Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opieki i wsparcia w mieszkaniach wspomaganych dla osób starszych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005433353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Sikorskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-323
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914857528
1.5.8.) Numer faksu: 914857603
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mopr.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d059ec79-99b5-491e-a898-4488c8a5ffbc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Organizacyjna Gminy Miasto Szczecin
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opieki i wsparcia w mieszkaniach wspomaganych dla osób starszych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d059ec79-99b5-491e-a898-4488c8a5ffbc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00020067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przewidziane było zamówienie o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
ogłoszenie o zamówieniu 00685121-2023 . Zamówienie jest zgodne z zakresem zamówienia podstawowego, - od udzielenia zamówienia podstawowego nie upłynął jeszcze okres 3 lat, zostało wszczęte 14.11.2023r.
Ogłoszenie o wyniku postępowania 00034515-2024 z dnia 18.01.2024r. Wartość zamówień podobnych nie przekracza
kwoty wskazanej w swz zamówienia podstawowego. W związku z powyższym zaistniała przesłanka do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: a3949723-40b3-445c-a510-5093bcf8b055
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 341-21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 950000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia usług opieki i wsparcia mieszkańcom mieszkań wspomaganych w których przebywać będą osoby w wieku poprodukcyjnym. Mieszkania znajdują się w zakresie części I w centrum miasta Szczecin.Oferta złożona przez wykonawcę powinna obejmować co najmniej jedną z następujących części: I część zamówienia: świadczenie usług opieki i wsparcia w dwóch mieszkaniach znajdujących się przy Al. Piastów przeznaczonych dla maksymalnie 7 osób każde.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.5.) Wartość części: 260000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia usług opieki i wsparcia mieszkańcom mieszkań wspomaganych w których przebywać będą osoby w wieku poprodukcyjnym. Mieszkania znajdują się w zakresie części II w centrum miasta Szczecin.Oferta złożona przez wykonawcę powinna obejmować co najmniej jedną z następujących części II część zamówienia: świadczenie usług opieki i wsparcia w mieszkaniach wspomaganych znajdujących się przy:
ul. Boh. Warszawy, ul. Pocztowej, ul. Ściegiennego każde dla maksymalnie 6 osób,
ul. Bol. Śmiałego przeznaczonego dla maksymalnie 5 osób
ul. H. Żółkiewskiego przeznaczonego dla maksymalnie 7 osób
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.5.) Wartość części: 560000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia usług opieki i wsparcia mieszkańcom mieszkań wspomaganych w których przebywać będą osoby w wieku poprodukcyjnym. Mieszkania znajdują się: w zakresie części III w Dzielnicy Pogodno.Oferta złożona przez wykonawcę powinna obejmować co najmniej jedną z następujących części: III część zamówienia: świadczenie usług opieki i wsparcia w mieszkaniu znajdującym się przy ul. A. Mickiewicza przeznaczonego dla maksymalnie 7 osób
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.5.) Wartość części: 130000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Pomoc Opieka Pielęgnacja V.R. Bożyk Spółka cywilna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ISPL Roman Bożyk, Apteka Samarytanka Violetta Bożyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321136366
7.3.3) Ulica: Jana Matejki
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-530
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POMOC OPIEKA PIELĘGNACJA V.R. BOŻYK - SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
POMOC OPIEKA PIELĘGNACJA V.R. BOŻYK - SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 577780 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 577780 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 577780 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Pomoc Opieka Pielęgnacja V.R. Bożyk spółka cywilna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ISPL Roman Bożyk, Apteka Samarytanka Violetta Bożyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513157627
7.3.3) Ulica: Jana Matejki
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-530
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POMOC OPIEKA PIELĘGNACJA V.R. BOŻYK - SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
POMOC OPIEKA PIELĘGNACJA V.R. BOŻYK - SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 577780 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Pomoc Opieka Pielęgnacja V.R. Bozyk sc
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ISPL Roman Bożyk, Apteka Samarytanka Violetta Bożyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513157627
7.3.3) Ulica: Jana Matejki
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-530
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POMOC OPIEKA PIELĘGNACJA V.R. BOŻYK - SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
POMOC OPIEKA PIELĘGNACJA V.R. BOŻYK - SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-28INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług sprzątania Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Dostawa wyrobów stalowych, lin i osprzętu stalowego
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynku mieszkalnego przy ul. Nad Odrą 117 w Szczecinie
- Poprawa warunków bytowania kolonii nietoperzy w wybranych obiektach naziemnych na obszarze Natura 2000 Police - kanały PLH320015
- "Zakup, dostawa, uruchomienie sprzętu medycznego dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie w pakietach."
- DOSTAWĘ ODCZYNNIKÓW DO MORFOLOGII KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA HEMATOLOGICZNEGO DO 109 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W SZCZECINIE
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (zwanych dalej SUO) dla osób starszych i osób niepełnosprawnych z terenu miasta i gminy Brusy,
- Usługi społeczne w Klubie Seniora dla uczestników projektu pn.: "Senior w Centrum - utworzenie i funkcjonowanie Klubu Seniora w Gminie Słupno"
- Kompleksowe wsparcie mieszkańców Gminy Smołdzino poprzez usługi społeczne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.