
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzolgrojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzolgrojec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA SUKCESYWNEGO ODBIORU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z WŁASNYM TRANSPORTEM I ZAŁADUNKIEM NA RZECZ POWIATOWYCH ZAKŁADÓW OPIEKUŃCZO-LECZNICZNYCH W GROJCU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a93c01d-8b0a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020938/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór i unieszkodliwienie odpadów medycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej adres mail: sekretariat@pzolgrojec.pl,
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne RODO znajdują się w dziale III pkt 14 swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZOL.ZP.262a.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi „sukcesywny odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych wraz z własnym transportem i załadunkiem na rzecz Powiatowych Zakładów Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu” w Powiatowych Zakładach Opiekuńczo - Leczniczych w Grojcu, Aleja Ogrodowa 1, Grojec 32-615 – w sposób sprawny, dokładny i terminowy, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2014 r o odpadach (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 701 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (t.j. Dz.U. 2016 r. poz. 1819). Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży potwierdzenie wpisu do bazy BDO w zakresie transportu.Transport odpadów musi odbywać się zgodnie z procedurą przewozu odpadów medycznych wg zasad ADR, a także wymaganiami w zakresie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa życia, zdrowia ludzi, w szczególności w sposób uwzględniający właściwości chemiczne i fizyczne odpadów, w tym stan skupienia oraz zagrożenia, które mogą powodować odpady. Firma transportująca jest zobowiązana do przestrzegania poniższych norm: a) musi zostać wpisana do odpowiedniego rejestru oraz otrzymać indywidualny numer rejestrowy od Marszałka Województwa; b) dostarczenie odpadów medycznych do miejsca ich utylizacji; c) zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie wykonywania usług. Wiąże się to z obowiązkiem podjęcia wszelkich niezbędnych środków bezpieczeństwa, te z kolei należy dostosować do możliwych do przewidzenia zagrożeń.Pojazdy stosowane do przewożenia odpadów muszą spełniać wymagania przepisów ADR. Osoby zajmujące się przewozem odpadów niebezpiecznych muszą być odpowiednio przeszkolone, czyli posiadać dowód o odbytym szkoleniu t.j. zaświadczenie ADR.Odbiorca odpadów jest zobowiązany do: a) systematycznego odbioru odpadów zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;b) każdorazowego potwierdzenia odbioru odpadów medycznych dokumentem zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 819); c) wyboru instalacji unieszkodliwiania położonej w województwie małopolskim. Zaoferowana instalacja jest eksploatowana oraz spełnia standardy emisyjne zgodnie z przepisami ochrony środowiska; d) oświadcza, że spełnia wszystkie wymagane przepisami warunki dla prowadzenia działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów; e) posiada aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych i niebezpiecznych oraz ich składowania; f) przetransportowania odpadów do właściwego miejsca ich utylizacji odpowiednio przystosowanym pojazdem z udziałem przeszkolonego personelu i z zachowaniem obowiązujących przepisów o przewozie drogowym materiałów niebezpiecznych; g) ponosi wszelką odpowiedzialność związaną z zagrożeniem epidemiologicznym z tytułu transportu odpadów niebezpiecznych do odpowiedniego miejsca utylizacji; h) z chwilą odbioru odpadów od Zamawiającego staje się posiadaczem odpadów i ciążą na nim obowiązki dalszego postępowania zgodnie z wszystkimi obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający z chwilą przekazania odpadów Wykonawcy przenosi na Wykonawcę odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami. Świadczenie usług w zakresie: odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa: a) Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 701 ze zm.), b) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1396 ze zm.), c) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923), d) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. z 2017 r. poz. 1975), e) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1819 ze zm.), f) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz. U. z 2015 r. poz. 1116), g) Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 382 ze zm.), h) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819).Wymagania dodatkowe stawiane względem całego przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli wykonywania usługi przez Specjalistę ds. epidemiologii. b) w celu umożliwienia przeprowadzenia kontroli Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia na życzenie Zamawiającego odpowiednich dokumentów oraz udzielania wszelkich niezbędnych informacji w zakresie realizacji usługi. c) wszelkie uwagi dotyczące jakości wykonywania usługi, Zamawiający zgłasza do koordynatora-przedstawiciela Wykonawcy (osoba uprawniona do kontaktów w sprawie realizacji umowy) pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. d) za wszelkie nieprawidłowości związane z wykonywaniem usługi odpowiedzialność ponosi Wykonawca, e) Wykonawca ponosi odpowiedzialność przed Zamawiającym i innymi jednostkami kontroli. f) Zamawiający na podstawie art 95 ust. 1 ustawy wymaga, aby przedmiot zamówienia w zakresie prac związanych z odbiorem i transportem odpadów medycznych z terenu Powiatowych Zakładów Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu był wykonywany przez osobę/osoby zatrudnioną przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (DZ.U. 2014r. poz. 1502 ze zm.). Nie jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22 par. 1 Kp. W przypadku rozwiązania z daną osobą stosunku pracy przed zakończeniem okresu obowiązywania umowy, należy niezwłocznie zatrudnić na to miejsce inną osobę. W celu udokumentowania wypełnienia powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu na jego wezwanie oświadczenia o zatrudnieniu osób (min. 1), wymienionych z imienia i nazwiska oraz określając zakres ich czynności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90513300-9 - Usługi spalania odpadów
