eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary › Kompleksowa obsługa nadzoru autorskiego, serwisu oprogramowania, asysty technicznej i pakietu szkoleniowo - wdrożeniowego dla syst. informat. w ramach pakietu Ratusz - zintegrow. system zarządz. Gminą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa nadzoru autorskiego, serwisu oprogramowania, asysty technicznej i pakietu szkoleniowo – wdrożeniowego dla syst. informat. w ramach pakietu Ratusz – zintegrow. system zarządz. Gminą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Psary

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 2944943

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/psary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa nadzoru autorskiego, serwisu oprogramowania, asysty technicznej i pakietu szkoleniowo – wdrożeniowego dla syst. informat. w ramach pakietu Ratusz – zintegrow. system zarządz. Gminą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b58198a-5ce6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000943/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Kompleksowa obsługa nadzoru autorskiego, serwisu oprogramowania, asysty technicznej i pakietu szkoleniowo – wdrożeniowego dla syst. informat. w ramach pakietu Ratusz – zintegrow. system zarządz. Gminą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315080/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna:
Art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna:
Gmina Psary zawarła w dniu 15.12.2017 r. Umowę nr 277/2017 z Konsorcjum firm:
1) Lider- Rekord SI Sp. z o.o. ul. Kasprowicza nr 5, 43-300 Bielsko-Biała,
2) Uczestnik- Rekord Systemy Informatyczne Sp. z o.o. ul. Kasprowicza nr 5, 43-300 Bielsko-Biała. dotyczącą realizacji zadania „E-Psary – zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Psary”.
Firma REKORD SI Sp. z o. o. jest jedynym producentem programów informatycznych wchodzących w skład pakietu RATUSZ ® zainstalowanych w Urzędzie Gminy Psary . Firma posiada wszelkie prawa autorskie do w.w systemów z wyłącznym prawem do ich serwisowania i modyfikacji, w tym dostarczania aktualnych wersji programów dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Polsce. W konsekwencji firma jako jedyna posiada możliwości do prowadzenia usług asysty i serwisowania ww. oprogramowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 198260 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa nadzoru autorskiego, serwisu oprogramowania, asysty technicznej i pakietu szkoleniowo – wdrożeniowego dla systemów informatycznych w ramach pakietu Ratusz – zintegrowany system zarządzania Gminą.
W zakresie przedmiotu zamówienia świadczone będą usługi w zakresie:
1. nadzoru autorskiego, tj. informowanie o zmianach w programach objętych umową, udostępnienie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność, udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu RATUSZ®.
2. serwisu oprogramowania, tj. udzielanie konsultacji telefonicznych, udzielanie konsultacji za pomocą systemu zdalnej pomocy, usuwanie usterek/błędów i awarii krytycznych systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy, przeprowadzania dodatkowych prac szkoleniowo-wdrożeniowych w zakresie pełnego wykorzystania oprogramowania objętego umową.

3. asysty technicznej serwera Firebird / PostgreSQL/ Linux, tj. udzielania konsultacji telefonicznych , informowania o zmianach w oprogramowaniu, zdalnego podniesienia wersji systemu bazodanowego, diagnostyki, reinstalacji i rekonfiguracji oprogramowania, diagnostyki i rekonfiguracji serwera, 20% zniżki na przygotowanie nowego fizycznego/wirtualnego serwera do pracy z systemem Ratusz.
4. pakietu szkoleniowego, tj. udziału 2 przedstawicieli Zamawiającego w konferencji Forum Elektronicznej Administracji, udziału 1 przedstawiciela Zamawiającego w konferencji Forum Użytkowników pakietu Ratusz, udziału 2 przedstawicieli Zamawiającego w organizowanej konferencji Forum Finansów, udziału w stacjonarnych szkoleniach merytorycznych, udziału w webinariach metodycznych i akcyjnych, dostęp do bazy wiedzy: nagranych szkoleń i innych materiałów szkoleniowych, 30% zniżki na indywidualne warsztaty realizowane każdorazowo na zlecenie Zamawiającego.
5. dodatkowej współpracy, tj. zorganizowania raz w roku spotkania, w trakcie którego Zamawiający przedstawi wszelkie uwagi i wnioski dotyczące użytkowanych systemów oraz zostanie poinformowany o aktualnym stanie prac nad rozwojem pakietu RATUSZ®, stosowania systemu zniżek, zapewnienia możliwości skorzystania z 8 godzin prac szkoleniowo – wdrożeniowych, konsultacje zdalne.
6. abonamentowego prawa dostępu do systemu TERYT On-line, umożliwiającego automatyczną aktualizację słownika TERYT w zakresie mającym zastosowanie w oprogramowaniu autorstwa firmy REKORD.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233454,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233454,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233454,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKORD SI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470171440

7.3.3) Ulica: Kasprowicza 5

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233454,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.