eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadłówOdtworzenie pierwotnej bryły budynku Domu Ogrodnika z roku 1860-1880 w ramach rewitalizacji Zespołu Pałacowo-Parkowego w Radłowie - etap I.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odtworzenie pierwotnej bryły budynku Domu Ogrodnika z roku 1860-1880 w ramach rewitalizacji Zespołu Pałacowo-Parkowego w Radłowie - etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660915

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Radłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-130

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: /014/ 678-20-44 w.30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-528e62fb-0c8a-4a66-9d0c-a2649999978c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odtworzenie pierwotnej bryły budynku Domu Ogrodnika z roku 1860-1880 w ramach rewitalizacji Zespołu Pałacowo-Parkowego w Radłowie - etap I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-528e62fb-0c8a-4a66-9d0c-a2649999978c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015469

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015500/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 „Odtworzenie pierwotnej bryły budynku Domu Ogrodnika z roku 1860-1880 w ramach rewitalizacji Zespołu Pałacowo-Parkowego w Radłowie - etap I.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPI.271.29.24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 315700 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 W skład zadania etapu I wchodzi następujący zakres robót:
1. Prace przygotowawcze
2. Podbicie fundamentów wraz z wykopami wewnątrz budynku pod posadzki
3. Przygotowanie istniejącej ściany fundamentowej pod hydroizolację wraz z wykonaniem hydroizolacji
- oczyszczenie
- odsolenie
- korekta ubytków zaprawą wapienną
4. Zasyp z gliny iłowej na całej wysokości fundamentu, glina ubijana cienkimi warstwami wraz z wykonaniem tymczasowego szalunku
5. Zasyp pozostałej części wykopów urobkiem z wykopów wraz z odwozem nadmiaru ziemi
6. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne
7. Elementy stalowe ściany frontowej niskiego budynku - profile zamknięte - kolor antracyt
8. Ścianka oporowa
9. Powiększenie otworu drzwiowego w budynku niższym
10. Domurowana ściana ceglana celem uzyskania równej wysokości zdegradowanej ściany
11. Wieniec żelbetowy na budynku niskim
12. Domurowana ściana szytowa z cegły cermiacznej pełnej. Wiązania na wzór istniejących.
13. Wymiana pokrycia dachu - część wysoka
14. Pokrycie dachowe części niskiej wraz z konstrukcją drewnianą
15. Posadzka żelbetowa zazbrojona do bruzdowań w istniejących ścianach
16. Czasowe zamknięcie otworów okiennych za pomocą płyt OSB
17. Zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego pomiędzy budynkiem wysokim i niskim
18. Usunięcie istniejącej ściany w budynku wysokim
19. Wykonanie stężeń dla budynku za pomocą belek stalowych dwuteowych I 160 w rozstawie co 100cm wraz z demontażem pozostałości po drewnianych stropach
20. Prace związane z istniejącymi ścianami:
- podstemplowanie zagrożonych ścian
- skucie istniejących tynków wewnętrznych i zewnętrznych
- oczyszczenie cegieł z korozji biologicznej
- wykonanie niezbędnych napraw i uzupełnień w strukturze ceglanej
- elementy daszków oraz gzymsów ceglanych poddać tylko niezbędnym uzupełnieniom i naprawom
- elementy boniowania, dla najbardzej zniszczonych elementów uzupełnić na wzór istniejących w celu zabezpieczenia naroży budynku
21. Naprawa istniejącego komina
22. Wykonanie elementów dekoracyjnych z blachy giętej – montowanych za pomocą kątowników stalowych do kontrłat oraz do belki stalowej
23. Zabezpieczenie mas ziemnych przed osuwaniem się gruntu (przygotowanie pod schody terenowe w przyszłości)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 868093,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 868093,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 868093,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomax Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733254350

7.3.3) Ulica: ul. Bernardyńska 15/9

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 868093,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.