Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016141/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
- 2021/BZP 00016141/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-11 (po zmianach)
- 2021/BZP 00094640/01 - Wynik z dnia 2021-06-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00016658 z dnia 2021-03-12 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa obsługa kreatywna w zakresie przygotowania kampanii promocyjnych i innych działań marketingowych dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 58 32 36128
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016658
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00016141/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
Zawarte są w Rozdziale nr 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia( SWZ). Wymagania dotyczące użycia podpisu elektronicznego określono w Rozdziale nr 4 ust. 3 SWZ.
Po zmianie:
Zawarte są w Rozdziale nr 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia( SWZ):Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, 2) ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, na adres skrzynki Urzędu Miejskiego w Gdańsku: /UMGDA/SkrytkaESP oraz 3) poczty elektronicznej kierowanej na adres e- mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal: „Formularz do komunikacji”. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP.271.8.2021).Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.plSposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Wymagania dotyczące użycia podpisu elektronicznego określono w Rozdziale nr 4 ust. 3 SWZ.
2021-03-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Relokacja dokumentacji archiwalnej na potrzeby Oddziału ZUS w Gdańsku
- Zakup i montaż platform dla osób z niepełnosprawnościami w budynkach Oddziału ZUS w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A.
- Dostawa serwera, monitorów graficznych i urządzeń sieciowych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Sukcesywne usługi cateringu okolicznościowego wraz z obsługą kelnerską na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.
- Modernizacja windy w Szkole Podstawowej nr 86 w Gdańsku, przy ul. Wielkopolskiej 20
- Naprawa dachu oraz wymiana okien dachowych w US w Malborku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.