eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa pierwszego wyposażenia do Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej oraz Regionalnego Centrum Wsparcia Pieczy Zastępczej w ramach projektu Wsparcie pieczy zastępczej w województwie śląski

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pierwszego wyposażenia do Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej oraz Regionalnego Centrum Wsparcia Pieczy Zastępczej w ramach projektu Wsparcie pieczy zastępczej w województwie śląski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modelarska 10

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rops-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc2d898e-64f9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pierwszego wyposażenia do Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej oraz Regionalnego Centrum Wsparcia Pieczy Zastępczej w ramach projektu Wsparcie pieczy zastępczej w województwie śląski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc2d898e-64f9-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00021685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023767/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup pierwszego wyposażenia RPOT-ów i RCWPZ w ramach projektu pn. Wsparcie pieczy zastępczej w województwie śląskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wsparcie pieczy zastępczej w województwie śląskim

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450448

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROPS.DO.3321.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 945393,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia: Dostawa mebli i wyposażenia:
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wyszczególnionych mebli i wyposażenia:
1. Biurko 80x80cm – 1 szt.
2. Biurko 120x70-80cm – 3 szt.
3. Biurko wsparte na szafce 140x80cm – 4 szt.
4. Biurko wsparte na szafce 160x80cm – 4 szt.
5. Stół konferencyjny 220x110cm – 4 szt.
6. Stół konferencyjny 150x60cm – 5 szt.
7. Stół konferencyjny modułowy 270x90cm – 1 szt.
8. Stół konferencyjny modułowy 475x90cm – 2 szt.
9. Stół konferencyjny mobilny – 6 szt.
10. Krzesło konferencyjne 1 – 46 szt.
11. Krzesło konferencyjne 2 – 66 szt.
12. Krzesło obrotowe 1 – 13 szt.
13. Krzesło obrotowe 2 – 18 szt.
14. Fotel – 13 szt.
15. Fotel z podnóżkiem – 2 szt.
16. Komoda – 1 szt.
17. Kontener mobilny – 3 szt.
18. Nadstawka aktowa 80x60cm – 2 szt.
19. Nadstawka aktowa 100x60cm – 11 szt.
20. Nadstawka aktowa 120x60cm – 1 szt.
21. Regał aktowy 60x44cm 6OH – 2 szt.
22. Stolik kawowy – 6 szt.
23. Szafa aktowa z drzwiami uchylnymi na cokole 2OH 120cm – 3 szt.
24. Szafa aktowa z drzwiami uchylnymi na cokole 5OH 120cm – 7 szt.
25. Szafa aktowa z drzwiami uchylnymi na cokole 6OH 120cm – 15 szt.
26. Szafa aktowa z drzwiami uchylnymi na cokole 6OH 60cm – 2 szt.
27. Szafa aktowa z drzwiami uchylnymi na cokole 6OH 80cm – 2 szt.
28. Szafa aktowa otwarta z drzwiami uchylnymi na cokole 6OH 100cm – 2 szt.
29. Szafa ubraniowa z drzwiami uchylnymi na cokole 6OH 80cm – 2 szt.
30. Szafa ubraniowa z drzwiami uchylnymi na cokole 6OH 100cm – 13 szt.
31. Szafa ubraniowa z drzwiami uchylnymi na cokole 6OH 120cm – 19 szt.
32. Szafa z drzwiami przesuwnymi – 2 szt.
33. Szafa metalowa – 7 szt.
34. Szafka wisząca 100x46x77cm – 5 szt.
35. Szafka wisząca 120x46x77cm – 3 szt.
36. Szafka wisząca 125x46x77cm – 3 szt.
37. Zestaw mebli kuchennych 1 – 1 szt.
38. Zestaw mebli kuchennych 2 – 1 szt.
39. Zestaw mebli kuchennych 3 – 1 szt.
40. Zestaw mebli kuchennych 4 – 1 szt.
41. Zestaw mebli kuchennych 5 – 1 szt.
42. Zestaw mebli kuchennych 6 – 1 szt.
43. Zestaw mebli kuchennych 7 – 1 szt.
44. Zestaw mebli kuchennych 8 – 1 szt.
45. Zestaw mebli kuchennych 9 – 1 szt.
46. Łóżko z materacem 200x90cm – 11 szt.
47. Łóżko piętrowe 2-osobowe z materacami 200x90cm – 1 szt.
48. Łóżko piętrowe 2-osobowe z materacami 180x90cm – 1 szt.
49. Łóżko z materacem 200x90cm i barierką – 7 szt.
50. Łóżko z materacem 120x60cm i barierką – 4 szt.
51. Krzesło do karmienia – 6 szt.
52. Stolik i 4 krzesła dziecięce – 2 kpl.
53. Komoda 80x80x90cm – 25 szt.
54. Komoda z przewijakiem – 2 szt.
55. Regał na zabawki – 4 szt.
56. Sofa rozkładana – 3 szt.
57. Sofa 3-osobowa – 2 szt.
58. Fotel 2 – 6 szt.
59. Sofa narożna 1 – 1 szt.
60. Sofa narożna 2 – 1 szt.
61. Sofa narożna 3 – 1 szt.
62. Stanowisko 4-osobowe 360-380x60cm – 4 kpl.
63. Drewniany dwupiętrowy plac zabaw – 1 kpl.
64. Hoker – 2 szt.
65. Wieszak wolnostojący – 1 szt.
66. Altana ogrodowa – 2 szt.
67. Zestaw mebli ogrodowych – 2 kpl.

Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane – nie dotyczy mebli wykonywanych pod zamówienie typu zabudowy kuchenne, wnękowe, łóżka do spania itp. Pod pojęciem systemowe należy rozumieć takie meble/wyposażenie, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające Zamawiającemu w przyszłości na rozbudowę. Na zaoferowane wyposażenie Wykonawca musi dać 24-miesięczny okres gwarancji i rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SWZ oraz załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39140000-5 - Meble domowe

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39142000-9 - Meble ogrodowe

4.5.5.) Wartość części: 727234,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i terapeutycznego:
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wyszczególnionych sprzętów rehabilitacyjnych
i terapeutycznych:
1. Pufa typu worek – 5 szt.
2. Lustro logopedyczne – 2 szt.
3. Lustro rehabilitacyjne – 1 szt.
4. Opaska na oczy do zabaw animacyjnych – 4 szt.
5. Kolorowe dłonie sensoryczne – 1 szt.
6. Kolorowe stopy sensoryczne – 2 kpl.
7. Wąż sensoryczny – 1 szt.
8. Materac trzyczęściowy składany – 5 szt.
9. Materac rehabilitacyjny – 1 szt.
10. Podjazd z poręczami – 1 szt.
11. Zestaw piłek rehabilitacyjnych – 1 kpl.
12. Deskorolka – 1 szt.
13. Ściana wodna – 1 kpl.
14. Kurtyna światłowodów mała – 1 szt.
15. Płytka sensoryczna – 4 szt.
16. Świecące klocki sensoryczne – 1 kpl.
17. Kolorowe świecące kamienie – 1 kpl.
18. Klocki z sensorycznymi wypełnieniem – 1 kpl.
19. Projektor do integracji sensorycznej – 1 szt
20. Klepsydry – 10 szt.
21. Duży zestaw do treningu zapachowego – 1 kpl.
22. Worek duszek elastyczny 130cm – 2 szt.
23. Obciążniki na nadgarstki i stopy – 4 szt.
24. Kamizelka dociążająca – 2 szt.
25. Dyski sensoryczne – 1 kpl.
26. Zestaw sensorycznych piłek – 5 kpl.
27. Piłka z uchwytem do skakania – 3 szt.
28. Kładka – 1 szt.
29. Poduszka do balansowania – 2 szt.
30. Stożek topek – 1 szt.
31. Kamienie rzeczne – 2 kpl.
32. Taśmy do ćwiczeń oporowych – 2 kpl.
33. Kolorowy tunel – 2 szt.
34. Zestaw kształtek – 2 szt.
35. Amortyzator zmieniający kolor z głośnikiem – 2 szt.
36. Podświetlany panel LED A3 – 1 szt.
37. Stół rehabilitacyjny z regulacją wysokości – 1 szt.
38. Podwiesie do integracji sensorycznej – 1 szt.
39. Bungee do sprzętu podwieszanego – 4 szt.
40. Uchwyty do sprzętu podwieszanego – 10 szt.
41. Karabińczyk mały 6cm – 10 szt.
42. Karabińczyk duży – 10 szt.
43. Hamak terapeutyczny – 1 szt.
44. Huśtawka konik czteroliniowy z regulacją lin – 1 szt.
45. Huśtawka platforma – 1 szt.
46. Huśtawka bocianie gniazdo – 1 szt.
47. Drabinka rehabilitacyjna – 1 kpl.
48. Maglownica średnica – 1 szt.
49. Tunel sensoryczny – 1 szt.
50. Huśtawka typu grzybek – 1 szt.
51. Trampolina z poręczą – 1 szt.
52. Basen z piłeczkami 2x3m – 2 szt.
