eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wydminy › usługi opiekuńcze dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach w miejscu ich zamieszkania w roku 2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługi opiekuńcze dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach w miejscu ich zamieszkania w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511370810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Rynek 1/4

1.5.2.) Miejscowość: Wydminy

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-510

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874210115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@wydminy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopswydminy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługi opiekuńcze dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach w miejscu ich zamieszkania w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f48325da-6a40-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00018599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00450772/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 usługi opiekuńcze dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wydminach w miejscu ich zamieszkania w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451116/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.2/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Szczegółowy zakres czynności, które mogą składać się na usługę tj.
5.2. Samodzielne lub wspólnie z usługobiorcą dokonywanie zakupu artykułów niezbędnych do codziennej egzystencji (w tym leków) w najbliższym sklepie oraz aptece, rozliczanie wydatków.
5.3. Przygotowanie posiłku z uwzględnieniem diety zalecanej przez lekarza: odpowiednio na miarę potrzeb śniadania, obiadu lub kolacji).
5.4. Podgrzanie i podanie posiłku, pomoc przy jego spożyciu.
5.5. Zmycie naczyń po posiłku.
5.6. Bieżące sprzątanie mieszkania (z uwzględnieniem oczekiwań usługobiorcy):
1) pokoju usługobiorcy
2) kuchni usługobiorcy –jeżeli mieszka sam lub z osobą niepełnosprawną, chorą przewlekle
3) łazienki i urządzeń sanitarnych – jeżeli mieszka sam lub z osobą niepełnosprawną, chorą przewlekle
5.7. Sprzątanie całego mieszkania – dotyczy to osób samotnych, lub gdy klient mieszka z osobą niepełnosprawną lub chorą przewlekle.
5.8. Utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego.
5.9. Umożliwienie i pomoc w wykonywaniu zabiegów higienicznych, w szczególności: w myciu, w kąpieli, higienie jamy ustnej, czesaniu, goleniu, myciu głowy, dbanie o higienę paznokci rąk i nóg oraz innych niezbędnych klientowi czynności higienicznych.
5.10. Pomoc w załatwieniu potrzeb fizjologicznych: pomoc w skorzystaniu z toalety, zmianie pieluch np. typu pampers.
5.11. Drobne pranie lekkiej odzieży usługobiorcy, rozwieszenie upranej odzieży i prasowanie - dotyczy to osób samotnych, lub gdy klient mieszka z osobą niepełnosprawną lub chorą przewlekle.
5.12. Zmiana odzieży i bielizny pościelowej.
5.13. Prześcielanie łóżka.
5.14. Przynoszenie węgla i palenie w piecu zgodnie z zasadami BHP - dotyczy to osób samotnych, lub gdy klient mieszka z osobą niepełnosprawną lub chorą przewlekle.
5.15. Przynoszenie wody (jeżeli nie ma jej w domu) - dotyczy to osób samotnych, lub gdy klient mieszka z osobą niepełnosprawną lub chorą przewlekle.
5.16. Wynoszenie śmieci - dotyczy to osób samotnych, lub gdy klient mieszka z osobą niepełnosprawną lub chorą przewlekle.
5.17. Zanoszenie i odbiór bielizny pościelowej i odzieży z pralni.
5.18. Zgłaszanie do naprawy urządzeń i instalacji domowych.
5.19. Współpraca z: Przychodnią lekarską - zamawianie wizyt lekarskich i recept, pielęgniarką środowiskową (dla niewychodzących z domu) oraz pracownikiem socjalnym.
5.20. Wizyty z klientem w placówkach służby zdrowia, instytucjach i urzędach – dotyczy osób samotnych.
5.21. Załatwianie spraw urzędowych – dotyczy osób samotnych - dotyczy to osób samotnych, lub gdy klient mieszka z osobą niepełnosprawną lub chorą przewlekle.
5.22. Wnoszenie w imieniu klienta opłat związanych m.in. z utrzymaniem lokalu - dotyczy to osób samotnych, lub gdy klient mieszka z osobą niepełnosprawną lub chorą przewlekle.
5.23. Generalne okresowe sprzątanie mieszkania: mycie okien, mycie mebli (od zewnątrz i wewnątrz) , mycie podłóg, urządzeń sanitarnych, łazienek, zdjęcie pranie i zawieszanie firan i zasłon, trzepanie i pranie dywanów - dotyczy to osób samotnych, lub gdy klient mieszka z osobą niepełnosprawną lub chorą przewlekle.
5.24. Dbanie o kondycję psychoruchową usługobiorcy oraz zapewnienie kontaktów z otoczeniem:
1) organizowanie spacerów lub pomoc w przemieszczanie się po mieszkaniu
2) prowadzenie rozmów
3) czytanie prasy, książek i ich wymiana w bibliotece
4) pomoc w prowadzeniu korespondencji świadczeniobiorcy
5) pomoc w dotarciu do ośrodków kultury lub innych miejsc wskazanych przez klienta (w obrębie miejsca zamieszkania)
5.25. Utrzymanie stałego kontaktu z pracownikiem Zamawiającego wskazanym do kontaktów w sprawie realizacji umowy.
5.26. W razie konieczności, dla osób samotnych, odśnieżanie ścieżki do posesji i mieszkania - dotyczy to osób samotnych, lub gdy klient mieszka z osobą niepełnosprawną lub chorą przewlekle.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna HS Prekursor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451988928

7.3.3) Ulica: pl. Rynek 1/1

7.3.4) Miejscowość: Wydminy

7.3.5) Kod pocztowy: 11-510

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.