Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00094967/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wulkanizacyjnych oraz usług naprawy i wymiany ogumienia na nowe dla Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami MZO S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250448570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staroprzygodzka 138
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627338130
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzo.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://mzo.com.pl/przetargi-informacje/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wulkanizacyjnych oraz usług naprawy i wymiany ogumienia na nowe dla Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami MZO S.A. w Ostrowie Wielkopolskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0de9092a-d583-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094967/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZO/TI/2021/4a
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 229797,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę na rzecz zamawiającego usług
wulkanizacyjnych oraz usług naprawy i wymiany ogumienia na nowe. Zakres zamówienia
obejmuje naprawę opon, wulkanizacji dętek wraz z demontażem, montażem i wyważaniem kół.
Przewiduje się wymianę na nowe w miejsce zużytych nie nadających się do naprawy opon i
dętek każdorazowo po uzgodnieniu z Zamawiającym. W cenie dostawy nowej opony należy
uwzględnić demontaż i montaż z wyważeniem koła oraz zabranie opony złomowej. Wykonawca
zobowiązuje się wykonać naprawę w dniu zgłoszenia lub za uzgodnieniem maksymalnie w
okresie 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia naprawy, w przypadku konieczności zakupu
nowych opon części i materiałów w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
Usługa naprawy oraz montażu, zakupu nowych opon realizowana w siedzibie Zamawiającego
wraz z mobilnym serwisem opon samochodowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ oraz projekt/wzór
umowy tj załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282650,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282650,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282650,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alu-Gum Słwomir Wizner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211676163
7.3.3) Ulica: Starokościelna 12
7.3.4) Miejscowość: Sulmierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 63-750
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282650,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Remont sali gimnastycznej - wymiana podłogi i malowanie ścian
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. "Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim".
- Usługa przeprowadzenia diagnozy psychofizycznej dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej z powiatu ostrowskiego
- Świadczenie usług konserwacji - przeglądów aparatury i sprzętu medycznego.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sukcesywnych wymian ogumienia w sprzęcie transportowym należącym do ZKG "Czyste Miasto, Czysta Gmina" wraz z dostawą ogumienia z podziałem na części
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu, Rejon w Gnieźnie.
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
więcej: Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.