eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Modernizacja części fundamentów wraz z wykonaniem izolacji wodnej i termicznej w budynku administracyjno - biurowym OT KOWR w Pruszczu Gdańskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja części fundamentów wraz z wykonaniem izolacji wodnej i termicznej w budynku administracyjno – biurowym OT KOWR w Pruszczu Gdańskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańsców Warszawy 28

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja części fundamentów wraz z wykonaniem izolacji wodnej i termicznej w budynku administracyjno – biurowym OT KOWR w Pruszczu Gdańskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94daeb5c-43b5-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070474/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja części fundamentów wraz z wykonaniem izolacji wodnej i termicznej w budynku administracyjno - biurowym OT KOWR w Pruszczu Gdańskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464052/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRU.WOP.260.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182307,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja części fundamentów wraz z wykonaniem izolacji wodnej i termicznej w budynku administracyjno – biurowym OT KOWR w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28, obejmujących działkę nr 81/8 obręb 16, jednostka ewidencyjna Miasto Pruszcz Gdański, województwo pomorskie, zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Przedmiot zamówienia został opisany dokładnie w:
1) projekcie izolacji i podbicia fundamentów w budynku administracyjno-biurowym (opracowanie uzupełniające do projektu przebudowy ze stycznia 2020 r),
2) przedmiarze robót,
3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych SST-01,
4) decyzji Starosty Gdańskiego nr 346/2020 z dnia 22.04.2022 r., pozwolenia na budowę oraz nr 60A/2022 z dnia 10.08.2022 r zamiennego pozwolenia na budowę.
3. Zakres robót obejmuje:
1) wykonaniu robót opisanych w Projekcie izolacji i podbicia fundamentów w budynku administracyjno-biurowym (opracowanie uzupełniające do projektu przebudowy ze stycznia 2020r.) i innych dokumentach stanowiących integralną część umowy tj. przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
2) wywiezienie i utylizacja ziemi wykopanej spod fundamentów przez Wykonawcę oraz ziemi obecnie składowanej na parkingu koło budynku w ilości ok 25m3,
3) uporządkowanie i oczyszczenie terenu z gruzu i innych pozostałości po robotach budowlanych oraz usunięcie ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z ustawą o odpadach oraz przepisami wykonawczymi,
4) wykonanie robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy,
5) powiadomienie wszystkich właściwych organów administracji architektoniczno-budowlanej, organu nadzoru, oraz instytucji przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych,
6) w ramach zamówienia należy wykonać obróbki tynkarskie i murarskie w obszarze ościeży, obróbkę ościeży wraz z uszczelnieniem szczelin, ociepleniem pustych miejsc po demontażu stolarki, naprawę uszkodzonych podczas montażu elementów budynku;
7) bieżące sprzątanie w trakcie i po zakończeniu robót.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 8 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

5. Roboty budowlane wykonywane będą w godzinach pracy Zamawiającego i w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego lub pracowników ochrony obiektu. W przypadku, gdy, z uzasadnionych przyczyn, wykonanie prac w godzinach pracy Zamawiającego będzie niemożliwe lub w znaczący sposób utrudniać będzie funkcjonowanie biura Zamawiającego, Zamawiający może wyrazić zgodę na wykonanie prac w innych godzinach lub dni wolne od pracy biura, z zastrzeżeniem, że prace będą wykonywane w obecności pracowników Zamawiającego lub pracowników ochrony obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 14 grudnia 2022 r zostały złożone 2 oferty:
1) oferta nr 1 – wykonawcy LEHMANN Sp. z o.o. S.k., ul. Okrężna 5, 83-307 Kiełpino z ceną 464 876,35 zł,
2) oferta nr 2 – wykonawcy: ŻARBUD Michał Żarłok, Korzeniewo, ul. Jana III Sobieskiego, 82-500 Kwidzyn z ceną 241 152,55 zł - która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.

Najkorzystniejsza złożona oferta opiewała na kwotę 464 876,35 zł, Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 224 238,56 zł brutto. Cena najkorzystniejszej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć kwoty na realizację przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464876,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464876,35 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.