eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nadarzyn › Budowa ścieżki rowerowej w Młochowie wraz z oświetleniem (od SP Rusiec do trasy S8) w ramach ZIT



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki rowerowej w Młochowie wraz z oświetleniem (od SP Rusiec do trasy S8) w ramach ZIT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nadarzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mszczonowska 24

1.5.2.) Miejscowość: Nadarzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nadarzyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżki rowerowej w Młochowie wraz z oświetleniem (od SP Rusiec do trasy S8) w ramach ZIT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7764a6a6-40a1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004069/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Budowa ścieżki rowerowej w Młochowie wraz z oświetleniem (od SP Rusiec do trasy S8) w ramach ZIT

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w gminach południowo-zachodniej części Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez budowę Zintegrowanego Systemu Tras Rowerowych - Etap III

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261750/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.22.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej w Młochowie wraz z oświetleniem (od SP Rusiec do trasy S8) w ramach ZIT, realizowanego w ramach projektu pn. „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w gminach południowo-zachodniej części Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez budowę Zintegrowanego Systemu Tras Rowerowych – Etap III”,
w tym przebudowa drogi powiatowej 3102W o łącznej długości 1266,00 m w zakresie budowy ścieżki rowerowej, chodników, zjazdów, przebudowy jezdni, odwodnienia, oświetlenia w m. Młochów, gmina Nadarzyn, zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem wodnoprawnym wraz z operatem wodnoprawnym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym i nie mogą być jedyną podstawą do określenia wartości oferty).

2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
- w zakresie ścieżki rowerowej:
1) wykonanie wszelkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji budowlano -wykonawczej i uzyskanego zgłoszenia robót;
2) wykonanie urządzeń wodnych zgodnie z operatem wodnoprawnym;
3) wykonanie wycinki drzew oraz wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z decyzją Nr 26 z dnia 12.08.2020 r., i dokumentacją gospodarki zielenią, inwentaryzacja zieleni;
4) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
5) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowanie terenu
robót;
6) wprowadzenie stałej organizacji ruchu, zgodnie z zatwierdzonym projektem;
7) oznakowanie systemowe ścieżek wg wzorów zawartych w księdze wizualizacji - symbol oznakowania tras rowerowych zrealizowanych w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego;
8) wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej – 2 kpl.;
9) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
10) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat
z tym związanych;
11) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy;
12) ubezpieczenie placu budowy;
13) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie przed przystąpieniem do robót na podstawie zamieszczonych informacji w projektach budowlano – wykonawczych;
14) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót.

Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad projektu konkursu w zakresie zgodnym z warunkami przyznania dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej IV - Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.3 - Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Poddziałanie 4.3.2- Mobilność miejska w ramach ZIT, Typ projektów: Rozwój zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej - ZIT: Ścieżki i infrastruktura rowerowa z dofinansowaniem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

- w zakresie budowy oświetlenia ulicznego:
1) budowa kablowej linia oświetlenia ulicznego kablem YAKXS 4x35 mm2 ułożonym w gruncie o długości ok 1490 mb, wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z dokumentacją projektową;
2) połączenie z istniejącą siecią elektroenergetyczną – pod nadzorem przedstawiciela PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, Rejon Energetyczny Konstancin Jeziorna oraz przygotowanie dokumentów do sprawdzenia przez PGE Dystrybucja S.A. wykonanych robót;
3) kompleksowa obsługa geodezyjna;
4) zabezpieczenie terenu pod zaplecze budowy, terenu pod tymczasowe składowanie nadmiaru urobku, częściową wymianę gruntu (jeżeli zajdzie taka potrzeba), wywózkę nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania;
5) pomiary elektryczne rezystancji izolacji przewodów roboczych linii oświetleniowej, uziemień ochronnych oraz skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej;
6) zabezpieczenie na skrzyżowaniach z innymi urządzeniami uzbrojenia podziemnego,
7) uzyskanie od właścicieli danej sieci, po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym, podlegającym nadzorowi protokołów odbioru wykonanych zabezpieczeń;
8) badania zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przedkładane odcinkami przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołu końcowego odbioru robót;
9) dostęp do dziennika budowy wszystkim służbom zgodnie z Prawem Budowlanym;
10) wykonanie prac związanych z budową kabli energetycznych w ziemi ręcznie lub bezrozkopowo - przeciskiem;
11) odbudowę nawierzchni i terenów przylegających, zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem;
12) ciągły dojazd do posesji i dostęp do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej;
13) realizacja wszystkich innych robót określonych w dokumentacji budowlano – wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie;
14) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie przed przystąpieniem do robót na podstawie zamieszczonych informacji w projektach budowlano – wykonawczych.

Wykonawca po wykonaniu wszystkich robót budowlanych sporządzi 2 egz. dokumentacji powykonawczej wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne dokumenty niezbędne temu celowi, a geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza powinna być przekazana Zamawiającemu w min. 2 egzemplarzach. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do złożenia wniosku i uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie przedmiotowej inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1869600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2187853,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1869600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Budowa i Naprawa Dróg EFEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220020266

7.3.3) Ulica: ul. Szomańskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne, JIMMY J.Cichocki J. Zandberg Spółka Jawna
ul. Kłobucka 13, 02-699 Warszawa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1869600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.