eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Wielkie › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W WIEWCU"



Og³oszenie z dnia 2021-03-18


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00019500 z dnia 2021-03-18

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W WIEWCU"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA STRZELCE WIELKIE

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398646

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Czêstochowska 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Strzelce Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-337

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3 110 778

1.5.8.) Numer faksu: 34 3 110 778

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.strzelce-wielkie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W WIEWCU"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2e1ed659-8723-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00019500

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003647/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W WIEWCU"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt wspó³finansowany ze ¦rodków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020 O¶ Priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna Dzia³anie IV.2 Termomodernizacja budynków Podzia³anie IV.2.2 Termomodernizacja budynków Na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPLD.04.02.02-10-0041/19-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://strzelcewielkie.biuletyn.net

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z RODO tj. rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Strzelce Wielkie reprezentowana przez Wójta Gminy Strzelce WielkieDane tele-adresowe Zamawiaj±cego:Gmina Strzelce Wielkie98-337 Strzelce Wielkie ul. Czêstochowska 14Adres e-mail: zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl Tel. (34) 311-07-78 w Gminie Strzelce Wielkie wyznaczony zosta³ Inspektor Ochrony Danych, kontakt:kontakt@odoline.pl, telefon 791 650 517 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W WIEWCU”; Znak sprawy: ZP.271.2.2021Pozosta³e informacje dot. RODO zawarte zosta³y w pkt 22 Rozdzia³u SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 518026,83 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W WIEWCU”. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na dwa Etapy tj. (Etap I i Etap II) Etap I – Prace projektowe, Etap II – Roboty budowlano - monta¿owe. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± Za³±czniki do SWZ – Program funkcjonalno-u¿ytkowy (dalej: PFU) oraz Audyty energetyczne. Maj±c na uwadze, i¿ zgodnie z tre¶ci± Istotnych Postanowieñ Umowy Zamawiaj±cy przewidzia³ rozliczenie rycza³towe w rozumieniu art. 632 k.c., oferta Wykonawcy winna obejmowaæ realizacjê ca³o¶ci przedmiotu zamówienia (Etapu I i Etapu II) tj. równie¿ wykonanie wszelkich prac tymczasowych, towarzysz±cych, zanikaj±cych, naprawczych, demonta¿owych niezbêdnych do osi±gniêcia rezultatu rzeczowego przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU, a cena winna uwzglêdniæ wszelkie koszty z tym zwi±zane.Zamawiaj±cy informuje, ¿e tam, gdzie w PFU opisa³ przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym sposobem, o którym mowa w zdaniu poprzedzaj±cym pod warunkiem, ¿e bêd± one spe³nia³y okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równowa¿no¶ci. Tam, gdzie Zamawiaj±cy opisa³ przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 99, art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanemu przedmiotowi zamówienia, a odniesieniu takiemu towarzysz± s³owa „lub równowa¿ne”. Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e obowi±zek zg³oszenia w ofercie rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równowa¿no¶ci le¿y po stronie wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnosz± siê do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwi±zañ równowa¿nych, przedstawi³ ju¿ w jego ofercie dowód równowa¿no¶ci potwierdzaj±cy spe³nienie kryteriów okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiaj±cy stosuje w celu oceny równowa¿no¶ci (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnosz± siê do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca przedstawi³ ju¿ w jego ofercie dowody równowa¿no¶ci w sposób okre¶lony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.Zamawiaj±cy okre¶la poni¿sze wymagania dla Etapu II w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy :− wykaz czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia - wykonanie robót bran¿y konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej− sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ okre¶lono w Rozdziale IV SWZ Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urz±dzenia i wyroby elektryczne; o¶wietlenie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

