Ogłoszenie z dnia 2025-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00379736/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-18
- 2025/BZP 00382465/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT ELEWACJI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 158, UL. STRĄKOWA 3A , 30-410 KRAKÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 158
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350738045
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strąkowa 3A
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-410
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp158.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp158.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8597d603-707b-4f95-b026-8caf21d9728e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT ELEWACJI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 158, UL. STRĄKOWA 3A , 30-410 KRAKÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8597d603-707b-4f95-b026-8caf21d9728e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00377928/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 REMONT ELEWACJI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 158, UL. STRĄKOWA 3A , 30-410 KRAKÓW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379736
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP158.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1094105,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w ramach obiektu Szkoły Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 158 im. Juliana Aleksandrowicza w Krakowie, ul. Strąkowa 3A, 30-410 Kraków, robót budowlanych polegających na remoncie elewacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji i odbioru robót określają w szczególności:
1) Rozdział II SWZ
2) Załącznik nr 2- Opis przedmiotu zamówienia oraz przedmiar
3) Załącznik nr 3- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( dalej STWiORB),
4) Załącznik nr 4 – Wzór umowy
5) Obowiązujące przepisy prawa w zakresie odnoszącym się do przedmiotu zamówienia (w szczególności przepisy prawa budowlanego)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45442110-1 - Malowanie budynków
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 963090,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1371782,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 963090,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG SPECJALISTYCZNYCH "EURO-DACH" RAFAŁ PACHOLCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571829887
7.3.3) Ulica: TADEUSZA KOŚCIUSZKI 11 LOK. 109
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-310
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG SPECJALISTYCZNYCH "EURO-DACH" RAFAŁ PACHOLCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 963090,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DOSTARCZANIE BIELIZNY OGÓLNOSZPITALNEJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Przystosowanie pawilonu U-11 na terenie AGH w Krakowie do aktualnych przepisów przeciwpożarowych - KC-DE-zp.272-577/25
- Wykonanie "Analizy porealizacyjnej w zakresie oddziaływania akustycznego po zrealizowaniu inwestycji "Budowa drogi ekspresowej S7 na odcinku Miechów - Szczepanowice.
- "Remont wejścia głównego do Żłobka Samorządowym nr 25 w Krakowie"
- Zakup wraz z dostawą urządzenia do treningu ekscentrycznego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont głównej klatki schodowej z holami kondygnacyjnymi w segmencie B budynku Sądu Rejonowego w Ostrowcu Świętokrzyskim (I i II piętro)
- Budowa boiska sportowego wraz z infrastrukturą techniczną przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
- Remont głównej klatki schodowej z holami kondygnacyjnymi w segmencie B budynku Sądu Rejonowego w Ostrowcu Świętokrzyskim (I i II piętro)
- Remont nawierzchni poliuretanowej na placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 124 w Warszawie
- Remont obiektu KW PSP w Olsztynie przy ul. Porannej 41 w celu poprawy warunków bytowych podmiotu na potrzeby OLiOC polegający na remoncie sanitariatów
- Modernizacja hali przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Węgrowie - etap III
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.