eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonach zimowych 2021/2022 i 2022/2023 - zadanie 20.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonach zimowych
2021/2022 i 2022/2023 - zadanie 20.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W NOWYM SĄCZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jeremiego Wiśniowieckiego 136

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.nowy-sacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd.nowy-sacz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.pzd.nowy-sacz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonach zimowych
2021/2022 i 2022/2023 - zadanie 20.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c8f1193-5f36-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003291/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonach zimowych 2021/2022 i 2022/2023 - zadanie 20

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321253/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD-ZAM.261.81.2021.SC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 873870,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych zimowe utrzymanie dróg powiatowych: 1542 K Łącko – Naszacowice, 1580 K Zalesie – Jadamwola – Olszana, 1543 K Czarny Potok – Szczereż i 1579 K Siekierczyna – Naszacowice (18,94 km – IV standard) - zwana w dalszej części specyfikacji – ZUD) w sezonie zimowym 2021/2022 i 2022/2023.
3. Szczegółowy zakres oraz wymagania realizacji usługi określone zostały w następujących załącznikach:
3.1. Załącznik nr 1a – arkusz cenowy (określający wykaz dróg, ich długość oraz szacunkową ilość dni, w których usługa będzie realizowana)
3.2. Załącznik nr 4 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, na który składają się:
a. Załącznik nr 4a – zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi,
b. Załącznik nr 4b– specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi,
c. Załącznik nr 4c – Rozporządzenie Ministra Środowiska (Dz. U. z 2005 r., Nr 230,
poz. 1960)
3.3. Załącznik nr 5 – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 843777,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 894915,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 894915,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlano - Transportowe Marek Fiut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492828120

7.3.3) Ulica: Winna Góra 4

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami SWZ podpisał umowę do wysokości kwoty podstawowej podanej w ofercie Wykonawcy
tj. na kwotę 596.610,00 zł .
W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji o którym mowa w art. 441 ust.1 PZP, którego Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości dni świadczenia usługi w ilości nie więcej niż 50% (tj. 75 dni) zamówienia podstawowego dla
każdego odcinka drogi objętego niniejszą umową. Maksymalna wartość zamówienia objętego opcją stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego wg. oferty wynosić będzie maksymalnie 298.305,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.