eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Zagospodarowanie terenu byłego podwórka folwarcznego w Kwasowie w kierunku założenia parkowego oraz przebudowa dróg wewnętrznych na działkach nr 8, 113 i 226 - montaż ławek i pojemników na odpady



Ogłoszenie z dnia 2021-03-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019076 z dnia 2021-03-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu byłego podwórka folwarcznego w Kwasowie w kierunku założenia parkowego oraz przebudowa dróg wewnętrznych na działkach nr 8, 113 i 226 – montaż ławek i pojemników na odpady

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. C. Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48598106710

1.5.8.) Numer faksu: +48598106700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ug.slawno.ibip.pl/public/?id=228508&catalog=379173

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu byłego podwórka folwarcznego w Kwasowie w kierunku założenia parkowego oraz przebudowa dróg wewnętrznych na działkach nr 8, 113 i 226 – montaż ławek i pojemników na odpady

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8532558d-6f7f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002324/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Zagospodarowanie terenu byłego podwórka folwarcznego w Kwasowie w kierunku założenia parkowego oraz przebudowa dróg wewnętrznych na działkach nr 8, 113 i 226 – montaż ławek i pojemników na odpady

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO WZ na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 9 „Infrastruktura publiczna”, działanie 9.3 „Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich” w związku z realizacją projektu „Kompleksowe odtworzenie funkcji społecznych, infrastrukturalnych i przestrzennych rewitalizowanego obszaru wsi Kwasowo”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007537/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSSA.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 520346,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Zagospodarowanie terenu byłego podwórka folwarcznego w Kwasowie w kierunku założenia parkowego oraz przebudowa dróg wewnętrznych na działkach nr 8, 113 i 226 – montaż ławek i pojemników na odpady”:1) Zadanie IZagospodarowanie terenu byłego podwórka folwarcznego w Kwasowie w kierunku założenia parkowego,2) Zadanie IIPrzebudowa dróg wewnętrznych na działkach nr 81, 113 i 226 – montaż ławek i pojemników na odpady na działkach nr 81 i 226 – 5 ławek oraz 4 kosze na odpady.2. Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa budowlana:„Budowa obiektów małej architektury wraz z utwardzeniem terenu, remontem istniejących zbiorników wodnych, zagospodarowaniem zieleni przy pałacu oraz świetlicy wiejskiej w Kwasowie”, z uwzględnieniem zapisów SWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia OBEJMUJE: 1) Zadanie I:a) wykonanie sieci ścieżek spacerowych i parkingu dla samochodów,b) wykonanie oświetlenia i instalacji elektrycznej,c) wykonanie wiaty integracyjnej wraz montażem 3 sztuk ławostołów,d) wykonanie i montaż pergoli drewnianej podwójnej – trejażu,e) montaż 4 pergoli metalowych dla róż pnących – tzw. bram różanych,f) budowa ogrodzenia stawu p.poż.g) dostawa i montaż małej architektury tj. ławki (10 szt.), kosze (6 szt.), h) montaż fontanny pływającej w zbiorniku ziemnym wraz z oprzyrządowaniem i instalacją elektryczną zasilającą oraz sterującą,i) wykonanie odwodnienia w postaci liniowego drenażu w miejscu otwartego rowu wraz ze studniami rewizyjnymi,j) regulację wysokości studni instalacji sanitarnej wraz z wymianą pokrywyk) wykonanie trawników trawiastych (3880 m2) i trawników – łąk kwietnych (470 m2) – przygotowanie nawierzchni humusu poprzez zerwanie wierzchniej warstwy darni grubości ok. 8-10 cm, poddanej wcześniej zabiegowi chemicznego zniszczenia roślinności i złożenie humusu w pryzmę, mechaniczne wyrównanie nawierzchni,l) wykonanie korytowania gr. 25 cm pod nawierzchnię klombów 304 m2.Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu wykonawczego dla instalacji oświetlenia zewnętrznego oraz przyłącza wraz z szafą sterowniczą urządzenia fontanny pływającej. Dokumentacje wykonawczą sporządzoną przez osoby posiadające uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych należy przedłożyć do zatwierdzenia Nadzorowi Inwestorskiemu branży elektrycznej. 