Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008563/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-18
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019968 z dnia 2021-03-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa:część 1: sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni szkolnictwa zawodowego,część 2: sprzętu komputerowego stanowiącego nagrody w konkursie „ePortfolio”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNY ZESPÓŁ PLACÓWEK WSPARCIA EDUKACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365183911
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 27
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 404 75 30
1.5.8.) Numer faksu: +48 77 404 75 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rzpwe.opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzpwe.opolskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.rzpwe.opolskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa:część 1: sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni szkolnictwa zawodowego,część 2: sprzętu komputerowego stanowiącego nagrody w konkursie „ePortfolio”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22b9d903-71e0-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000869/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa komputerów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008563/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/RZPWE/9.2.1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 104599,20 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa część 1: sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni szkolnictwa zawodowego, w ramach projektu „Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy” realizowanego przez Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SWZ: formularz rzeczowo-cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 96726,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa część 2: sprzętu komputerowego stanowiącego nagrody w konkursie „ePortfolio” w ramach projektu „Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy” realizowanego przez Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SWZ: formularz rzeczowo-cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 7873,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu w formularzu ofertowym Zamawiający nie umieścił informacji o konieczności wpisania przez Wykonawcę modelu, typu producenta oferowanego sprzętu, w związku z powyższym nie ma możliwości zbadania żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90403,77
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137080,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu w formularzu ofertowym Zamawiający nie umieścił informacji o konieczności wpisania przez Wykonawcę modelu, typu producenta oferowanego sprzętu, w związku z powyższym nie ma możliwości zbadania żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5719,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6396,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
| 2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [U/16/TP/2025] Utrzymanie infrastruktury cmentarzy i parkingów w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Sukcesywna dostawa mięsa i podrobów do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w I kwartale 2026 roku
- ZP/07/2025 "Sprzedaż i dostawa szczepionek dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- D/68/2025/A Zakup i dostawa aparatury laboratoryjno-badawczej na Instytutu Biologii Uniwersytetu Opolskiego, część nr 4 - Zakup i dostawa podręcznego spektrometru laserowego - 1 szt.
- U/40/2025 Zakup wsparcia technicznego (serwisu) producenta do jednej [1] sztuki licencji wieczystej na maszynę wirtualną FortiMAIL VM02 funkcjonującej w Uniwersytecie Opolskim.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu sprzedażowego wraz z osprzętem i oprogramowaniem w ramach realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku Studia (studia nagrań) jako I etapu"
- "Zakup i dostawa 22 szt. komputerów stacjonarnych na potrzeby Urzędu Gminy w Baćkowicach"
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Innowatorium Dostępności Miast" dla ZUT w Szczecinie
- Usługa serwisu systemu Patarch wraz ze wszystkimi jego modułami oraz aktualizacja systemu Medlan Slide Viewer wraz z rozbudową serwerów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





