Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00537639/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00550270/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
- 2024/BZP 00559004/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-23
- 2024/BZP 00562555/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
- 2024/BZP 00567616/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00574721/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-31
- 2024/BZP 00580676/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup oraz dostawa 400 opasek bezpieczeństwa wraz z usługą obsługi systemu całodobowej opieki na odległość nad seniorami przez centralę z monitoringu oraz rozdysponowanie sprzętu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 296 07 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.wilczynska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,173077,af6b952d8acdfe981a22d1a918650bbd.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oraz dostawa 400 opasek bezpieczeństwa wraz z usługą obsługi systemu całodobowej opieki na odległość nad seniorami przez centralę z monitoringu oraz rozdysponowanie sprzętu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6115145b-c756-4897-b263-adb84313f469
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00019918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537639
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.87.2024.JW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 396433,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
- zakup, dostawa 400 opasek bezpieczeństwa, rozdysponowanie opasek nowym użytkownikom wraz z ich przeszkoleniem z zakresu obsługi opaski i zasad świadczenia usługi
- oraz obsługa systemu polegająca na sprawowaniu całodobowej teleopieki nad seniorami (użytkownikami opasek w liczbie maksymalnie 400) - na odległość - za pośrednictwem całodobowego centrum monitoringu
w związku z realizacją Programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2024 – Moduł II, realizowanego w oparciu o dokumenty programowe, tj. opracowany przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej Program „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2024 oraz program osłonowy Gminy Sosnowiec pn. „Korpus Wsparcia Seniorów na 2024 rok”.
2. Miejsce realizacji zamówienia: wskazane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej – na terenie miasta Sosnowca.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści Załącznika nr 2 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ).
4. Zamawiający zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest:
- art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
oraz
- art. 255 pkt 6) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.”
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia niniejszego postępowania:
W dniu 30 października 2023 r. Minister Rodziny i Polityki Społecznej zaakceptowała program „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2024 [dalej: „Program”], który realizowany jest w terminie: od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r.
Wsparcie finansowe z Programu warunkowało wszczęcie niniejszego postępowania oraz udzielenie zamówienia, ponieważ większość środków finansowych na sfinansowanie zamówienia, poza środkami
własnymi Zamawiającego, stanowiły środki z dofinansowania. Przed pozyskaniem przedmiotowego wsparcia Zamawiający nie dysponował całością środków na sfinansowanie zamówienia.
Wysokość dotacji celowej w 2024 roku dla Gminy Sosnowiec na dofinansowanie zadania, o którym mowa powyżej ustalono na kwotę: 501.888,00 zł (słownie: pięćset jeden tysięcy osiemset osiemdziesiąt osiem złotych) w tym:
- Moduł I 80.800.00 zł,
- Moduł II 421.088,00 zł.
Zgodnie z przedmiotowymi przepisami Wojewoda w w/w umowie zapisał w § 4 ust. 2 i 3: „Dotacja w części niewykorzystanej do końca roku budżetowego, podlega zwrotowi do budżetu państwa (…), w terminie do 15 stycznia 2025 r. Od kwot zwróconych po terminie, określonym w ust. 2 nalicza się odsetki w wysokości określonej jak dla zaległości podatkowych, począwszy od dnia następującego po dniu, w którym upłynął termin zwrotu dotacji .”
Do dnia 12.11.2024 r. do godziny 10:00 zostały złożone 3 oferty:
1 Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Konsorcjum firm:
Locon Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum (ul. Tama Pomorzańska 1, 70-030 Szczecin)
oraz ZHUP EKOPOL Damian Henryk Boroń – Partner Konsorcjum, prowadzący podmiot leczniczy pod nazwą: Centrum Telemedyczne EkoMedika (ul. Stanisława Moniuszki 26a, 41-902 Bytom)- z całkowitą ceną brutto: 186 002,20 zł,
2 Wykonawcy: SIDLY Sp. z o.o. (ul. Chmielna 2/31,00-020 Warszawa)
z całkowitą ceną brutto: 263 400,00 zł,
3 HRP Care Sp. z o.o. (ul. Kilińskiego 185, 90-348 Łódź)
z całkowitą ceną brutto: 185 280,00 zł.
Biorąc pod uwagę termin wniesienia odwołań (09.12.2024 r.) i czas niezbędny na ich rozstrzygnięcie oraz na dokonanie nakazanych w wyniku rozstrzygnięcia czynności, obiektywnie pewnym jest, bez względu na wynik rozstrzygnięcia, że do dnia 31.12.2024 r. Zamawiający nie będzie miał możliwości zrealizowania zakupu opasek bezpieczeństwa w związku z czym zobowiązany będzie zwrócić przyznane mu środki pomocowe w całości.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263400,00 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





