eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uście Gorlickie › Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych i parkingów w Gminie Uście Gorlickie na rok 2022

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych i parkingów w Gminie Uście Gorlickie na rok 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UŚCIE GORLICKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892759

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 80

1.5.2.) Miejscowość: Uście Gorlickie

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-315

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183516041

1.5.8.) Numer faksu: 183516041

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@usciegorlickie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usciegorlickie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych i parkingów w Gminie Uście Gorlickie na rok 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-013a9a3a-4de5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008847/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych i parkingów w Gminie Uście Gorlickie na rok 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284604/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BPŚ.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 459259,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 Odśnieżanie dróg gminnych, chodnika w miejscowości Banica, Izby
- droga publiczna Banica – Izby Nr K270911dł. 3,8km + chodnik
- droga publiczna Banica – Czyrna przez Łąki obok Sądelskiego nr K270912 dł. 2,5km
- droga publiczna Izby – nad Regiecem w m Izby w kierunku Banicy nr K270934 dł. 0,2km ( okresowo)
Przewidywana liczba km do zimowego utrzymania dróg wynosi: 465km
Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy usuwaniu zasp, chodnika wynosi 125h

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 30740,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Brunary
.- droga publiczna Brunary- Jaśkowa Nr K270913 dł. 1,3km
- droga publiczna Brunary ,,Do Tabisia” Nr 27928 K dł. 0,8km
- droga publiczna Brunary w kierunku Kożucha Nr 270930K dł. 1,35km
- droga publiczna Brunary za rzeką ( Gałyzniak) dł. 0,9km
- droga Brunary w k. Liszka, Tomera( kładka piesza) dł. 0,6 km
- droga w kierunku cmentarza dł. 0,2km
- droga w kierunku Stachury dł. 0,15km
- droga w kier. Gruca, Radecka 0,25km
- parking przy Kościele, Zespole Szkół i OSP.
Przewidywana liczba km do zimowego utrzymania dróg wynosi 310km
Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy usuwaniu zasp, odśnieżaniu parkingów wynosi w 80h

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 22777,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości: Śnietnica, Hańczowa, Ropki, Stawisza
miejscowość Śnietnica
- droga w k. Cerkwi dł. 0,3km
- droga w k. kościoła dł. 0,2km
- droga w k. cmentarza dł. 0,1km
- parking przy szkole, OSP oraz cerkwi i kościele
miejscowość Ropki
- droga publiczna Hańczowa –Ropki - Huta Wysowska Nr K270909 dł. 4,4 km ( odcinek do skrzyżowania
z drogą w kier P. Nocek)
- droga obok Moklaka 1,15km (okresowo w zależności od potrzeb)
- droga wzdłuż potoku obok Zespołu Szkól dł. 1,050 (okresowo w zależności od potrzeb)
- droga w k. Bielicznej (Andrusikiewicz) dł. 0,5km
- droga zbiornik- Cywiński dł. 0,5km
miejscowość Hańczowa
- droga Hańczowa- Skwirtne dł. 3,65km
- droga za rzeką w k. Trzepak, Roman Gomula dł. 2,6km
- droga w k. Obrzut, Kuruc dł. 0,2km
- droga obok Nogawki dł. 0,4km
- parking obok cerkwi, kościoła i szkoły podstawowej, cmentarza
miejscowość Stawisza
- droga w kier cmentarza (okresowo) 0,1km
- parkingi przy kościele
Przewidywana liczba km do zimowego utrzymania dróg wynosi 1450 km
Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy usuwaniu zasp, odśnieżaniu parkingów wynosi w 240h

