eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska GórneZagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99 (popiół) z terenu miasta Łaziska Górne



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99 (popiół) z terenu miasta Łaziska Górne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273664903

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ENERGETYKÓW 5

1.5.2.) Miejscowość: Łaziska Górne

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-170

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pgkim-laziska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-laziska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99 (popiół) z terenu miasta Łaziska Górne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7c3f62a-6c77-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00000616/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2022/01/U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99 (popiół) z terenu miasta Łaziska Górne.
2. W niniejszym postepowaniu określa się rodzaj odpadów podlegających zagospodarowaniu tj.: popiół- kod odpadu 20 01 99 w ilości 1500 Mg.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przekazywanych odpadów do 50 % w stosunku do szacowanej ilości odpadów w punkcie 2 powyżej bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu
4. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęły dwie oferty. Bezpośrednio przed otwarciem ofert, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 178 200,00 zł brutto.

Oferta nr 2 złożona przez firmę Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy podlega odrzuceniu:
Podstawa prawna odrzucenia: art. 226 ust. 1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Podstawa faktyczna odrzucenia:
Oferta wpłynęła do Zamawiającego po terminie składania ofert, tj. w dniu 11.01.2022r. o godz. 9:00:52, co poświadcza dokument UPP (Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia) jaki otrzymał Zamawiający wraz z ofertą poprzez system ePUAP.
Zgodnie z wyrokiem KIO 3455/20 z dnia 20 stycznia 2021 roku:
Prezentowany przez Odwołującego pogląd, jakoby pełna godzina kończyła się 59 sekund później, jest oczywiście nieuzasadniony z punktu widzenia elementarnej wiedzy i podstawowych zasad logiki, nie mówiąc o doświadczeniu życiowym. Wbrew temu, co zdaje się sugerować Odwołujący, po wybiciu pełnej godziny biegną sekundy pierwszej minuty następnej godziny i po 60 sekundach ta pierwsza minuta się kończy, a nie zaczyna. Do przykładów podanych trafnie w odpowiedzi na odwołania dodać można jeszcze jeden z życia i zarazem z przepisów wzięty. Otóż zgodnie w art. 39 § 2 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy (t.j. Dz. U. z2020 r. poz. 1319) uregulowano w szczególności, że głosowanie odbywa się bez przerwy od godziny 7:00 do godziny 21:00. Przy czym z § 4 tego samego art. wynika, że o godzinie zakończenia głosowania zarządza się właśnie zakończenie głosowania, z wyjątkiem wyborców, którzy przybyli do lokalu wyborczego przed godziną zakończenia głosowania. Przy analogicznej jak w tym postępowaniu formule określenia upływu terminu końcowego w formule "hh:mm" nikt nie ma wątpliwości, że 21:00:01 przypada już po tak oznaczonej przepisami chwili zakończenia głosowania(…)”

Cena oferty nr 1 w wysokości 324 000,00 zł brutto, przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.