Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00516298/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa modyfikacji istniejącego sklepu internetowego Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni pod względem funkcjonalno-użytkowym wraz z serwisowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8520001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa modyfikacji istniejącego sklepu internetowego Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni pod względem funkcjonalno-użytkowym wraz z serwisowaniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f488556a-8d1c-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023889/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.37 Usługa modyfikacji istniejącego sklepu internetowego Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni pod względem funkcjonalno-użytkowym wraz z serwisowaniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516298
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.73.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa modyfikacji istniejącego sklepu internetowego Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni pod względem funkcjonalno-użytkowym wraz z serwisowaniem.
2. Zamawiający wymaga przedstawienia autoryzacji lub certyfikatu lub oświadczenia producenta o zgodzie na wprowadzenia zmian oprogramowania będących przedmiotem zamówienia. Zgodnie z pkt. 11 OPZ autoryzacja w formie certyfikatu musi pochodzić od producenta sklepu, tj. serwisu internetowego dostępnego pod adresem https://gdynia.e-abonamenty.pl/. Certyfikat to w tym wypadku dokument potwierdzający zgodę na wprowadzanie modyfikacji oprogramowania, do którego prawa autorskie posiada jego producent (podany jest na dole strony głównej przedmiotowego serwisu internetowego).
Dokument należy złożyć wraz z ofertą.
Zamawiający nie precyzuje treść w/w dokumentów, jednakże z treści złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentu winno jasno wynikać czy Wykonawca ma zgodę lub prawa do wprowadzenia zmian oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia.
3. Realizacja zamówienia następowała będzie w dwóch etapach:
Etap I: Przedstawienie projektu modułu Zaawansowanego Zarządzania Abonamentami wraz z wprowadzeniem zmian pod względem funkcjonalno-użytkowym,
Etap II: Serwisowanie sklepu internetowego w zakresie istniejącym i objętym zamówieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72251000-9 - Usługi poawaryjnego odzyskiwania systemu
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTEmEG NET sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992804532
7.3.3) Ulica: Ostrowskiego 7/510
7.3.4) Miejscowość: Wroclaw
7.3.5) Kod pocztowy: 53-238
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Kompleksowa usługa cateringowa podczas Święta Szkoły
- Wsparcie poserwisowe dla macierzy i serwerów Dell - powtórne
- DOSTAWA ASORTYMENTU SPORTOWEGO z podziałem na 2 części: Część I: Dostawa dresów sportowych, odzieży treningowej,; Część II: Dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego
- Dostawa zwalniaków hydroakustycznych (20 szt.) wraz ze sterowaniem (2 szt.) i oprzyrządowaniem
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej
- Utrzymanie instalacji elektrycznych w parkingach podziemnych na Placu Dworcowym i w Parku Centralnym
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cy-berataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbez-pieczna Gmina Tuczępy"
- Opieka serwisowa nad oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica/AMMS
- Zakup serwerów w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Usługa serwisu oraz wsparcia technicznego w zakresie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) oraz wdrożenie i utrzymanie oprogramowania do generowania raportów"
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie " Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania w Wąbrzeźnie.
więcej: Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.