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 82037,04 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości: - Kunkowa (Leszczyny), Nowica (Przysłup), Gładyszów
miejscowość Kunkowa
- droga publiczna nr K270914 Kunkowa – Zalew Klimkówka dł. 0,9km
- droga publiczna nr K270915 Leszczyny Nowica –Magura odcinek dł. 1,3km
miejscowość Nowica (Przysłup)
- droga publiczna nr K270915 Leszczyny - Nowica –Magura i w kier w k. Bielanki dł. 10,0km
miejscowość Gładyszów
- droga publiczna nr K270901 Gładyszów Krzywa dł. 3km + okresowo 1,5km w zależności od potrzeb
- droga publiczna nr K270903 Gładyszów- Beniówka 0,4km
-droga publiczna nr K270902 Gładyszów obok Leśniczówki 0,9km
-droga obok p. Karwat 0,2km
-droga w kier cerkwi 0,2km
-droga działka nr 525 - 0,12 km
-droga działka nr 445 i 447 - 0,13 km
Przewidywana liczba km do zimowego utrzymania dróg wynosi 1320km
Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy usuwaniu zasp, odśnieżaniu parkingów wynosi w 50h,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 76666,67 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości: Zdynia, Smerekowiec, Regietów, Kwiatoń, Uście Gorlickie (Oderne, Bielańskie)
m. Smerekowiec
-droga gminna publiczna Nr K270906 Smerekowiec - Zdynia przez Ług 1,25km
- droga w kier Szkoły 0,07km
- parking przy szkole i kościele
miejscowość Zdynia
-droga publiczna Nr K270906Smerekowiec - Zdynia przez Ług 2,0km
- droga publiczna nr 271109K Zdynia w kierunku Telepa 0,6km
-droga w kierunku Gbura 0,27km
- droga publiczna nr 271108K Zdynia w kierunku cerkwi 0,38km
- droga w kierunku Szarawara 0,3km
- parkingi obok cerkwi, cmentarza (okresowo)
miejscowość Regietów
- droga publiczna Nr K270907 Regietów Niżny- Regietów Wyżny dł. 1,8km
miejscowość Kwiatoń
- droga publiczna Nr K270922 Kwiatoń obok kościoła i obok Domu wiejskiego dł. 0,5km
- parking obok Domu Wiejskiego
miejscowość Uście Gorlickie
- droga publiczna Nr K270923 Uście osiedle Ptasie i pozostałe drogi osiedlowe dł. 3,6km
- droga publiczna Nr K270923 Uscie Osiedle Homola i pozostałe drogi osiedlowe
drogi na przysiółku Oderne
- droga publiczna nr K270924Uście Gorlickie- Oderne w kier ( Skrypaka) dł. 0,9km
- droga publiczna nr 270940KUście Gorlickie- Oderne II kierunku Gurby dł. 0,2km
- droga publiczna nr K270924Uście Gorlickie- Oderne III kierunku Barcza dł. 0,45km
-droga publiczna nr K271111 w kierunku Sztaba, Nowak dł. 0,45km
droga w kierunku Święs dl. 0,30km
- droga publiczna nr K270938 Uście Gorlickie-,, Osiedle Bielańskie” dł. 1,5km + okresowo 0,5km
- droga publiczna nr K 270939 Uście Gorlickie w kier. Grybosia dł 0,3km
- droga w kierunku oczyszczalni ścieków i punktu SOOK dł. 0,2km
- parkingi przy cmentarzach, szkoła, cerkiew, kościoły, Urząd Gminy, Ośrodek Zdrowia, plac targowy, obok sklepów.
Przewidywana liczba km do zimowego utrzymania dróg wynosi 1570 km
Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy usuwaniu zasp, odśnieżaniu parkingów wynosi 160h ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 89629,63 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Wysowa - Zdrój
- droga w k. pensjonaty dł. 0,6km
- droga obwodnica obok sanatoriów dł. 2,3km
- droga dolina Łopacińskiego dł. 1,15km
- droga Wysowa Zdrój , Huta Wysowska dł. 2,80km
- droga Straż Graniczna dł. 0,85km
- droga obok sklepów dł. 0,5km
- droga w k. p. Kuziów dł. 0,25km
- droga w k. p. Herliczka dł. 0,37km
- droga w k. p. Leśna dł. 0,1km
- droga w k. góry Jawor dł. 0,4km (Kuncik) +1,1km okresowo w zależności od potrzeb
- droga w k. p. Cichoń, Dańcz dł. 0,13km
- droga w k. parku od strony OSP dł. 0,25km
- droga za Romanem dł. 0,15km
- droga w k. Ziemby dł. 0,1km
- droga w k. pensjonatów Kinga dł. 0,3km
- droga w k. pensjonatów Emilia dł. 0,15km
- droga w k. Cichoń dł. 0,1km
- droga w k. garaży dł. 0,1km
- droga w k. p. Wrona dł. 0,2km
- droga w k. szkoły dł. 0,1km
- droga w k. p. Tumidajska dł. 0,17km
- droga w k. p. Zygarowicz dł. 0,2km
- droga w k. p. Hadam dł. 0,1km
- droga do oczyszczalni dł. 0,2 km
- droga w k. p. Stachowiak dł. 0,1km
- droga obok p. Bartko dł. 0,1km
- droga w k. Okarmy dł. 0,5km
- droga w k. Wąs, Kabaj dł. 0,52km
- droga w k. pensjonatów Cukrownik, Gaj, Park Wodny dł. 0,4km
- droga w k. p. Durniak dł. 0,1km
- droga w k. p. Wan-Doren dł. 0,17km
- droga w k. Orlika dł. 0,1km
-droga w k. p. Piątkiweicz 0,3km
- parkingi obok Rozlewni Wód, Karczma Dziurniówka, Park Wodny, sklepy , kościół, szkoła, bloki mieszkalne ,chodniki przy drogach , gminnych i osiedlowych i powiatowej
- chodnik przy drodze Wysowa Zdrój – obwodnica sanatoria dł. 2,35km
- chodnik przy drodze Wysowa Zdrój- Dolina Łopacińskiego dł. 1,15km
- chodnik przy drodze Wysowa Zdrój – Huta Wysowska dł. 0,5km
- chodnik przy drodze Wysowa Zdrój – Obwodnica sklepy dł. 0,5km
- chodnik przy drodze w k. Parku od strony OSP dł. 0,5km
- chodniki na terenie Parku Zdrojowego wg. ustaleń.
Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy odśnieżaniu i posypywaniu dróg , chodników i parkingów wynosi 990h

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 157407,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33242,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33242,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33242,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Obwoźny Zwierzętami Rzeźnymi i Hodowlanymi Marcin Sądelski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382146188

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Banica

7.3.5) Kod pocztowy: 38-315

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33242,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest fakt, iż w postępowaniu dla Zadania nr 2 została złożona tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu jako niezgodna z przepisami ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Gałas - Usługi koparką

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382150818

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Smerekowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-315

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pajdzik Czesław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381033128

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Smerekowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-315

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100364,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100364,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100364,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Hyra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381779885

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Zdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 38-315

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100364,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187110,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187110,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roman Markowicz Firma Handlowo - Usługowa "KAKADU"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7380001801

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Wysowa - Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 38-316

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187110,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie w terminie 12 miesięcy tj.
dla zadania nr 1: od dnia 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
dla zadania nr 3: od dnia 11.01.2022 r. do 10.01.2023 r.
dla zadania nr 4: od dnia 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
dla zadania nr 5: od dnia 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
dla zadania nr 6: od dnia 05.01.2022 r. do 04.01.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.