Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00284803/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
- 2022/BZP 00052985/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-10
- 2022/BZP 00162200/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-17
- 2022/BZP 00172732/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00172739/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00172760/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00172772/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00172782/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00183129/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00183135/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00183142/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00183146/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00183157/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu specjalistycznego „Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiologicznego u dorosłych” dla pielęgniarek i położnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rybacka 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 00 778; 91 48 00 779
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pum_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu specjalistycznego „Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiologicznego u dorosłych” dla pielęgniarek i położnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8082304-4d7f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00196499/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Szkolenie specjalistyczne. Wykonanie i interpretacja zapisu EKG u dorosłych dla pielęgniarek i położnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Absolwenta (PRA) Kierunku Pielęgniarstwo i Położnictwo Studiów Stacjonarnych I Stopnia Wydziału Nauk o Zdrowiu na lata 2018 – 2023 (PRA). Program został stworzony w ramach projektu „Wdrożenie i realizacja programu rozwojowego dla studentów pielęgniarstwa i położnictwa Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie,” POWR.05.05.00-00-0007/18-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284803/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-240/57/US/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35238,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł I: Podstawy elektrokardiografii i technika badania EKG- zajęcia teoretyczne dla pielęgniarek. Szkoleniem objętych jest 29 absolwentów kierunku pielęgniarstwa. Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 1428,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł II: Analiza zapisu elektrokardiograficznego. Podstawy rozpoznania nieprawidłowości w zapisie EKG - zajęcia teoretyczne dla pielęgniarek.Szkoleniem objętych jest 29 absolwentów kierunku pielęgniarstwa;
Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 1904,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł II: Analiza zapisu elektrokardiograficznego. Podstawy rozpoznania nieprawidłowości w zapisie EKG - ćwiczenia dla pielęgniarek.Szkoleniem objętych jest 29 absolwentów kierunku pielęgniarstwa;
Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 8571,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł III: Zapis elektrokardiograficzny w wybranych stanach kardiologicznych- zajęcia teoretyczne dla pielęgniarek. Szkoleniem objętych jest 29 absolwentów kierunku pielęgniarstwa; Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 1904,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł III: Zapis elektrokardiograficzny w wybranych stanach kardiologicznych- ćwiczenia dla pielęgniarek. Szkoleniem objętych jest 29 absolwentów kierunku pielęgniarstwa; Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 8571,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł IV: Badania diagnostyczne z wykorzystaniem zapisu elektrokardiograficznego - zajęcia teoretyczne dla pielęgniarek.Szkoleniem objętych jest 29 absolwentów kierunku pielęgniarstwa;
Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 952,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł I: Podstawy elektrokardiografii i technika badania EKG- zajęcia teoretyczne dla położnych. Szkoleniem objętych jest 13 absolwentów kierunku położnictwa; Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 1428,60 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł II: Analiza zapisu elektrokardiograficznego. Podstawy rozpoznania nieprawidłowości w zapisie EKG - zajęcia teoretyczne dla położnych.Szkoleniem objętych jest 13 absolwentów kierunku położnictwa; Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 1904,80 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł II: Analiza zapisu elektrokardiograficznego. Podstawy rozpoznania nieprawidłowości w zapisie EKG - ćwiczenia dla położnych.Szkoleniem objętych jest 13 absolwentów kierunku położnictwa;
Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 2857,20 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł III: Zapis elektrokardiograficzny w wybranych stanach kardiologicznych- zajęcia teoretyczne dla położnych. Szkoleniem objętych jest 13 absolwentów kierunku położnictwa; Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 1904,80 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł III: Zapis elektrokardiograficzny w wybranych stanach kardiologicznych- ćwiczenia dla położnych. Szkoleniem objętych jest 13 absolwentów kierunku położnictwa; Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 2857,20 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł IV: Badania diagnostyczne z wykorzystaniem zapisu elektrokardiograficznego - zajęcia teoretyczne dla położnych.Szkoleniem objętych jest 13 absolwentów kierunku położnictwa;
Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 952,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1020,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Ogonowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 852-135-58-79
7.3.3) Ulica: Wejherowska 29/7
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-834
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1020,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Żych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8541681671
7.3.3) Ulica: E. Plater 87/15
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-635
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA ANDRZEJ ŻYCH
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA ANDRZEJ ŻYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Żych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8541681671
7.3.3) Ulica: E. Plater 87/15
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-635
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA ANDRZEJ ŻYCH
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA ANDRZEJ ŻYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Izabela Cerzniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 955-130-76-09
7.3.3) Ulica: Sokołowskiego 12/11
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-880
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Izabela Cerzniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 955-130-76-09
7.3.3) Ulica: Sokołowskiego 12/11
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-880
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Ogonowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 852-135-58-79
7.3.3) Ulica: Wejherowska 29/7
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-834
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części 7 nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Żych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8541681671
7.3.3) Ulica: E. Plater 87/15
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-635
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Żych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8541681671
7.3.3) Ulica: E. Plater 87/15
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-635
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA ANDRZEJ ŻYCH
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA ANDRZEJ ŻYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Żych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8541681671
7.3.3) Ulica: E. Plater 87/15
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-635
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA ANDRZEJ ŻYCH
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA ANDRZEJ ŻYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Żych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8541681671
7.3.3) Ulica: E. Plater 87/15
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-635
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA ANDRZEJ ŻYCH
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA ANDRZEJ ŻYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części 7 nie złożono żadnej oferty
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług polegających na wykonywaniu przeglądów serwisowych oraz kompleksowych usług naprawy samochodów służbowych, będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie -Ed.III/2025
- Bieżąca obsługa i konserwacja oświetlenia zlokalizowanego na obiektach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych, będącego własnością Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Innowatorium Dostępności Miast" dla ZUT w Szczecinie
- Organizacja cyklu szkoleń dla samorządowców.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. "Projekt szkoleniowy ROPS"
- Przeprowadzenie kursu pod nazwą: "Kurs osobistego doradcy treningowego (trener personalny)" dla studentów Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie. edycja II
- Wykonanie szkoleń grupowych dla pracowników Gminy Dzierzgoń oraz jej jednostek podległych
- ZAPEWNIENIE REALIZACJI ZADAŃ WIODĄCEGO OŚRODKA KOORDYNACYJNO-REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZEGO W RAMACH REALIZACJI W POWIECIE BYDGOSKIM PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN ,,ZA ŻYCIEM" W ROKU 2026
- Usługa przeprowadzenia działań edukacyjnych w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Miasta Ostrołęki realizowana w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
- Usługa szkolenia w zakresie kursów z j.angielskiego dla kadry prowadzącej dydaktykę na UŁ w ramach projektu "Potęga dydaktyki - program rozwoju kwalifikacji i kompetencji kadry Uniwersytetu Łódzkiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





