eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przewóz zwłok albo szczątków ludzkich na potrzeby Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie oraz podległych Prokuratur Rejonowych w 2024 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz zwłok albo szczątków ludzkich na potrzeby Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie oraz podległych Prokuratur Rejonowych w 2024 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa Warszawa Praga w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140166960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bródnowska 13/15

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-439

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225114776

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.powpg@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-warszawa-praga

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3346486-92a3-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz zwłok albo szczątków ludzkich na potrzeby Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie oraz podległych Prokuratur Rejonowych w 2024 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3346486-92a3-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00104255/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przewóz zwłok albo szczątków ludzkich na potrzeby Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie oraz podległych Prokuratur Rejonowych w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530705

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3041-7.261.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 464553,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w postaci przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do Zakładu Medycyny Sądowej lub innego miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego, w tym Prokuratora Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie albo Prokuratora jednej z podległych jej jednostek albo funkcjonariusza Policji na zlecenie przedstawiciela Zamawiającego po otrzymaniu zawiadomienia w formie: telefonu bądź pisemnie, w rejonach działania poszczególnych Prokuratur: Prokuratura Rejonowa Warszawa-Praga Południe w Warszawie dla części miasta stołecznego Warszawy w granicach ustalonych dla dzielnic: Praga-Południe, Rembertów, Wawer i Wesoła (przewidywana liczba zdarzeń – 300);

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 98055,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w postaci przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do Zakładu Medycyny Sądowej lub innego miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego, w tym Prokuratora Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie albo Prokuratora jednej z podległych jej jednostek albo funkcjonariusza Policji na zlecenie przedstawiciela Zamawiającego po otrzymaniu zawiadomienia w formie: telefonu, faxu lub pisemnie, w rejonach działania poszczególnych Prokuratur:
Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga oraz Prokuratura Rejonowa Warszawa-Praga Północ w Warszawie dla części miasta stołecznego Warszawy w granicach ustalonych dla dzielnic: Białołęka, Praga-Północ i Targówek (przewidywana liczba zdarzeń – 300);

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 97034,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w postaci przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do Zakładu Medycyny Sądowej lub innego miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego, w tym Prokuratora Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie albo Prokuratora jednej z podległych jej jednostek albo funkcjonariusza Policji na zlecenie przedstawiciela Zamawiającego po otrzymaniu zawiadomienia w formie: telefonu, faxu lub pisemnie, w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Otwocku dla miasta Otwock oraz gmin: Celestynów, Karczew, Kołbiel, Osieck, Sobienie-Jeziory i Wiązowna (przewidywana liczba zdarzeń – 130);

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 81853,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w postaci przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do Zakładu Medycyny Sądowej lub innego miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego, w tym Prokuratora Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie albo Prokuratora jednej z podległych jej jednostek albo funkcjonariusza Policji na zlecenie przedstawiciela Zamawiającego po otrzymaniu zawiadomienia w formie: telefonu, faxu lub pisemnie, w rejonach działania poszczególnych Prokuratur:
Prokuratura Rejonowa w Legionowie dla miasta Legionowo oraz gmin: Jabłonna, Nieporęt, Serock i Wieliszew (przewidywana liczba zdarzeń – 130);

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 95495,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w postaci przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do Zakładu Medycyny Sądowej lub innego miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego, w tym Prokuratora Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie albo Prokuratora jednej z podległych jej jednostek albo funkcjonariusza Policji na zlecenie przedstawiciela Zamawiającego po otrzymaniu zawiadomienia w formie: telefonu, faxu lub pisemnie, w rejonach działania poszczególnych Prokuratur:
Prokuratura Rejonowa w Nowym Dworze Mazowieckim dla miasta Nowy Dwór Mazowiecki oraz gmin: Czosnów, Leoncin, Nasielsk, Pomiechówek i Zakroczym (przewidywana liczba zdarzeń – 50);

