Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00065096/01 - Wynik z dnia 2022-02-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana instalacji sanitarnych oraz doposażenie węzła w moduł c.w.u. w budynku mieszkalnym przy ulicy Żeromskiego 7 w Piotrkowie Trybunalskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590638145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja 3 Maja 31
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbs.piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tbs.piotrkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji sanitarnych oraz doposażenie węzła w moduł c.w.u. w budynku mieszkalnym przy ulicy Żeromskiego 7 w Piotrkowie Trybunalskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84f996e8-72d6-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_piotrkow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_piotrkow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
prowadzonym postępowaniu, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się
będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. poprzez Platformę zakupową
Zamawiającego dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_piotrkow; 2. Oferty,
oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym
oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby, przedmiotowe środki dowodowe i pełnomocnictwo, należy sporządzić w postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podst. art. 18 ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U z 2020 r.
poz.346 z poźn. zm.), przy czym Zamawiający zaleca sporządzanie ich w formacie danych: „.pdf”,
„.doc”, lub „.docx”, ze szczególnym wskazaniem na format „.pdf”; 3. W przypadku przekazywania
dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego
skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku
odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W celu ewentualnej kompresji danych, Zamawiający zaleca wykorzystanie jednego z formatów: „.zip”
lub „.7Z”; 4. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami
określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 r. poz. 2452); 5. Składanie przez Wykonawców oświadczeń, podmiotowych i
przedmiotowych środków dowodowych, dokumentów, wyjaśnień, wniosków, zawiadomień oraz innych
informacji odbywa się elektronicznie – za pośrednictwem Platformy (poprzez formularz „Wyślij
wiadomość do Zamawiającego”). Komunikacja poprzez „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”
umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Za
datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz innych
informacji uznaje się datę ich doręczenia za pośrednictwem „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, i
pojawienie się komunikatu, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Maksymalny rozmiar
jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” wynosi 500 MB;
6. Składanie ofert odbywa się elektronicznie – za pośrednictwem Platformy, poprzez „Formularza
składania oferty lub wniosku”; 7. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które
Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone w osobnym pliku, w
miejscu składania oferty, przeznaczonym na zamieszczanie tajemnicy przedsiębiorstwa; 8. Oferta
powinna być pod rygorem nieważności złożona: a) w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym) lub; b) w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym); 9. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania poprzez Platformę,
w drugim kroku składania oferty – poprzez przycisk „Złóż ofertę”, i wyświetleniu się komunikatu, że
oferta została zaszyfrowana i złożona. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za
pośrednictwem dedykowanych formularzy Platformy do złożenia, zmiany lub wycofania oferty wynos
150 MB; 10. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja
2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: a) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. Aleja 3 Maja 31, 97-300 Piotrków
Trybunalski reprezentowane przez Prezesa Zarządu Spółki; b) administrator wyznaczył Inspektora
Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@tbs.piotrkow.pl ;c)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie
podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy
Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania
przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie
będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan:-
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie
dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników);- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; j) przysługuje
Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie
Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ER/3121/1/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wymiana instalacji wody zimnej, wymiana pięciu pionów
kanalizacji sanitarnej, budowa instalacji ciepłej wody i cyrkulacji oraz doposażenie węzła w
moduł c.w.u. w budynku mieszkalnym przy ulicy Żeromskiego 7 w Piotrkowie Trybunalskim.
Zamówienie obejmuje w szczególności roboty polegające na: wymiana instalacji wody zimnej
wymiana pięciu pionów kanalizacji sanitarnej (budynek 3 kondygnacyjny, 18 lokali)budowa
instalacji ciepłej wody i cyrkulacji, doposażenie węzła w moduł c.w.u.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ostateczny ranking ofert zostanie liczony według wzoru C+B, gdzie: C –
ilość punktów za kryterium dotyczącego ceny brutto; B – ilość punktów za kryterium dotyczącego
wydłużenia okresu gwarancji i rękojmi. Maksymalna ilość punktów, jaką otrzyma Wykonawca w
kryterium ceny to 80, a w kryterium gwarancji i rękojmi 20.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w
powyższym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną nie mniejsza niż 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych);
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wykonał należycie co najmniej jedno świadczenie o wartości min. 100.000,00 zł (słownie: sto
tysięcy złotych i 00/100) brutto, polegające na:
budowie lub przebudowie lub wymianie wewnętrznych instalacji sanitarnych wraz z
doposażeniem węzła w moduł c.w.u.
lub
budowa wewnętrznych instalacji sanitarnych wraz z budową węzła dwufunkcyjnego c.o. +
c.w.u.
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie zgodnym z przedmiotem
zamówienia tj. dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót
w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która jest wpisana na listę członków Okręgowej
Izby Inżynierów Budownictwa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie , nie której niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia
następujących podmiotowych środków dowodowych: 1a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.
