eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecZakup oraz dostawa 400 opasek bezpieczeństwa wraz z usługą obsługi systemu całodobowej opieki na odległość nad seniorami przez centralę z monitoringu oraz rozdysponowanie sprzętu



Ogłoszenie z dnia 2025-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup oraz dostawa 400 opasek bezpieczeństwa wraz z usługą obsługi systemu całodobowej opieki na odległość nad seniorami przez centralę z monitoringu oraz rozdysponowanie sprzętu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 296 07 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.wilczynska@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,173077,af6b952d8acdfe981a22d1a918650bbd.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz dostawa 400 opasek bezpieczeństwa wraz z usługą obsługi systemu całodobowej opieki na odległość nad seniorami przez centralę z monitoringu oraz rozdysponowanie sprzętu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6115145b-c756-4897-b263-adb84313f469

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00019918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537639

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.87.2024.JW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 396433,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
- zakup, dostawa 400 opasek bezpieczeństwa, rozdysponowanie opasek nowym użytkownikom wraz z ich przeszkoleniem z zakresu obsługi opaski i zasad świadczenia usługi
- oraz obsługa systemu polegająca na sprawowaniu całodobowej teleopieki nad seniorami (użytkownikami opasek w liczbie maksymalnie 400) - na odległość - za pośrednictwem całodobowego centrum monitoringu
w związku z realizacją Programu „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2024 – Moduł II, realizowanego w oparciu o dokumenty programowe, tj. opracowany przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej Program „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2024 oraz program osłonowy Gminy Sosnowiec pn. „Korpus Wsparcia Seniorów na 2024 rok”.
2. Miejsce realizacji zamówienia: wskazane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej – na terenie miasta Sosnowca.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści Załącznika nr 2 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ).
4. Zamawiający zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121000-3 - Usługi medyczne

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest:
- art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
oraz
- art. 255 pkt 6) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.”

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia niniejszego postępowania:
W dniu 30 października 2023 r. Minister Rodziny i Polityki Społecznej zaakceptowała program „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2024 [dalej: „Program”], który realizowany jest w terminie: od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r.
Wsparcie finansowe z Programu warunkowało wszczęcie niniejszego postępowania oraz udzielenie zamówienia, ponieważ większość środków finansowych na sfinansowanie zamówienia, poza środkami
własnymi Zamawiającego, stanowiły środki z dofinansowania. Przed pozyskaniem przedmiotowego wsparcia Zamawiający nie dysponował całością środków na sfinansowanie zamówienia.
Wysokość dotacji celowej w 2024 roku dla Gminy Sosnowiec na dofinansowanie zadania, o którym mowa powyżej ustalono na kwotę: 501.888,00 zł (słownie: pięćset jeden tysięcy osiemset osiemdziesiąt osiem złotych) w tym:
- Moduł I 80.800.00 zł,
- Moduł II 421.088,00 zł.
Zgodnie z przedmiotowymi przepisami Wojewoda w w/w umowie zapisał w § 4 ust. 2 i 3: „Dotacja w części niewykorzystanej do końca roku budżetowego, podlega zwrotowi do budżetu państwa (…), w terminie do 15 stycznia 2025 r. Od kwot zwróconych po terminie, określonym w ust. 2 nalicza się odsetki w wysokości określonej jak dla zaległości podatkowych, począwszy od dnia następującego po dniu, w którym upłynął termin zwrotu dotacji .”
Do dnia 12.11.2024 r. do godziny 10:00 zostały złożone 3 oferty:
1 Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Konsorcjum firm:
Locon Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum (ul. Tama Pomorzańska 1, 70-030 Szczecin)
oraz ZHUP EKOPOL Damian Henryk Boroń – Partner Konsorcjum, prowadzący podmiot leczniczy pod nazwą: Centrum Telemedyczne EkoMedika (ul. Stanisława Moniuszki 26a, 41-902 Bytom)- z całkowitą ceną brutto: 186 002,20 zł,
2 Wykonawcy: SIDLY Sp. z o.o. (ul. Chmielna 2/31,00-020 Warszawa)
z całkowitą ceną brutto: 263 400,00 zł,
3 HRP Care Sp. z o.o. (ul. Kilińskiego 185, 90-348 Łódź)
z całkowitą ceną brutto: 185 280,00 zł.
Biorąc pod uwagę termin wniesienia odwołań (09.12.2024 r.) i czas niezbędny na ich rozstrzygnięcie oraz na dokonanie nakazanych w wyniku rozstrzygnięcia czynności, obiektywnie pewnym jest, bez względu na wynik rozstrzygnięcia, że do dnia 31.12.2024 r. Zamawiający nie będzie miał możliwości zrealizowania zakupu opasek bezpieczeństwa w związku z czym zobowiązany będzie zwrócić przyznane mu środki pomocowe w całości.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263400,00 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.