Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00009887/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019138 z dnia 2021-03-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży elektrycznej na zadaniu inwestycyjnym pn.: Poprawa efektywności energetycznej poprzez modernizacjęoświetleniuulicznegonaterenieMiastaAugustów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Augustów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 60
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 641 80 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@urzad.augustow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.augustow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży elektrycznej na zadaniu inwestycyjnym pn.: Poprawa efektywności energetycznej poprzez modernizacjęoświetleniuulicznegonaterenieMiastaAugustów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbae9aa3-75da-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002127/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nadzór inwestorski na zadaniu: Poprawa efektywności energetycznej poprzez modernizację oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Augustów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe zamówienie przewidziane jest do dofinansowania ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Gospodarka niskoemisyjna Działania 5.4 Strategie niskoemisyjne Poddziałania 5.4.1 Strategie niskoemisyjne z wyłączeniem BOF.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009887/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 81300,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży elektrycznej na zadaniu inwestycyjnym pn.: Poprawa efektywności energetycznej poprzez modernizację oświetleniu ulicznego na terenie Miasta Augustów4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59800
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59800
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59800
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. PRO-GRES Marian Malinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8461499734
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 110/3
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U." PRO-GRES" MARIAN MALINOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U." PRO-GRES" MARIAN MALINOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59800,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-03-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- Budowa łącznika Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ ULIC NA TERENIE GMINY JABŁONNA
- Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy i modernizacji w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy
- Ściana oczyszczająca powietrze na budynku przy ul. Kościelnej w Czempiniu.
- Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Osiek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.