eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usł. nadzoru inwestorskiego nad zad: Wyk. robót budowlanych w formule zaproj. i wyb. w zakresie dostosowania infrastruktury WMCO w celu zwiększenia możliwości udzielenia świad. onkolog. w syt.kryzys.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usł. nadzoru inwestorskiego nad zad: Wyk. robót budowlanych w formule zaproj. i wyb. w zakresie dostosowania infrastruktury WMCO w celu zwiększenia możliwości udzielenia świad. onkolog. w syt.kryzys.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510022366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 37

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-228

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 539 87 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.olifirko@poliklinika.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usł. nadzoru inwestorskiego nad zad: Wyk. robót budowlanych w formule zaproj. i wyb. w zakresie dostosowania infrastruktury WMCO w celu zwiększenia możliwości udzielenia świad. onkolog. w syt.kryzys.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-264530b4-9405-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00021769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Dostosowanie infrastruktury Warmińsko-Mazurskiego Centrum Onkologii w celu zwiększenia możliwości udzielania świadczeń onkologicznych w sytuacjach kryzysowych” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020go w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534358

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPZ-79/11/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 126829,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełny tytuł postępowania: „Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: ”Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w zakresie dostosowania infrastruktury Warmińsko-Mazurskiego Centrum Onkologii w celu zwiększenia możliwości udzielania świadczeń onkologicznych w sytuacjach kryzysowych”
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego obejmującego czynności wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) w branżach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej.
Wykonawca pełniąc obowiązki Inspektora Nadzoru w całym okresie realizacji umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych i jest odpowiedzialny za:
a) Odbiór dokumentacji projektowej od Wykonawcy robót budowlanych i jej merytoryczną weryfikację odnośnie zgodności z założeniami do Programu Użytkowo – Funkcjonalnego oraz ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
b) Nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową, o której mowa w pkt. 1, techniczną, Programem Użytkowo-Funkcjonalnym, Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, ewentualnym pozwoleniem/zgłoszeniem na budowę, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną w zakresie
rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania.
c) Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru/Koordynatora zgodnie z wymaganiami wskazanymi w OPZ i wzorze umowy, jak również zgodnie z postanowieniami pozwolenia na budowę – jeśli dotyczy, oraz z umową na roboty budowlane i jej aneksami.
d) Prowadzenie regularnych inspekcji Terenu Budowy sprawdzających w szczególności prawidłowość i jakość wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeństwa i zdrowia, jakość używanych materiałów, itp.
e) Kontrolę prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy oraz kontrolę prawidłowego przechowywania dokumentów.
f) Kontrolę przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z ww. przepisami,
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera:
- Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ
- Projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ
Informacja dotycząca dostępu do opisu inwestycji oraz dokumentacji postępowania na roboty budowlane znajduje się w Załączniku 1A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136776,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG PROJEKT USŁUGI INŻYNIERSKIE mgr inż. Adrian Gajda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491479251

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 8/17

7.3.4) Miejscowość: Pisz

7.3.5) Kod pocztowy: 12-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-04 do 2024-03-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.