Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00490200/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
- 2022/BZP 00501709/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-16
- 2022/BZP 00509721/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radecznica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: B. Prusa 21
1.5.2.) Miejscowość: Radecznica
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-463
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6818001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@gminaradecznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradecznica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39856bf5-79ff-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019655/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Umowa o powierzenie grantu o numerze 3602/2/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490200
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 117009,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – sprzęt komputerowyzestaw komputerowy 12 szt., komputer przenośny 5 szt., backup NAS 1 szt., monitor 50” 1 szt.,
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dostarczenia fabrycznie nowego, nieużywanego i nieuszkodzonego przedmiotu zamówienia
2) dokonania rozładunku dostarczonego przedmiotu zamówienia, wniesienia go do pomieszczeń wskazanych przez osobę upoważnioną w umowie,
3) przekazania instrukcji obsługi i konserwacji sprzętu w języku polskim dla poszczególnych pozycji zamówienia,
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 73559,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 - urządzenia wielofunkcyjneurządzenie wielofunkcyjne kolorowe a4 - 11 szt.,
urządzenie wielofunkcyjne kolorowe a3 - 1 szt.
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dostarczenia fabrycznie nowego, nieużywanego i nieuszkodzonego przedmiotu zamówienia
2) dokonania rozładunku dostarczonego przedmiotu zamówienia, wniesienia go do pomieszczeń wskazanych przez osobę upoważnioną w umowie,
3) przekazania instrukcji obsługi i konserwacji sprzętu w języku polskim dla poszczególnych pozycji zamówienia,
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego
4.5.5.) Wartość części: 43450 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 3 w związku z art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r., poz. 1710) Zamawiający Gmina Radecznica unieważnia postępowanie pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych” w zakresie części 1 sprzęt komputerowy, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie
Zamawiający Gmina Radecznica na realizację części 1 przeznaczył kwotę 71 160,00 zł brutto, natomiast cena oferty z najniższą ceną, złożoną w postępowaniu przez SPEEDSERWIS Tomasz Wroński wynosi 105 868,56 zł brutto.
Po dokonanej analizie finansowej jednostki, Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105868,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126590,37 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 3 w związku z art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r., poz. 1710) Zamawiający Gmina Radecznica unieważnia postępowanie pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych” w zakresie części 2 urządzenia wielofunkcyjne, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie
Zamawiający Gmina Radecznica na realizację części 2 przeznaczył kwotę 46 500,00 zł brutto, natomiast cena oferty z najniższą ceną, złożoną w postępowaniu przez MERKATOR Sp. z o. o. wynosi 86 775,27 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86775,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116500,31 PLN
INNE PRZETARGI RADECZNICA
więcej: przetargi RADECZNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów, macierzy dyskowej oraz sprzętu informatycznego w podziale na 3 części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Starostwa powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz sprzętu komputerowego oraz infor. w ramach wyposażenia Oddziału POZ, SOR oraz modernizacji i doposażeniu pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz na potrzeby Urzędu Gminy Brenna - postępowanie nr 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.