eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy"Modernizacja budynku kaplicy rzymsko-katolickiej w miejscowości Polesie - Program Inwestycji Strategicznych "Polski Ład"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku kaplicy rzymsko-katolickiej w miejscowości Polesie – Program Inwestycji Strategicznych „Polski Ład”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUŁAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 887-41-21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pulawy.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be7e09fd-b77b-4e22-8aed-93488766237a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja budynku kaplicy rzymsko-katolickiej w miejscowości Polesie – Program Inwestycji Strategicznych „Polski Ład”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be7e09fd-b77b-4e22-8aed-93488766237a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00016420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026896/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja budynku kaplicy rzymsko - katolickiej w miejscowości Polesie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534408

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje m.in.:
1) roboty elewacyjne: czyszczenie chemiczne murów, uzupełnienie ubytków cegły, spoinowanie murów i sklepień z cegły zabytkowej, rozebranie obróbek blacharskich, impregnacja elewacji;
2) tynki w podcieniu: przecieranie tynków zewnętrznych, gruntowanie podłoża, malowanie;
3) wykonanie pokrycia dachowego: rozebranie pokrycia dachowego, rynien, rur spustowych, mocowanie membrany dachowej, montaż kontrłat, wykonanie pokrycia dachu blachodachówką z orynnowaniem i obróbkami blacharskimi, montaż nowego wyłazu z obróbkami;
4) wymiana świetlików w ścianach szczytowych oraz okien z PCV;
5) izolacja ścian fundamentowych od wewnątrz wraz z odtworzeniem podłóg: odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo – wapiennej na ścianach, rozebranie posadzki, odgrzybianie powierzchni, renowacja murów fundamentowych, izolację przeciwwilgociowe, izolacje cieplne, wykonanie tynków, malowanie;
6) dostosowanie budynku dla osób ze szczególnymi potrzebami poprzez wykonanie toalety,
7) montaż drzwi wewnętrznych;
8) przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej;
9) wykonanie instalacji odgromowej;
10) wykonanie instalacji p.poż.

Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także m.in.:
1) organizację i zagospodarowanie placu budowy,
2) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy,
3) zaproponowana stolarka okienna i drzwiowa (zewnętrzna) musi uzyskać akceptację Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie,
4) naprawy wszelkich uszkodzeń powstałych podczas wykonywania robót,
5) gromadzenie, transportowanie, zagospodarowanie i przekazanie do utylizacji odpadów zgodnie z przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz.1587 ze zm.), zwanej dalej ustawą o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu wskazanej w tym punkcie ustawy i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i swój koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania.
6) usuwanie wytworzonych odpadów z miejsc ich powstawania na bieżąco.
7) wykonanie instrukcji zabezpieczenie przeciwpożarowego oraz w razie konieczności jego uzgodnienie przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, oznakowanie obiektu znakami bezpieczeństwa p.poż.
i wyposażenie ich w podręczny sprzęt gaśniczy zgodnie z właściwymi normami,
8) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem postępowania,
9) po zakończeniu robót - uporządkowanie terenu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiar robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej oraz STWIORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 737598,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 737598,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane „INWBUD” Tomasz Kapciak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8111021512

7.3.4) Miejscowość: Sycyna Północna

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 737598,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.