2) Zadanie II:a) dostawa i montaż 5 ławek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego przy drogach na dz. nr 81,113 i 226 w Kwasowie. Ławki identyczne jak na zadaniu I.b) dostawa i montaż 3 koszy na odpady w miejscach wskazanych przez Zamawiającego przy drogach na dz. nr 81,113 i 226 w Kwasowie. Kosze identyczne jak na zadaniu I.4. UWAGA – zakres zamówienia NIE OBEJMUJE następujących robót zawartych w dokumentacji projektowej: 1) naprawy i przebudowy zbiornika przeciwpożarowego wraz z mnichem, z wyłączeniem ogrodzenia,2) budowy przepustu doprowadzającego wodę do stawu ziemnego,3) budowy przepustu odprowadzającego wodę ze zbiornika ppoż.4) budowy podestu z kostki wraz ze schodami do zbiornika ppoż. przy południowo-wschodnim narożniku zbiornika,5) zagospodarowania stawu ziemnego,6) dostawy sadzonek kwiatów, bylin i drzew,7) sadzenia roślin kwietnych, bylin i drzew, w tym nasadzeń roślinności wodnej, bagiennej w obrębie zbiorników wodnych,8) dostawy i montażu obrzeży klombów kwiatowych,9) dostawy i rozłożenia – ściółkowania kompostem z kory sosnowej oraz humusu nawierzchni klombów,10) dostawy i wysiewu nawozu wieloskładnikowego,11) zakładanie trawników: ułożenia siatki przeciw kretom na nawierzchni trawnika oraz przykrycia siatki warstwą humusu, ręcznego profilowania nawierzchni trawników, spulchnienie gleby glebogryzarką,12) dostawy i siewu nasion mieszanek traw i mieszanki roślin kwitnących, wałowania trawnika, chemicznego zwalczenia roślinności. 5. UWAGA – niewykorzystany grunt z korytowania należy wywieźć na odległość 1 km.6. UWAGA – inwestor udostępni kamień do wykonania zabruków, ścieków i narzutu kamiennego wokół stawu, składowany przy pałacu w Kwasowie oraz na terenie PSZOK w Warszkowie.7. UWAGA – do SWZ załączono zamienny opis techniczny do projektu budowlanego, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.8. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych przedstawiono w dokumentacji projektowej obejmującej:1) projekt budowlany;2) zamienny opis techniczny stanowiący załącznik nr 8 do SWZ;3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;4) badania geotechniczne;5) decyzje i uzgodnienia załączone do dokumentacji przetargowej.Dokumenty te powinny być wykorzystane do właściwego przygotowania oferty. Przedmiary robót załączone do dokumentacji przetargowej jest elementem pomocniczym, nie jest podstawą wyceny robót przez Wykonawcę. Za podstawę do wyceny należy uznać projekt budowlany, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uwagi zawarte w SWZ.Zamawiający zastrzega, że działy kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę powinny odpowiadać działom harmonogramu rzeczowo – finansowego stanowiącego załącznik nr 8 do umowy.Kompletna dokumentacja projektowa stanowi załącznik do postępowania przetargowego.9. Na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mu obiekt na czas przeprowadzenia wizji. W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp.10. Prowadzenie robót na budowie:1) Za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego kierownik budowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac.11. Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:1) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptację Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego);2) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy, a w szczególności jego dozór;3) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu;4) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością;5) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury;6) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów;7) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy;8) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót;9) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;10) w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych.c.d. w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497314,49

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497314,49

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497314,49

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna „KOMUNALKA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 499-067-27-97

7.3.3) Ulica: ul. Polanowska 44 A

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497314,49

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

2021-03-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.