eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi w zakresie: Sprzątania w budynkach Centrali ZUS, Utrzymania porządku na posesji Centrali ZUS, Odśnieżanie mas śnieżnych z dachów w tym sopli na obiektach Centrali ZUS.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-03-19

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020533 z dnia 2021-03-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie: Sprzątania w budynkach Centrali ZUS, Utrzymania porządku na posesji Centrali ZUS, Odśnieżanie mas śnieżnych z dachów w tym sopli na obiektach Centrali ZUS.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szamocka 3, 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-748

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48226671703

1.5.8.) Numer faksu: +48226671733

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatDZP@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zus.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie: Sprzątania w budynkach Centrali ZUS, Utrzymania porządku na posesji Centrali ZUS, Odśnieżanie mas śnieżnych z dachów w tym sopli na obiektach Centrali ZUS.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5070eb14-7d82-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Dnia 15.07.2020 r. zostało wszczęte postępowanie w przedmiocie zamówienia. Dnia 16.11.2020 r. wpłynęło odwołanie od firmy Zakład Sprzątania Wnętrz MOP 83 Józef Jankowski Sp. z o.o. dotyczące rażąco niskiej ceny oferty Konsorcjum Impel System sp. z o. o. KIO uwzględniło odwołanie i nakazano Zamawiającemu unieważnienie czynności wyboru oferty najkorzystniejszej, oraz wezwanie firmy IMPEL Sp. z o.o. do złożenia wyjaśnień na podstawie art. 90 ust. 1 ustawy Pzp. Dnia 08.01.2021 roku dokonano ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty. Dnia 18.01.2021 r. firma MOP 83 Sp. z o.o. złożyła do KIO odwołanie dotyczące unieważnienia wyboru najkorzystniejszej oferty, powtórzenia oceny i badania ofert, odtajnienia kluczowych elementów wyjaśnień Konsorcjum IMPEL Sp. z o.o. , dokonania ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej. Na dzień wszczęcia postępowania ZUS miał wyznaczony termin posiedzenia w KIO na 01.03.2021 r. w związku z czym zasadnym było udzielenie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ/271/9/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 194374,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi w zakresie: Sprzątania w budynkach Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wWarszawie, przy ul. Szamockiej 3, 5 (budynek Centrali skrzydło A, B, C i budynek D),Utrzymania porządku na posesji Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5, Odśnieżanie masśnieżnych z dachów w tym sopli na obiektach Centrali ZUS w Warszawie przy ul. Szamockiej 3, 5, ul. Podskarbińska 25a, COS Osuchów”

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231661,36

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231661,36

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231661,36

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzątania Wnętrz MOP 83 Józef Jankowski Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170428281

7.3.3) Ulica: Szafirowa 7a z siedzibą w Gronowie Górnym

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-310

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

SOEN Sp. z o. o. ul. Droga Łąkowa 57a, 86-300 Grudziądz - Częściowo prace czystościowo porządkowe powierzchni wewnętrznych, częściowo prace czystościowo-porządkowe terenów utwardzonych, wywóz śniegu, odśnieżanie.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231661,36

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Adres strony prowadzonego postępowania - postępowanie nie było prowadzone na stronie zus.pl - adres został wpisany z uwagi na wymóg uzupełnienia pola. W związku z ograniczeniem ilości znaków w polu "Nazwa zamówienia albo umowy ramowej" prawidłowa, pełna nazwa postępowania to: "Usługi w zakresie: Sprzątania w budynkach Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, przy ul. Szamockiej 3, 5 (budynek Centrali skrzydło A, B, C i budynek D), Utrzymania porządku na posesji Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5, Odśnieżanie mas śnieżnych z dachów w tym sopli na obiektach Centrali ZUS w Warszawie przy ul. Szamockiej 3, 5, ul. Podskarbińska 25a, COS Osuchów".Termin realizacji zamówienia: 31 dni od dnia zawarcia umowy, to jest od 1 marca 2021 r.”
2021-03-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.