eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Dostawa urządzeń cyfrowych, pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania do Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Brzesku



Ogłoszenie z dnia 2022-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń cyfrowych, pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania do Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Brzesku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W BRZESKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000231082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Leopolda Okulickiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lobrzesko.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.brzesko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/fd53359d-c584-4b4c-b51b-b9397c1481f9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń cyfrowych, pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania do Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Brzesku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-224f7e79-4de4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach projektu grantowego pn. „Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Edukacyjny. Cyfryzacja szkół i placówek oświatowych” w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza i kompetencje Działanie 10.1. Rozwój Kształcenia Ogólnego Poddziałanie 10.1.6. Cyfryzacja szkół prowadzących kształcenie ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284127/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76241,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 - w skład części wchodzą następujące elementy:
a) Komputery przenośne – laptop – 10 sztuk
b) Komputery przenośne – laptop – 2 sztuki
c) Urządzenie ekranowe – smartfon lub tablet – 1 sztuka
d) Gimball, statyw, lampa, blenda – 1 zestaw
e) Odtwarzacz multimedialny oraz telewizor SmartTV – 1 zestaw
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Miejsce dostawy: Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Brzesku, ul. Okulickiego 2, 32-800 Brzesko.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Sprzęt powinien być dostarczony w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji.
3.7. Minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące.
3.8. Wykonawca jest zobowiązany w dniu dostawy urządzeń do przedłożenia:
- kart katalogowych, lub dokumentów równoważnych określających i potwierdzających zgodność oferowanych sprzętów i urządzeń z opisem przedmiotu zamówienia.
- dokumentów potwierdzających zgodność z normami, dokumentów jakościowych oraz atestów dla sprzętów i urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32324600-6 - Telewizory cyfrowe

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

4.5.5.) Wartość części: 40147,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 - Urządzenia do realizacji zajęć edukacyjnych w Rzeczywistości Wirtualnej/Rozszerzonej (VR/AR) wraz z oprogramowaniem edukacyjnym – 1 zestaw (gogle VR – 2 sztuki; router – 1 sztuka; kabel – 1 sztuka; futerał lub pojemnik – 2 sztuki; pasek z wbudowaną baterią-akumulatorkiem – 2 sztuki; słuchawki – 2 sztuki)
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Miejsce dostawy: Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Brzesku, ul. Okulickiego 2, 32-800 Brzesko.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Sprzęt powinien być dostarczony w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji.
3.7. Minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące.
3.8. Wykonawca jest zobowiązany w dniu dostawy urządzeń do przedłożenia:
- kart katalogowych, lub dokumentów równoważnych określających i potwierdzających zgodność oferowanych sprzętów i urządzeń z opisem przedmiotu zamówienia.
- dokumentów potwierdzających zgodność z normami, dokumentów jakościowych oraz atestów dla sprzętów i urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami

4.5.5.) Wartość części: 11597,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część 3 - Licencje i subskrypcje oprogramowania
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Miejsce dostawy: Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Brzesku, ul. Okulickiego 2, 32-800 Brzesko.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Sprzęt powinien być dostarczony w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji.
3.7. Minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące.
3.8. Wykonawca jest zobowiązany w dniu dostawy urządzeń do przedłożenia:
- kart katalogowych, lub dokumentów równoważnych określających i potwierdzających zgodność oferowanych sprzętów i urządzeń z opisem przedmiotu zamówienia.
- dokumentów potwierdzających zgodność z normami, dokumentów jakościowych oraz atestów dla sprzętów i urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami

4.5.5.) Wartość części: 4159,47 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część 4 - Pomoce dydaktyczne do nauki kodowania i robotyki – 3 rodzaje (rodzaj 1 – 5 sztuk, rodzaj 2 – 3 sztuki, rodzaj 3 – 1 laboratorium)
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
3.4. Miejsce dostawy: Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Brzesku, ul. Okulickiego 2, 32-800 Brzesko.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
3.6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Sprzęt powinien być dostarczony w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji.
3.7. Minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące.
3.8. Wykonawca jest zobowiązany w dniu dostawy urządzeń do przedłożenia:
- kart katalogowych, lub dokumentów równoważnych określających i potwierdzających zgodność oferowanych sprzętów i urządzeń z opisem przedmiotu zamówienia.
- dokumentów potwierdzających zgodność z normami, dokumentów jakościowych oraz atestów dla sprzętów i urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 36889,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35547,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41496,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35547,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWH WIP Małgorzata Szczepanik – Grzywocz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642-205-92-43

7.3.3) Ulica: ul. Wł. Reymonta 23

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35547,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9878,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9986,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9878,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122

7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9878,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Revas sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170376971

7.3.3) Ulica: ul. Księdza Jerzego Popiełuszki 26C,

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-328

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38529,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38529,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38529,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-193-34-48

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź,

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38529,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.