Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00606471/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie transportu dla zespołów MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI KLUB SPORTOWY AVIA ŚWIDNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366067087
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@avia-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.avia-swidnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4857ec0b-0217-4b0e-acb0-d80d75fb13eb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność w zakresie sportu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie transportu dla zespołów MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4857ec0b-0217-4b0e-acb0-d80d75fb13eb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00016530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606471
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 551384,26
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (dowóz i przywóz) zawodników, trenerów, opiekunów, kierowników drużyn, masażystów zespołów sportowych MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej na zawody sportowe w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (od 1 stycznia 2025 roku) zgodnie z harmonogramem rozgrywek dla poszczególnych sekcji, a także transportu na turnieje, mecze sparingowe i inne wydarzenia o charakterze sportowym nie uwzględnione w ww. harmonogramach.2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części:
a. Część nr 1 – transport dla pierwszych zespołów MKS Avia Świdnik sp. z o.o. sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej
b. Część nr 2 – transport dla grup młodzieżowych działających w strukturach MKS Avia Świdnik sp. z o.o.
3. Łączna zaplanowana odległość w ramach powyższych wyjazdów jest uzależniona od nr części:
a. Część nr 1 – pierwsze zespoły: 27 500 km,
4. Na potrzeby ustalenia ceny oferty należy przyjąć, że:
Część nr 1:
a. R1 – cena brutto za przejazd autokarem powyżej 50 osób na trasie do 50 km (ryczałt) stanowić będzie około 2% łącznej szacowanej odległości w ramach planowanych wyjazdów (10 przejazdów),
b. K1 – cena brutto za 1 km przejazdu autokarem powyżej 50 osób na trasach powyżej 50 km stanowić będzie około 98,00 % łącznej szacowanej odległości w ramach planowanych wyjazdów (27 000 km),
Uwaga:
Powyższe założenia stanowią jedynie przyjętą przez Zamawiającego szacowaną odległość w ramach planowanych wyjazdów i została sporządzona na podstawie usług transportowych świadczonych na rzecz Zamawiającego w latach ubiegłych. Rzeczywista odległość wyjazdów w okresie obowiązywania umowy może się różnić od przyjętych szacunków.
Przejazd na trasie do 50 km rozliczany będzie kwotą ryczałtu, natomiast jeżeli trasa przejazdu przekroczy 50 km całość trasy począwszy od 1 km rozliczana będzie w oparciu o cenę jednostkową za kilometr.
5. Usługi w zakresie transportu odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1251), ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz.U. z 2024r. poz. 1262), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1539 ze zm.).
6. Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny umożliwiający wykonanie całości zamówienia, przy założeniu, że:
a) terminy wyjazdów poszczególnych grup na trasach mogą się pokrywać;
b) jeden kurs dla pierwszych zespołów MKS Avia Świdnik sp. z o.o. sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej odbywać się będzie autokarem / autokarami powyżej 50 osób, bez względu na ilość przewożonych osób (część 1),
7. Wykonawca ubezpieczy pojazdy (OC) i pasażerów (NNW) od wszelkich szkód mogących powstać podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
8. Wykonawca zapewnia przewożonym osobom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, przy założeniu, że:
a) (część 1) autokar/y powyżej 50 osób wyprodukowany będzie nie wcześniej niż w 2015 roku, ponadto wyposażony będzie min. w sprawną klimatyzację, barek kawowy, WC, odtwarzacz multimedialny np. DVD, pasy bezpieczeństwa,
9. Cena brutto przejazdu na trasie do 50 km (ryczałt) oraz cena brutto za kilometr określona przez Wykonawcę będzie stanowiła wszystkie koszty jakie poniesie Zamawiający w prowadzonych rozliczeniach za wykonywanie usług w zakresie przewozu. Zamawiający pokrywa koszty związane
z noclegami i wyżywieniem kierowcy jedynie w przypadku wyjazdów dłuższych niż 1 dzień. Zamawiający nie ponosi opłat za tzw. postojowe.
10. Wykonawca rozpocznie naliczanie kilometrów realizowanych wyjazdów z chwilą wyjazdu z miejsca zbiórki tj. ul. Sportowa 2, 21-040 Świdnik, naliczanie zakończy się z chwilą powrotu na miejsce zbiórki tj. ul. Sportowa 2, 21-040 Świdnik. Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego.
