eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych i ich wtórników do siedziby Zamawiającego oraz do nieodpłatnego złomowania i utylizacji starych tablic przekazanych przez Zamawiającego.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych i ich wtórników do siedziby Zamawiającego oraz do nieodpłatnego złomowania i utylizacji starych tablic przekazanych przez Zamawiającego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Namysłowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421963

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 12A

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 410 36 95

1.5.8.) Numer faksu: 77 410 39 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2ffe880-94fe-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych i ich wtórników do siedziby Zamawiającego oraz do nieodpłatnego złomowania i utylizacji starych tablic przekazanych przez Zamawiającego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2ffe880-94fe-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00021636

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038967/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników do siedziby Zamawiającego oraz do nieodpłatnego złomowania i utylizacji starych tablic

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541023

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZM.272.19.2023.AK-G.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 247522,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych i ich wtórników do siedziby Zamawiającego oraz do nieodpłatnego złomowania i utylizacji starych tablic przekazanych przez Zamawiającego.
Rodzaje tablic objęte przedmiotem zamówienia:
1) tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe,
2) tablice zwyczajne samochodowe dwurzędowe,
3) tablice zwyczajne motocyklowe,
4) tablice zwyczajne motorowerowe,
5) tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe,
6) tablice indywidualne samochodowe dwurzędowe,
7) tablice indywidualne motocyklowe,
8) tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe,
9) tablice zabytkowe samochodowe dwurzędowe,
10) tablice zabytkowe motocyklowe,
11) tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe,
12) tablice tymczasowe samochodowe dwurzędowe,
13) tablice tymczasowe motocyklowe,
14) tablice tymczasowe motorowerowe,
15) tablice tymczasowe zmniejszone,
16) tablice profesjonalne samochodowe jednorzędowe,
17) tablice profesjonalne samochodowe dwurzędowe,
18) tablice profesjonalne motocyklowe,
19) tablice profesjonalne motorowerowe,
20) tablice zmniejszone samochodowe,
21) tablice z zielonym tłem samochodowe jednorzędowe, jednorzędowe zmniejszone indywidualne,
22) tablice z zielonym tłem samochodowe dwurzędowe, indywidualne dwurzędowe,
23) tablice z zielonym tłem motocyklowe, w tym indywidualne,
24) tablice z zielonym tłem motorowerowe.
2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
31523200-0 (Trwałe znaki informacyjne).

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia polegający na wyszczególnieniu rodzaju tablic przedstawiony jest w załączniku nr 2 do formularza oferty o nazwie: Formularz cenowy – Wykonywanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych i ich wtórników do siedziby Zamawiającego oraz do nieodpłatnego złomowania i utylizacji starych tablic.

4. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem publicznym i w następstwie podpisania umowy.

5. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SWZ wraz z jej załącznikami, wszelkimi zmianami do SWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na dostawę.

6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.

7. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.

8. Miejsce realizacji zamówienia: Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów.

9. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość tablic, które należy dostarczyć).
2) Tablice należy dostarczać w trwałych opakowaniach zawierających po 50 szt. tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych.
3) Termin dostawy jednej partii nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, a w przypadku wtórników tablic – 3 dni robocze.
4) Tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego.
5) Okres gwarancji na dostarczone tablice nie może być krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu.
6) Odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych będzie odbywać się przynajmniej raz na dwa tygodnie na koszt Wykonawcy.
7) Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
8) Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zmianami), rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1885 z późn. zmianami), rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 kwietnia 2012 r. w sprawie trybu legalizacji tablic rejestracyjnych oraz warunków technicznych i wzorów znaku legalizacyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 100 z późn. zmianami), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 989 z późn. zmianami), wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265703,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278157,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265703,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „EUROTAB” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5260018376; REGON: 010396533

7.3.3) Ulica: Skarbimierzyce 16

7.3.4) Miejscowość: Dołuje

7.3.5) Kod pocztowy: 72-002

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265703,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-03 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.