53. Kolumna wodna z panelem sterującym i mikrofonem – 1 kpl.
54. Kącik lustrzany z materacem – 1 kpl.
55. Ścieżka sensoryczna – 1 kpl.
56. Tablica manipulacyjna ścienna – 1 szt.
57. Bujak drewniany/deska do manipulacji – 1 szt.
58. Materac z granulatem – 1 szt.
59. Lustrzana kula – 1 kpl.
60. Interaktywny projektor – 1 szt.
61. Dywan kwadrat Montessori dla dzieci – 1 szt.
62. Dywan okrągły – 6 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SWZ oraz załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.5.) Wartość części: 108293,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia: Dostawa sprzętu AGD:
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wyszczególnionych artykułów gospodarstwa domowego – sprzętów AGD:
1. Lampki LED – 13 szt.
2. Lampki nocne przenośne - 13 szt.
3. Wielofunkcyjny aparat do elektroterapii, laseroterapii i magnoterapii – 1 szt.
4. Chłodziarko – zamrażarka – 4 szt.
5. Chłodziarko – zamrażarka 2 drzwiowa – 1 szt.
6. Lodówka do zabudowy podblatowej – 1 szt.
7. Lodówka - 0,6 x 0,6 m - 130 litrów z 1 drzwiami - 1 szt.
8. Zmywarka do zabudowy – 2 szt.
9. Zmywarko - Wyparzarka Gastronomiczna do Naczyń 400V ( z podstawą pod zmywarkę) – 1 szt.
10. Pralka o wsadzie 10 kg – 1 szt.
11. Płyta indukcyjna min 5-6 palnikowej – 1 szt.
12. Płyta indukcyjna – 2 szt.
13. Płyta indukcyjna - 30cm – 2 szt.
14. Piekarnik elektryczny - termoobieg - prowadnice teleskopowe – 2 szt.
15. Piec konwekcyjny z nawilżaniem do wypieków – 1 szt.
16. Kuchenka mikrofalowa do zabudowy – 3 szt.,
17. Kuchenka mikrofalowa wolnostojąca – 2 szt.,
18. Czajnik elektryczny- 5 szt.
19. Telewizor- 3 szt.
20. Żelazko ze stacją parową – 1 szt.
21. Odkurzacz przemysłowy – 2 szt.
Na zaoferowany sprzęt Wykonawca musi dać 24-miesięczny okres gwarancji i rękojmi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SWZ oraz załącznik nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 109866,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336944,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107000,000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meritum Grupa budowlana Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282250649

7.3.3) Ulica: Jugowicka

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-443

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116287,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449285,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116287,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WiMaKs Sławomir Skwara

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681277544

7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego

7.3.4) Miejscowość: Opoczno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116287,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.