90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1. nie podlegają wykluczeniu 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o: • oświadczenie – załącznik nr 3 do SWZ, • aktualne zezwolenia właściwych organów administracji publicznej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, a w szczególności: ✓ decyzję zezwalającą na zbieranie odpadów medycznych stanowiących przedmiot zamówienia (wg kodów), wydaną przez właściwy organ zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późń. zm.) – dotyczy podmiotów, które ze względów bezpieczeństwa lub w celu zapewnienia ciągłości odbioru zakaźnych odpadów medycznych są zobowiązane do posiadania stosownego zezwolenia; ✓ decyzję zezwalającą na transport odpadów medycznych stanowiących przedmiot zamówienia (wg kodów), wydaną przez właściwy organ zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późń. zm.). ✓ decyzję/zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami dotyczące unieszkodliwiania odpadów przy zachowaniu warunków określonych w art. 20 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późń. zm.) – w przypadku, jeżeli unieszkodliwiania odpadów dokonuje podmiot trzeci w stosunku do Wykonawcy, należy przedłożyć ważną decyzję zezwalającą na unieszkodliwianie odpadów wydaną dla tego podmiotu oraz umowę zawartą pomiędzy Wykonawcą, a podmiotem unieszkodliwiającym odpady – w celu wykazania spełnienia warunku unieszkodliwiania odpadów medycznych zgodnie z wymogami ustawy o odpadach, a w szczególności zachowania zasady bliskości uregulowanej w art. 20 ustawy o odpadach.b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o: • oświadczenie – załącznik nr 3 do SWZ, • oświadczenie Wykonawcy o opłaconej polisie, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000 zł wraz z zobowiązaniem wybranego Wykonawcy do dostarczenia takiego dokumentu najpóźniej do dnia podpisania umowy– załącznik nr 3 do SWZ; c) zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o: 1. doświadczenie zawodowe: • oświadczenie – załącznik nr 3 do SWZ, 2. zdolności techniczne: • oświadczenie – załącznik nr 3 do SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie – załącznik nr 3 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;d) Aktualną decyzję zezwalającą na zbieranie odpadów medycznych stanowiących przedmiot zamówienia (wg kodów), wydaną przez właściwy organ zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późń. zm.) – dotyczy podmiotów, które ze względów bezpieczeństwa lub w celu zapewnienia ciągłości odbioru zakaźnych odpadów medycznych są zobowiązane do posiadania stosownego zezwolenia. e) Aktualną decyzję zezwalającą na transport odpadów medycznych stanowiących przedmiot zamówienia (wg kodów), wydaną przez właściwy organ zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późń. zm.). f) Aktualną decyzję/zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami dotyczące unieszkodliwiania odpadów przy zachowaniu warunków określonych w art. 20 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późń. zm.) – w przypadku, jeżeli unieszkodliwiania odpadów dokonuje podmiot trzeci w stosunku do Wykonawcy, należy przedłożyć ważną decyzję zezwalającą na unieszkodliwianie odpadów wydaną dla tego podmiotu oraz umowę zawartą pomiędzy Wykonawcą, a podmiotem unieszkodliwiającym odpady – w celu wykazania spełnienia warunku unieszkodliwiania odpadów medycznych zgodnie z wymogami ustawy o odpadach, a w szczególności zachowania zasady bliskości uregulowanej w art. 20 ustawy o odpadach. g) Oświadczenie Wykonawcy o opłaconej polisie lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł związanej z przedmiotem zamówienia wraz z zobowiązaniem wybranego Wykonawcy do dostarczenia takiego dokumentu do dnia podpisania umowy- załącznik nr 3 do SWZ.h) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, tj. spowodowanych: 1) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, 2) siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-02 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-02 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
| 2021-03-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI GROJEC
- Dostawa strategicznego wyposażenia w wózki dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu Sp. z o.o. ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa strategicznego wyposażenia do dezynfekcji dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu Sp. z o.o. ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu Sp. z o.o. ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa strategicznego wyposażenia oddziału SOR dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu Sp. z o.o. ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Zakup elementów infrastruktury, związanej z ochroną ludności i obroną cywilną, spełniających warunki określone w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
- Wykonanie i dostawa wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w roku 2026
więcej: przetargi GROJEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o. "
- Usługa odbioru transportu i utylizacji odpadów medycznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego i weterynaryjnego o kodzie 18 - wszystkie podgrupy i rodzaje odpadów ZP36/2025
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- Usługa odbioru (transportu) produktów leczniczych i wyrobów medycznych stanowiących odpady i ich zagospodarowania (unieszkodliwienia)
więcej: Usługi spalania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





