eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE WYKONYWANIA PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO OSÓB NA RZECZ GMINY SOCHACZEW



Og³oszenie z dnia 2023-01-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE WYKONYWANIA PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO OSÓB NA RZECZ GMINY SOCHACZEW

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SOCHACZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148526

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sochaczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 0468642600

1.5.8.) Numer faksu: 0468642602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sochaczew.org.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE WYKONYWANIA PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO OSÓB NA RZECZ GMINY SOCHACZEW

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2c23db12-901a-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00016886

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00032848/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE WYKONYWANIA PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO OSÓB NA RZECZ GMINY SOCHACZEW

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminasochaczew.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminasochaczew.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma
mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia
oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania
za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.Wykonawca mo¿e
zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale-¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez
opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym
przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i
tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nie-niu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika
klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wys³ane".
Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem,
¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ do koñca dnia, w którym up³ywa po³owa wyznaczonego
terminu sk³adania ofert. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie po up³ywie terminu, o którym mowa powy¿ej, lub
dotyczy udzielonych wyja¶nieñ, Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez rozpoznania. Przed³u¿enie
terminu sk³a-dania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a
zapytania) wraz z wyja¶nieniami b±d¼ informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcom za
po¶rednictwem Plat-formy Zakupowej. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasada-mi
korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa tel.
+48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl Zamawiaj±cy
okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem
PAdES,dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wyma-gany oddzielny plik z podpisem. W
zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±-czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.Zamawiaj±cy
okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.: Sta³y dostêp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji:
pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich
nowsze wersje;Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnow-szej wersji w przypadku
Internet Explorer minimalnie wersja 10.0 W³±czona obs³uga JavaScript;Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy
pliki w formacie .pdf.Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf
,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,
mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie
Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna
jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych
przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego
odpowiednim ¼ród³em czasu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Wójt Gminy Socha-czew
2) Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na adres obronacywilna@
sochaczew.org.pl
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym z
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego -
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podej-mowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie
do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679;5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporz±dzenia 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporz±dzenia 2016/679 prawo ¿±dania od admini-stratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobo-wych, gdy osoba fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie danych
osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 roz-porz±dzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679.
11. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków
formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu, w tym równie¿ obowi±zków wynikaj±cych z rozporz±dzenia 2016/679,
w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane
osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13
rozporz±dzenia 2016/679 nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿
tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporz±dzenia 2016/679).
12. Wykonawca jest obowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób
fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej
jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporz±dzenia 2016/679.
13. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ obowi±zki informacyjne wynikaj±ce z rozporz±dzenia 2016/679 oraz ochrony
prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z ubieganiem siê wykonawcy o
udzielenie zamówienia w postêpowaniu, wykonawca sk³ada w postêpowaniu o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporz±dzenia 2016/679. O¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym
wykonawca sk³ada w ofercie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ugi lokalnego transportu zbiorowego w zakresie przewozu osób, stanowi±ce po³±czenie Gminy Sochaczew z m. Sochaczew, na trasach opisanych i w godzinach zgodnie z rozk³adami proponowanymi w za³±czniku nr 7 do SWZ. 2. Za³o¿enia do rozk³adów jazdy, przebieg trasy i wykaz przystanków, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 7 do SWZ. Uzyskane przez wybranego Wykonawcê zezwolenie na prowadzenie regularnych przewozów bêdzie stanowi³ za³±cznik do Umowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy przed³o¿y zamawiaj±cemu kserokopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em zezwolenia na prowadzenie regularnych przewozów. Przy sporz±dzaniu rozk³adów jazdy nale¿y uwzglêdniæ wykaz przystanków zgodnie z Uchwa³ê Rady Miejskiej w Sochaczewie Nr XVII/178/16.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60112000-6 - Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-02-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia takich zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z zapisami art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych lub dodatkowych do wysoko¶ci 30% warto¶ci netto zamówienia

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w przypadku wyst±pienia awarii

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym :
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
- posiada licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego.
UWAGA: Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przed³o¿y Zamawiaj±cemu kserokopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: - jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê równ± co najmniej: 300 000 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 us³ugi w tym okresie - us³ugi transportowe przewozu osób o ³±cznej warto¶ci 300 000 z³ brutto
2. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca za³±czy do oferty o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu wed³ug za³±cznika nr 1 do SWZ.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona zostanie wezwany przez Zamawiaj±cego do dostarczenia w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykaz us³ug porównywalnych us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy-wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) Dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzenia dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
3) kserokopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta powinna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 5 000,00 PLN (s³ownie z³otych: Piêæ tysiêcy z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu; pieni±dzu, wp³aconym na konto: Bank Spó³dzielczy Nr 21 9283 0006 0013 2381 2000 0030
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres i warunki wprowadzenia zmian umowy okre¶lone w za³±czniku do SWZ oraz zgodnie z zapisami Ustawy Pzp

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminasochaczew.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-19 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.