11. Wykonawca zapewni przewóz najkrótszą możliwą trasą do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
12. Zamawiający będzie informował Wykonawcę najpóźniej 3 dni przed planowanym wyjazdem o terminie realizacji wyjazdu i liczbie uczestników wyjazdu.
13. Oferowana cena brutto przejazdu na trasie do 50 km (ryczałt) oraz cena przejazdu za 1 kilometr podana przez Wykonawcę zostaje ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom ani waloryzacji w pierwszych miesiącach świadczenia usługi, w okresie wskazanym w umowie.
14. Rozliczenia za wykonanie usługi będą prowadzone w okresach miesięcznych do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym została wykonana usługa na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, do której należy załączyć zestawienie wszystkich zleconych przejazdów w postaci tabeli rozliczenia.
15. Rozliczenie wyjazdów będzie odbywało się w oparciu o stawki określone w poszczególnych przedziałach cenowych w zależności od rodzaju środka transportu.
16. Wykonawca będzie składał fakturę po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wykazu przejazdów na trasie do 50 km lub przejechanych kilometrów w miesiącu rozliczeniowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 199074,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (dowóz i przywóz) zawodników, trenerów, opiekunów, kierowników drużyn, masażystów zespołów sportowych MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej na zawody sportowe w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (od 1 stycznia 2025 roku) zgodnie z harmonogramem rozgrywek dla poszczególnych sekcji, a także transportu na turnieje, mecze sparingowe i inne wydarzenia o charakterze sportowym nie uwzględnione w ww. harmonogramach.2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części:
a. Część nr 1 – transport dla pierwszych zespołów MKS Avia Świdnik sp. z o.o. sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej,
b. Część nr 2 – transport dla grup młodzieżowych działających w strukturach MKS Avia Świdnik sp. z o.o.
3. Łączna zaplanowana odległość w ramach powyższych wyjazdów jest uzależniona od nr części:
b. Część nr 2 – grupy młodzieżowe: 62 500 km.
4. Na potrzeby ustalenia ceny oferty należy przyjąć, że:
Część nr 2:
a. R1 – cena brutto za przejazd busem (autokarem) do 20 osób na trasie do 50 km (ryczałt) stanowić będzie około 13,2 % łącznej szacowanej odległości w ramach planowanych wyjazdów (165 przejazdów),
b. R2 – cena brutto za przejazd busem (autokarem) do 30 osób na trasie do 50 km (ryczałt) stanowić będzie około 8,8 % łącznej szacowanej odległości w ramach planowanych wyjazdów (110 przejazdów),
c. K1 – cena brutto za 1 km przejazdu busem (autokarem) do 20 osób na trasach powyżej 50 km stanowić będzie około 46,8 % łącznej szacowanej odległości w ramach planowanych wyjazdów (29250 km),
d. K2 – cena brutto za 1 km przejazdu busem (autokarem) do 30 osób na trasach powyżej 50 km stanowić będzie około 30,1 % łącznej szacowanej odległości w ramach planowanych wyjazdów (18850 km),
e. K3 – cena brutto za 1 km przejazdu autokarem powyżej 35 osób na trasach powyżej 50 km stanowić będzie około 1 % łącznej szacowanej odległości w ramach planowanych wyjazdów (650 km).
Uwaga:
Powyższe założenia stanowią jedynie przyjętą przez Zamawiającego szacowaną odległość w ramach planowanych wyjazdów i została sporządzona na podstawie usług transportowych świadczonych na rzecz Zamawiającego w latach ubiegłych. Rzeczywista odległość wyjazdów w okresie obowiązywania umowy może się różnić od przyjętych szacunków.
Przejazd na trasie do 50 km rozliczany będzie kwotą ryczałtu, natomiast jeżeli trasa przejazdu przekroczy 50 km całość trasy począwszy od 1 km rozliczana będzie w oparciu o cenę jednostkową za kilometr.
5. Usługi w zakresie transportu odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1251), ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz.U. z 2024r. poz. 1262), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1539 ze zm.).
6. Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny umożliwiający wykonanie całości zamówienia, przy założeniu, że:
a) terminy wyjazdów poszczególnych grup na trasach mogą się pokrywać;
c) jeden kurs może dotyczyć różnej ilości przewożonych osób (pojazd będzie wskazywany w zależności od ilości przewożonych osób – bus (autokar) do 20, do 30 albo powyżej 35 osób (część 2).
7. Wykonawca ubezpieczy pojazdy (OC) i pasażerów (NNW) od wszelkich szkód mogących powstać podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
8. Wykonawca zapewnia przewożonym osobom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, przy założeniu, że:
b) (część 2) busy / autokary do 20, 30 osób oraz powyżej 35 osób wyprodukowane będą nie wcześniej niż w 2010 roku, ponadto wyposażone będą min. w sprawną klimatyzację, pasy bezpieczeństwa. Autokar z powyżej 35 miejsc siedzących musi być wyposażony dodatkowo w barek kawowy, WC, odtwarzacz multimedialny np. DVD.
9. Cena brutto przejazdu na trasie do 50 km (ryczałt) oraz cena brutto za kilometr określona przez Wykonawcę będzie stanowiła wszystkie koszty jakie poniesie Zamawiający w prowadzonych rozliczeniach za wykonywanie usług w zakresie przewozu. Zamawiający pokrywa koszty związane
z noclegami i wyżywieniem kierowcy jedynie w przypadku wyjazdów dłuższych niż 1 dzień. Zamawiający nie ponosi opłat za tzw. postojowe.
10. Wykonawca rozpocznie naliczanie kilometrów realizowanych wyjazdów z chwilą wyjazdu z miejsca zbiórki tj. ul. Sportowa 2, 21-040 Świdnik, naliczanie zakończy się z chwilą powrotu na miejsce zbiórki tj. ul. Sportowa 2, 21-040 Świdnik. Przed jak i po wyjeździe kierowca Wykonawcy zobowiązany jest spisać stan licznika pojazdu co zostanie potwierdzone podpisem przedstawiciela Zamawiającego.
11. Wykonawca zapewni przewóz najkrótszą możliwą trasą do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
12. Zamawiający będzie informował Wykonawcę najpóźniej 3 dni przed planowanym wyjazdem o terminie realizacji wyjazdu i liczbie uczestników wyjazdu.
13. Oferowana cena brutto przejazdu na trasie do 50 km (ryczałt) oraz cena przejazdu za 1 kilometr podana przez Wykonawcę zostaje ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom ani waloryzacji w pierwszych miesiącach świadczenia usługi, w okresie wskazanym w umowie.
14. Rozliczenia za wykonanie usługi będą prowadzone w okresach miesięcznych do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym została wykonana usługa na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, do której należy załączyć zestawienie wszystkich zleconych przejazdów w postaci tabeli rozliczenia.
15. Rozliczenie wyjazdów będzie odbywało się w oparciu o stawki określone w poszczególnych przedziałach cenowych w zależności od rodzaju środka transportu.
16. Wykonawca będzie składał fakturę po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wykazu przejazdów na trasie do 50 km lub przejechanych kilometrów w miesiącu rozliczeniowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 352310,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C. K. Travel Krzysztof Cegiełka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7131775030
7.3.3) Ulica: Aleja Armii Krajowej 23/17
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361700,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652461,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361700,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Transportowych FREMIKS S.C. Jacek I Marcelina Frelas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7122712432
7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 29/33
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361700,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- "Przygotowanie i dostawa posiłków dla Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Niepodległości Polski w Kalinówce w roku szkolnym 2025/2026"
- DOSTAWA SAMOCHODU DO TRANSPORTU OSÓB TYPU BUS 9 OSOBOWY DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŚWIDNIKU
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Miejskiej Świdnik
- Modernizacja lokalu CUS przy ul. Norwida 2 w celu poprawy jakości świadczonych usług społecznych
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług krajowych przewozów autokarowych osób dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Świadczenie usług transportu sanitarnego z zespołem specjalistycznym.
- Zorganizowanie 7-dniowego obozu dla łącznie 18 osób w ramach projektu "Lepszy start"
- Postępowanie na organizację wizyty studyjnej w Finlandii
- Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych, usługa transportu dla osób korzystających z OREW w Działdowie oraz usługa transportu dla osób korzystających z SOS-W w Mławie
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.