51100000-3 - Us³ugi instalowania urz±dzeñ elektrycznych i mechanicznych

71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71420000-8 - Architektoniczne us³ugi zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: 1) cena oferty (C) – 100% 17.3. Sposób oceny ofert: w kryterium „cena oferty” w którym zamawiaj±cemu zale¿y, aby wykonawca przedstawi³ jak najni¿sz± warto¶æ (cena), zostanie zastosowany nastêpuj±cy wzór: Liczba zdobytych punktów (C) = Cn/ Cb x 100 x waga kryterium 100%punktów Cb Gdzie:Cn – cena najni¿sza w¶ród ofert nie odrzuconychCb – cena oferty badanej100 – wska¼nik sta³y100 – procentowe znaczenie kryterium cenyLiczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najni¿szej z ofert przez cenê ocenianej oferty i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagê kryterium, któr± ustalono na 100%. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów w kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce :1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. 2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy stawia szczegó³owe wymagania w zakresie oceny tych zdolno¶ci tj. o udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który wyka¿e minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj. który wyka¿e, i¿ posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w kwocie nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych 00/100).Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku w pierwszej kolejno¶ci poprzez z³o¿enie wraz z ofert± O¶wiadczenia w³asnego, o którym mowa w pkt. 7.1 SWZ.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy stawia szczegó³owe wymagania w zakresie oceny tych zdolno¶ci tj. o udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który wyka¿e minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie osób, które zostan± skierowane przez wykonawcê do realizacji zamówienia tj. który wyka¿e, ¿e:1) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³: a) co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na sporz±dzeniu dokumentacji projektowej obejmuj±cej budowa-przebudowa kot³owni min. 50 kW, oraz b) co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych obejmuj±ce wykonanie docieplenia budynku wraz z budow±, przebudow± kot³owni o warto¶ci zamówienia brutto co najmniej 350 000,00 z³. Wykonawca w celu spe³nienia obu wy¿ej opisanych warunków mo¿e wykazaæ siê realizacj± jednego zamówienia wykonanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Przez „jedno zamówienie” zamawiaj±cy rozumie zamówienie wykonane w ramach jednej umowy.2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na potrzeby realizacji zamówienia publicznego nastêpuj±cymi osobami, posiadaj±cymi okre¶lone poni¿ej uprawnienia budowlane we wskazanych specjalno¶ciach (zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) a) projektant bran¿y architektonicznej – jedna osoba, posiadaj±ca uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci architektonicznej;b) projektant bran¿y konstrukcyjnej – jedna osoba, posiadaj±ca uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej; c) projektant bran¿y sanitarnej – jedna osoba, posiadaj±ca uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych - w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych;d) projektant bran¿y elektrycznej – jedna osoba, posiadaj±ca uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych - w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych e) kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej,f) kierownik robót bran¿y instalacyjnej sanitarnej posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,g) kierownik robót bran¿y instalacyjnej elektrycznej posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.Uwaga: 1. Posiadane uprawnienia powinny byæ adekwatne do wykonywanych czynno¶ci.2. Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie ww. funkcji, pod warunkiem spe³niania przez osobê ³±cz±c± te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku w pierwszej kolejno¶ci poprzez z³o¿enie wraz z ofert± O¶wiadczenia w³asnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia: Nie wymagane

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami– o¶wiadczenie wykonawcy - z wykorzystaniem wzoru za³±czonego w SWZ,b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci oraz daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencjê b±d¼ dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty – o¶wiadczenie wykonawcy - z wykorzystaniem wzoru za³±czonego w SWZc) wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy – z wykorzystaniem wzoru za³±czonego w SWZ ,d) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy okre¶la kwotê wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³otych.2. Wadium wykonawca wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku Spó³dzielczym w Pajêcznie Oddzia³ Strzelce WielkieNr rachunku: 28 8265 1011 2002 0000 0013 0012 z dopiskiem: Wadium – „Wadium w postêpowaniu nr ZP.271.2.2021”5. Wadium wniesione w pieni±dzu uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na konto zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adnia ofert.Pozosta³e informacje dotycz±ce wadium zawarte zosta³y w pkt 10 Rozdzia³u I SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie.1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 7.1., sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te do³±czone do oferty potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.4) W przypadku okre¶lenia przez Zamawiaj±cego warunku dotycz±cego zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym lub zdolno¶ci technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 IDW, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Formularz o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do IDW.5) Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzania zosta³y okre¶lone w Rozdziale IV SWZ - wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-02 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-02 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-30

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy uzupe³nia zapis w Sekcji III PKT.3.5) niniejszego og³oszenia o tre¶ci "W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej .2) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani Dominika Mielczarek; email: zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.plPani Dorota Wo³czyñska-Petro; email: zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl
2021-03-18 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.