Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00301345/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skórzec w 2021 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skórzec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedlecka 3
1.5.2.) Miejscowość: Skórzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-114
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminaskorzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaskorzec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Skórzec w 2021 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4110bb2-5697-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2700000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2.700.000,00 zł, o okresie spłaty - 8 lat tj. od 01.01.2022 r. do 31.12.2029 r.
2. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy i przesłaniu dyspozycji uruchomienia transzy faksem, drogą elektroniczną lub pocztową, nie później niż do 30 grudnia 2021 r.
1) Wypłata prognozowana w 2 transzach tj.
a) 1 transza 1.700.000,00 zł niezwłocznie po podpisaniu umowy
b) 2 transza 1.000.000,00 zł nie później niż do 30 grudnia 2021 r.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo: w transzach, o których będzie informował Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem, zmian wysokości i ilości transz, w tym także nie wykorzystanie pełnej kwoty kredytu. Część kredytu nieuruchomiona w terminie do 30.12.2021 r. wygasa.
3. Informacje dodatkowe:
1) Karencja w spłacie kapitału do 31.12.2021 r.
2) Karencja w spłacie odsetek: spłata odsetek od 01.01.2022 r.
3) Oprocentowanie kredytu będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 3M plus marża banku.
4) Przedstawiona w ofercie marża nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej.
5) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający nie przewiduje oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie przepisów bankowych.
6) Spłata odsetek dokonywana będzie w terminach miesięcznych w kwotach wynikających z aktualnego zadłużenia ostatniego dnia każdego miesiąca.
7) Odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu.
8) Spłata rat kredytu w latach 2022 - 2029 następować będzie w miesięcznych ratach począwszy od 01.01.2022 r. przez okres 96 miesięcy. Płatne na ostatni dzień każdego miesiąca wraz z odsetkami.
Spłata kapitału – raty kapitałowe w wysokości:
2022 r. - 200.000,00 PLN , 11 rat x 17.000,00 i 1 (ostatnia) x 13.000,00
2023 r. - 250.000,00 PLN , 11 rat x 21.000,00 i 1 (ostatnia) x 19.000,00
2024 r. - 250.000,00 PLN , 11 rat x 21.000,00 i 1 (ostatnia) x 19.000,00
2025 r. - 300.000,00 PLN , 12 rat x 25.000,00
2026 r. - 350.000,00 PLN , 11 rat x 29.000,00 i 1 (ostatnia) x 31.000,00
2027 r. - 350.000,00 PLN , 11 rat x 29.000,00 i 1 (ostatnia) x 31.000,00
2028 r. - 500.000,00 PLN , 11 rat x 42.000,00 i 1 (ostatnia) x 38.000,00
2029 r. - 500.000,00 PLN , 11 rat x 42.000,00 i 1 (ostatnia) x 38.000,00
9) W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy Zamawiający ureguluję wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy po terminie spłaty.
10) Ewentualna prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie jednorazowo dla każdej transzy kredytu, od wysokości wykorzystanej transzy, w dniu wypłaty transzy kredytu.
11) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w złożonej przez bank ofercie.
12) Zamawiający ma prawo do spłaty kredytu przed terminem, bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. W sytuacji gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej – odsetki liczone do dnia spłaty kredytu.
13) Kredyt winien być postawiony do dyspozycji Zamawiającego po podpisaniu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do postawienia środków finansowych do dyspozycji Zamawiającego poprzez przelanie ich na rachunek bankowy Nr 25 9194 0007 0055 0143 2000 0010 w BS Siedlce O/Skórzec prowadzony dla Gminy Skórzec
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303860,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361512,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303860,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Bank Spółdzielczy w Wyszkowie. Oddział w Mińsku Mazowieckim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000509583
7.3.3) Ulica: Kazikowskiego 38
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W WYSZKOWIE
jakie przetargi wygrała firma
POLSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W WYSZKOWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2700000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-22 do 2029-12-31INNE PRZETARGI SKÓRZEC
więcej: przetargi SKÓRZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2025 roku
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 3 400 000,00 zł dla Gminy Niemce.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1082300,00 zł przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
- "Obsługa bankowa Gminy Ząbkowice Śląskie"
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wolin i jej jednostek organizacyjnych
- UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU DLA POWIATU W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ W 2025 r. ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





