eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Głubczycach "



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego
w Głubczycach ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Głubczycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320839

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Głubczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774064115

1.5.8.) Numer faksu: 774859771

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_glubczyce@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fbfd0444-9419-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego
w Głubczycach ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbfd0444-9419-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00015387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056149/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawy art. spożywczych, nabiał jaja, konserwy, mrożonki, ryby

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534783

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.5.2023.JL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 64745,47 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64745 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dżem owocowy opakowanie do 5 kg kg 550
Groszek konserwowy opakowanie do 1 kg kg 80
Koncentrat pomidorowy opakowanie do 1 kg kg 700
Fasola biała "Jaś" opakowanie do 25 kg kg 350
Groch obłuskany opakowanie do 25 kg kg 270
Kotlety sojowe( schabowe ) opakowanie do 25 kg kg 120
Granulat sojowy opakowanie do 25 kg kg 130
Herbata granulowana opakowanie do 5 kg kg 70
Musztarda opakowanie do 5 kg kg 45
Pieprz czarny mielony opakowanie do 5 kg kg 20
Majeranek -przyprawa opakowanie do 5 kg kg 10
Liść laurowy opakowanie do 5 kg kg 10
Ziele angielskie opakowanie do 5 kg kg 10
Papryka słodka mielona opakowanie do 5 kg kg 10
Czosnek granulowany opakowanie do 5 kg kg 10
Sól jodowana opakowanie do 5 kg kg 300
Przyprawa w płynie typu "magi " opakowanie do 5 l l 370
Ocet spirytusowy 10% opakowanie do 1 l l 45
Sos pieczeniowy w proszku opakowanie do 5 kg kg 15
Żurek- zupa w proszku opakowanie do 5 kg kg 60
Zupa pomidorowa w proszku opakowanie do 5 kg kg 100
Zupa grzybowa w proszku opakowanie do 5 kg kg 40
Bulion drobiowy w proszku opakowanie do 5 kg kg 280
Bulion jarzynowy w proszku opakowanie do 5 kg kg 25
Woda mineralna niegazowana 1,5 litra szt. 100
majonez opakowanie do 2 kg kg 500
Kukurydza konserwowa opakowanie do 1 kg kg 65
Curry w proszku opakowanie do 5 kg kg 2
Zupa szparagowa w proszku opakowanie do 5 kg kg 35
Koper suszony opakowanie do 5 kg kg 15
Sos myśliwski w proszku opakowanie do 5 kg kg 325
Zupa ogonowa w proszku opakowanie do 5 kg kg 35
Barszcz biały w proszku opakowanie do 5 kg kg 40
Sos boloński w proszku opakowanie do 5 kg kg 100
Sos carbonara w proszku opakowanie do 5 kg kg 30
Cynamon mielony opakowanie do 1 kg kg 2
Sos serowy opakowanie do 5 kg kg 30
Oregano kg 2
Fasola czerwona konserwowa kg 80
Marmolada kg 200
Zielona soczewica kg 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 30153,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mleko w proszku odtłuszczone op. do 25 kg kg 200
Serek topiony opakowanie do 100g kg 100
Ser twarogowy chudy op. do 1kg kg 400
Margaryna roślinna do smarowania opakowanie do 250 g kg 1200
Olej roślinny opakowanie do 5 litrów l 450

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 27128,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jaja kurze świeże klasa M szt. 11 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 7463,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31435,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31435,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31435,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MARGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31435,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEALTHY FOOD MD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369505932

7.3.3) Ulica: 55 Pułku Piechoty 34

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Bogdan Butor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531243125

7.3.3) Ulica: Bożka 2/15

7.3.4) Miejscowość: Prudnik

7.3.5) Kod pocztowy: 48-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-06-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Informuję, że działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1 Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1, ogłoszonego w dniu 6 grudnia 2023 r., pn. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Głubczycach ”, znak sprawy DKw.2232.5.2023.JL zgodnie z wymogami określonymi w SWZ zamawiający wybrał ofertę w części I, którą złożyła firma PPHU MARGO Lipowa 6, 87-707 Zakrzewo.
Cena brutto za całość zamówienia w części I zaoferowana przez w/w wykonawcę wyniosła 31 435,58 zł brutto. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia w części I kwotę 30 153,47 zł brutto. Kwota ta jest większa od kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części I o 1 282,11 zł brutto.
W analizowanym przypadku jedyna złożona oferta. Zaoferowana cena jest wyższa od kwoty podanej podczas otwarcia ofert. Nadmieniam, iż łączna kwota na wszystkie części nie zostanie przekroczona.
Na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie (część postępowania) na udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W w/w przypadku Zamawiający może albo unieważnić postępowanie, albo postarać się o zwiększenie kwoty do wysokości umożliwiającej sfinansowanie zamówienia.
Ze względu na strategiczny cel zadania ściśle związany z terminowym zapewnieniem wyżywienia osadzonych, co bezpośrednio jest związane z bezpieczeństwem jednostek penitencjarnych, w których przebywają osadzeni żywieni przez kuchnię umieszczoną na terenie tutejszej jednostki, zastosowano art. 255 pkt 3 Pzp, a mianowicie Zamawiający zwiększył kwotę na sfinansowanie zamówienia w części I do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.