Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00134060/01 - Wynik z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego - Pakiety 21-40
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276271110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miodowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpitalzawiercie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalzawiercie.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego - Pakiety 21-40
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60b02eea-ff38-4fae-831f-ed341d66d577
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051374/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Konserwacja i przeglądy sprzętu medycznego i aparatury medycznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10444393.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu strony internetowej prowadzonego postępowania, tj. platformę zakupową: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1044439
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open
Nexus Sp. z o.o. (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/TP/2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66479,11 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 20
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ:
Pakiet nr 21 – Defibrylatory - Inne
4.2.5.) Wartość części: 2086,66 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 22 – Pompy infuzyjne - ASCOR
4.2.5.) Wartość części: 4841,64 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 23 – Pompy infuzyjne – B.BRAUN
4.2.5.) Wartość części: 963,79 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 24 – Pompy infuzyjne – MEDIMA
4.2.5.) Wartość części: 3982,22 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 25 – Pompy infuzyjne - inne
4.2.5.) Wartość części: 4536,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 26 – Ssaki elektryczne
4.2.5.) Wartość części: 2259,17 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 27 – Respiratory DRÄGER
4.2.5.) Wartość części: 6805,40 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 28 – Respiratory PURITAN BENNETT
4.2.5.) Wartość części: 1338,77 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 29 – Respiratory FLIGHT MEDICAL
4.2.5.) Wartość części: 2141,41 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 30 – Respiratory PHILIPS
4.2.5.) Wartość części: 2342,84 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 31 – Respiratory MINDRAY
4.2.5.) Wartość części: 6950,02 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 32 – Respiratory - Inne
4.2.5.) Wartość części: 16187,11 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 33 – Stoły operacyjne, zabiegowe i diagnostyczne
4.2.5.) Wartość części: 1717,88 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 34 – Inkubatory i stanowiska dla noworodków DRÄGER
4.2.5.) Wartość części: 769,59 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 35 – Aparaty i stanowiska dla noworodków - Inne
4.2.5.) Wartość części: 3564,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 36 – Kardiotokografy
4.2.5.) Wartość części: 2900,66 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 37 – Pulsoksymetry
4.2.5.) Wartość części: 361,55 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 38 – Rejestratory EKG i RR
4.2.5.) Wartość części: 3693,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 39 – Lampy zabiegowe, diagnostyczne i operacyjne
4.2.5.) Wartość części: 2789,10 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 20
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego zgodnie z zapisami formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Pakiet nr 40 – Lampy terapeutyczne
4.2.5.) Wartość części: 1566,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia zamówienia na kolejny okres 12 miesięcy na warunkach niniejszej umowy z uwzględnieniem aktualizacji harmonogramu świadczenia Usługi. Cena Usługi pozostaje niezmienna, z zastrzeżeniem dopuszczonych niniejszą umową zmian wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w § 10 umowy.2. Przed uruchomieniem wznowienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zakończeniem obowiązywania niniejszej umowy o wyrażenie zgody na wznowienie niniejszej umowy na okres kolejnych 12 miesięcy. Uruchomienie wznowienia nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego doręczonego przed upływem terminu określonego w § 7.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami ustawy oraz załącznika nr 4 do SWZ -PPU7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1044439
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-16 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywne dostawy paliw - bezgotówkowe tankowanie pojazdów na stacji paliwowej Wykonawcy w 2026r. - powtórzona Część I - Zadanie nr 1 (Zawiercie)
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w I i II kwartale 2026r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zawierciu (postępowanie powtórzone)
- ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1791 S Irządze - Wilgoszcza"
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (...) realizowanych w miejscu ich zamieszkania na rzecz podopiecznych MOPS w Zawierciu".
- Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2026 r.
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd i naprawy sprzętu i aparatury medycznej firmy Schiller będącej na wyposażeniu szpitala - 122/TP/2025
- Świadczenie usługi serwisowania 14 sztuk respiratorów model NPB 840 produkcji NELLCOR PURITAN BENETT INC. w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części...
- Świadczenie usług w zakresie obowiązkowych przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń medycznych przez okres 12 miesięcy.
- Wykonywanie obsługi serwisowej tj. przeglądów, napraw, kalibracji sprzętu firmy OLYMPUS wraz z oprogramowaniem, znajdującego się na wyposażeniu Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego.
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ ZAMAWIAJĄCEGO
- Wymiana testowa generatora KPM w tomografie komputerowym PHILIPS CT500.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





