eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawy warzyw i owoców mrożonych do Wrocławskiego Zespołu Żłobków



Ogłoszenie z dnia 2021-03-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015778 z dnia 2021-03-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy warzyw i owoców mrożonych do Wrocławskiego Zespołu Żłobków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 071 718 62 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@wzz.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

opieka nad dzieckiem do lat 3

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy warzyw i owoców mrożonych do Wrocławskiego Zespołu Żłobków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a7f8cad-819c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 03

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005404/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa warzyw i owoców mrożonych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej:https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html2.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z rozporządzeniem w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji.3.W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale w sekcji VIII ust. 1.1 SWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem platformy zakupowej wskazanej w ust. 1.4.Za datę wpływu wymienionych dokumentów przyjmuje się datę i godzinę ich zarejestrowania na platformie zakupowej.5.Informacje o wymaganiach technicznych dotyczących platformy zakupowej określone zostały w załączniku nr 5 do SIWZ.6.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.Zamawiający obowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie ,jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści niniejszej SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.7.Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ust 6.8. Treść zapytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 9.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści niniejszej SWZ Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania.10.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://bip.wzz.wroc.pl/przetargi-2021 - zawierająca odesłanie na Platformę przetargową pod adresem: https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowychZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1) Administratorem Danych Osobowych Wrocławskiego Zespołu Żłobków jest Dyrektor Wrocławskiego Zespołu Żłobków, adres: ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, nr kontaktowy 71 718 62 46, e-mail: zlobki@wzz.wroc.pl 2) Inspektor Ochrony Danych Osobowych Wrocławskiego Zespołu Żłobków dostępny jest pod adresem e-mail: renata.karpinska@wzz.wroc.pl, nr kontaktowy 71 718 62 533) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-3/WZŻ/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków, na podstawie zamówień cząstkowych składanych drogą mailową przez Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1A do SWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz asortymentowo - cenowy.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia. Warzywa i owoce mrożone ”, stanowiącym załącznik do SWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 4 do SWZ). 3.Miejsce dostaw: żłobki Zamawiającego na terenie Wrocławia: 1) żłobek Nr 1 - ul. Lwowska 20; 2) żłobek Nr 2 - ul. Zemska 33;3) żłobek Nr 3 - ul. Białowieska 27; 4) żłobek Nr 4 - ul. Kłodnicka 25; 5) żłobek Nr 5 - ul. Dokerska 5; (planowany remont żłobka sierpień 2021 r.) (żłobek nr 5 dokonuje zamówienia także dla filii żłobka nr 5 )6) filia Żłobka nr 5 ul. K i M Barskich 45; dostawa do żłobka nr 5 7) żłobek Nr 6 - ul. Krowia 1; (planowane otwarcie żłobka po remoncie listopad 2021 r.)8) żłobek Nr 7 - ul. Drukarska 9; 9) żłobek Nr 8 - ul. Sądowa 6; 10) żłobek Nr 10 - ul. Brodatego 17; (żłobek nr 10 dokonuje zamówienia także dla żłobka nr 9)11) żłobek Nr 11 - ul. Hubska 39;12) żłobek Nr 12 - ul. Jugosłowiańska 83a; 13) żłobek Nr 13 - ul. Wieczysta107;14) żłobek Nr 14 - ul. Mulicka 4c; 15) żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37; 4.Planowane przerwy wakacyjne w żłobkach w 2021 r. NUMER ŻŁOBKA, ADRES MIESIĄC VII MIESIĄC VIIIŻłobek nr 1 ul. Lwowska 20 pracuje urlopŻłobek nr 2 ul. Zemska 33 pracuje urlopŻłobek nr 3 ul. Białowieska 27 urlop pracujeŻłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25 pracuje urlopŻłobek nr 5 ul. Dokerska 5 pracuje urlopFilia żłobka nr 5 ul. Barskich 45 pracuje urlopŻłobek nr 6 ul. Krowia 1 remontŻłobek nr 7 ul. Drukarska 9 pracuje urlopŻłobek nr 8 ul. Sądowa 6 pracuje urlopŻłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13d urlop pracujeŻłobek nr 10 ul. H. Brodatego 17 urlop pracujeŻłobek nr 11 ul. Hubska 39 urlop pracujeŻłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a pracuje urlopŻłobek nr 13 ul. Wieczysta 107 pracuje urlopŻłobek nr 14 ul. Mulicka 4c urlop pracujeŻłobek nr 15 ul. Łukowa 37 pracuje urlopŻłobek nr 16 ul. Sygnałowa 23 urlop pracuje5.Dostawy asortymentu następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 6. Wspólny słownik zamówień (CPV):15 33 11 70 – 9 warzywa mrożone

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami sekcji XXI w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zasady realizacji dostaw w trakcie realizacji umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, sukcesywne dostawy zrealizowane lub realizowane w ramach dwóch odrębnych umów polegające na sukcesywnej dostawie warzyw i owoców mrożonych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda z umów wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane.Wykaz zawierać ma dostawy zrealizowane lub realizowane w ramach dwóch odrębnych umów polegających na sukcesywnej dostawie warzyw i owoców mrożonych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda z umów – wzór wykazu stanowi załącznik nr 2A do SWZ.Do wykazu Wykonawca załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 455 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie: 1) zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny - w przypadku wycofania tego produktu z obrotu na rynku lub zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych (w przypadku zwiększenia gramatur/opakowań) lub ich stosunkowemu obniżeniu (w przypadku zmniejszenia gramatur/opakowań), 2) wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem umowy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, 3) zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjęcie adresu dostawy), z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość przedmiotu umowy pozostanie bez zmian,4) zmiany środka transportu przy pomocy którego Wykonawca będzie realizował zamówienie – w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia ze środka transportu do umowy (np. gdy ulegnie awarii lub w przypadku utraty decyzji lub opinii lub zaświadczeń) obowiązany jest wskazać inny środek transportu przystosowany do przewozu środków spożywczych posiadający wymagane decyzje lub opinie lub zaświadczenia wydane przez Państwową Inspekcje Sanitarną lub Inspekcję Weterynaryjną i przedstawi je Zamawiającemu w postaci ich kserokopii.4.Nie stanowi zmiany umowy: 1)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,2)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania – platformy zakupowej.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 28042023 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oprócz oświadczeń i dokumentów określonych powyżej Wykonawca składa: Formularz ofertowy WykonawcyFormularz asortymentowo - cenowyOświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
2021-03-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.