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 39644 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w postaci przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do Zakładu Medycyny Sądowej lub innego miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego, w tym Prokuratora Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie albo Prokuratora jednej z podległych jej jednostek albo funkcjonariusza Policji na zlecenie przedstawiciela Zamawiającego po otrzymaniu zawiadomienia w formie: telefonu, faxu lub pisemnie, w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Wołominie dla miasta Wołomin oraz gmin: Dąbrówka, Jadów, Klembów, Poświętne, Radzymin, Strachówka i Tłuszcz i (przewidywana liczba zdarzeń – 100.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 52470 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 1 została złożona 1 oferta która zawierała rażąco niską cenę. Wykonawca został wezwany na podstawie art. 224 ust. 1 oraz art. 224 ust. 2 pkt 1) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych do złożenia wyjaśnień dotyczących elementów mających wpływ na wysokość ceny w przedstawionej ofercie. Odpowiedz została udzielona w wyznaczonym terminie, niemniej w ocenie Zamawiającego jest ona zbyt ogólnikowa i nie zawiera wszystkich istotnych składowych elementów mających wpływ na cenę oferty w tym kosztów osobowych (w tym związanymi z wyjazdami nocnymi) i kosztów eksploatacji pojazdów. Wykonawca ma siedzibę w Pułtusku a do Warszawy do pokonania jest co najmniej 60 km w jedną stronę.
Wykonawca, w wyjaśnieniach przedstawił kalkulację stawki kilometrowej, na jej potwierdzenie jest 1 faktura zakupu paliwa z 28 listopada 2023 r.
Wykonawca dołączył również do złożonych wyjaśnień 1 fakturę z 6 grudnia 2023 r. na zakup worków na zwłoki które zostały zakupione w takiej samej cenie jak kwota za nie przedstawiona w złożonej ofercie, więc bez jakichkolwiek narzutów.
Wątpliwość Zamawiającego jest tym większa, iż Wykonawca w niniejszym postępowaniu złożył ofertę o 41 zł brutto niższą od ofert w ubiegłorocznym postępowaniu, pomimo wzrostu cen świadczonych usług jak i znacznego wzrostu płacy minimalnej w 2024 r.
Dodatkowo złożone oferty w obydwu częściach są zdecydowanie niższe:
1) W części nr 1 o 30,7287 % od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług ustalonej przed wszczęciem postępowania;
2) W części nr 2 o 29,99962% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług ustalonej przed wszczęciem postępowania.
W związku z powyższym Wykonawca nie rozwiał wątpliwości Zamawiającego co do podejrzenia rażąco niskiej ceny i nie przedstawił na potwierdzenie powyższego stosownych wyczerpujących dowodów.
Ciężar dowodu spoczywa na Wykonawcy więc to on powinien zadbać o jakość swoich argumentów, poprzeć je stosownymi dowodami i kalkulacjami (w tym przede wszystkim kosztami osobowymi). W odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany był udzielić przekonujących wyjaśnień, w ramach których powinien odnieść się w szczególności do kwestii wskazanych przez Zamawiającego w treści wezwania. Nie udzielenie wyczerpujących wyjaśnień odpowiadających treści wezwania Zamawiającego skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79200 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244350 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92673 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Pogrzebowy Hypnos Monika Jesionowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365697892

7.3.3) Ulica: ul. Środkowa 14 m 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92673 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82368 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82368 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82368 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Pogrzebowych EXITUS Sławomir Stanisław Moch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5320020627

7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 1a

7.3.4) Miejscowość: Otwock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82368 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86229 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87438 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86229 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): A.Apokalipsa Artur Sarnowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: A.Apokalipsa Anna Sarnowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361010637

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 56

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86229 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38565 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38565 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38565 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): A.Apokalipsa Artur Sarnowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: A.Apokalipsa Anna Sarnowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361010637

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 56

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38565 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Pogrzebowych „PROMORTE”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250025622

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 27

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.