108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej – zał. nr 4 do SWZ; 1b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa pkt b), składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o
którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1b), zastępuje się je w całości lub części dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych
do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania Wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie , nie której niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na
dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: 1a) wykaz robót budowlanych
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot
zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty sporządzone przez pomiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ; 1b) wykaz osób, skierowanych
przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ; c)
dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy
gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 2. Wykonawca składa waz z ofertą aktualnych na dzień złożenia
następujących podmiotowych środków dowodowych tj. ewentualne zobowiązanie innego podmiotu, na
zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 7 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy wraz z oświadczeniami dot. umowy, procedury o udzielenie zamówienia:SWZ: wielkości przedsiębiorstwa; zabezpieczenia należytego wykonania umowy, okresu
gwarancji, terminu związania ofertą, tajemnicy przedsiębiorstwa; warunków płatności;
podwykonawstwa; wniesienia i zwrotu wadium; informacją RODO. 2. Kosztorys ofertowy
sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru i specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót oraz zestawienie poszczególnych składników do kosztorysowania tj. stawkę
robocizny oraz wielkości narzutów; 3. Zbiorcze zestawienie składników ceny ofertowej; 4.
Ewentualne pełnomocnictwo/pełnomocnictwa; 5. Dowód wniesienia wadium. Szczegółowy
sposób złożenia dokumentów zawiera SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i 00/100) 2) Wadium wnosi się przed upływem
terminu składania ofert.3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących
formach: pieniądzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4)
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BNP Paribas nr
rachunku 18 1600 1462 1004 1882 6000 0001 z dopiskiem: „Wadium ER/3121/1/2022”. Za
termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku
Zamawiającego. Szczegółowy sposób wniesienia wadium zawiera SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 SWZ, składa każdy z
wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają
poszczególni wykonawcy. 4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do
wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. 5) Wadium - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja
obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało,że
zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum).6) W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust.1 pkt 2-4 i ust.2 ustawy Prawo zamówieńpublicznych, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp , Zamawiający dopuszcza możliwość
wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, polegającym na przedłużeniu terminu realizacji zamówienia, w przypadku
wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: -wystąpienia niekorzystnych jak dla
danej pory roku warunków atmosferycznych (np. wyjątkowo obfite opady deszczu, śniegu,
temperatury powyżej +30C, temperatury poniżej -5C), w okresie dłuższym niż 5 następujących
po sobie dni kalendarzowych – potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, przy czym
przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, -
wystąpienia okoliczności siły wyższej, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w
szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji
publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni,
odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej- skierowania przez
Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych,
stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych,
stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub
wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy
czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi
na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót
budowlanych,-wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w
dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę
dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami
nieujawnionymi w dokumentacji projektowej – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie
przedłużenia terminu realizacji;-wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji
projektowej, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, zmian, powodujących wstrzymanie lub
przerwanie robót budowlanych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o
liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do
przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych
organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji
projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia
Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem
wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 wzoru umowy,-przedłużenia terminu
wykonania w zakresie niezbędnym wynikającym z konieczności wykonania robót, o których
mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy PZP, -wydłużenie terminu realizacji zamówienia
uzależnia się od przedłużenia przez Wykonawcę okresu zabezpieczenia należytego wykonania
umowy oraz zabezpieczenia wniesionego na okoliczność usunięcia wad stwierdzonych w
okresie rękojmi za wady (w przypadku gdy zabezpieczenie wniesione zostało w innej formie niż
pieniężna).-zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,-w
przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, 2.wynagrodzenie może ulec zmianie w
przypadku, gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług, pod warunkiem wykazania
przez Wykonawcę, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania
zamówienia, oraz określenia stopnia, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. W
przypadku założenia wniosku przez Wykonawcę wynagrodzenie podlega negocjacji.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_piotrkow na stronie internetowej prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-28 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. jest inwestorem zastępczym Wspólnoty Mieszkaniowej znajdującej się przy ul. Żeromskiego 7 w Piotrkowie Trybunalskim na podstawie umowy o zarządzanie.INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w systemie VRF w budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim
- Sprzedaż i dostawa materiałów szewnych.
- Sprzedaż i dostawa środków dezynfekcyjnych.
- Remont balkonów budynku przy ulicy Rembeka 9/11 w Piotrkowie Trybunalskim
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej budowy ronda u zbiegu ulic: Rakowskiej i Miast Partnerskich wraz z rozbudową ul. Rakowskiej w Piotrkowie Trybunalskim.
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej odwodniania terenu ronda Polskiej Organizacji Skautowej wraz z zagospodarowaniem suchego polderu zalewowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- Utworzenie mieszkań wspomaganych w Gminie Czarna - "M-3 w Pogwizdowie" - mieszkania wspomagane w Gminie Czarna
- Przebudowa budynku szkolnego w celu przystosowania do prowadzenia zajęć kształcenia zawodowego wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych w Z.S. im. Bł. P. Dańkowskiego w Jordanowie ...
- Dostosowanie obiektów szkoły do wymagań związanych z dostępnością dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne wykonywanie bieżących robót remontowo - budowlanych i instalacyjnych nie wymagających pozwolenia na budowę w budynkach UJ w podziale na 2 części
- Adaptacja pomieszczeń warsztatów szkolnych ZS CKR Sichów Duży na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności
więcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.