Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00649198/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
- 2024/BZP 00665999/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń Bloku Operacyjnego na II piętrze pawilonu nr 8 na Pracownię Radiologii Zabiegowej (Sala Hybrydowa)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOLSKI IM. DR ANNY GOSTYŃSKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011035381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marcina Kasprzaka 17
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wolski.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-ProPublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=bbcc0ad4-3dc0-487d-88fc-a68a81050d851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń Bloku Operacyjnego na II piętrze pawilonu nr 8 na Pracownię Radiologii Zabiegowej (Sala Hybrydowa)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c05e577b-1f68-42d5-9046-4ac53d2d436a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00567008/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa pomieszczeń Bloku Operacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649198
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP/118/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń Bloku Operacyjnego na II piętrze pawilonu nr 8 na Pracownię Radiologii Zabiegowej (Sala Hybrydowa) na podstawie projektu, kosztorysów przedmiarowych i STWOiR.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w kosztorysach przedmiarowych stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ, projekcie oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym STWiOR oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przepis art. 256 ustawy Pzp daje prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.Zgodnie z opinią UZP przesłanka unieważnienia postępowania w oparciu o art. 256 ustawy Pzp znajduje zastosowanie, w przypadkach określonych w art. 90 ust. 3 i art. 137 ust. 7 ustawy Pzp, tj. w sytuacji, w których odpowiednio zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu lub treści SWZ prowadziłaby do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności do znacznej zmiany zakresu zamówienia (np. znaczącego rozszerzenia lub zmniejszenia). W takim przypadku brak jest możliwości dokonania zmiany i występuje konieczność unieważnienia postępowania.
W niniejszym postępowaniu już po jego wszczęciu wystąpiły nowe, okoliczności, powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania w obecnym kształcie jest nieuzasadnione. Z uwagi na treść art. 137 ust. 7 Ustawy, zmiany jakie należałoby wprowadzić do treści SWZ prowadzą do znacznej zmiany zakresu zamówienia, jak również do zmiany wartości zamówienia.
W dniu 12 grudnia 2024 roku Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowę pomieszczeń Bloku Operacyjnego na II piętrze pawilonu nr 8 na Pracownię Radiologii Zabiegowej (Sala Hybrydowa)" – sprawa nr EP/118/2024.
Do Zamawiającego (przed terminem wyznaczonym na składanie ofert) wpłynęły zapytania oraz wnioski o zmianę swz.
Wobec przeprowadzenia dokładnej analizy złożonych pytań, przygotowanego opisu przedmiotu zamówienia, zakresu przedmiotu zamówienia oraz zakresów zmian jakie Zamawiający musiałby dokonać na skutek udzielanych odpowiedzi stwierdził, iż ilość zmian niezbędnych do ponownego wprowadzenia, celem dostosowania opisu do nowych wymogów swz, jest tak znaczna, że niezbędnym jest przygotowanie przedmiotu zamówienia ponownie. W tym również ponowne jego oszacowanie.
Tym samym Zamawiający celem dochowania należytej staranności i zgodności działań uznał za niezbędne przygotowanie nowych postanowień swz, co prowadzi do stwierdzenia, iż dalsze prowadzenie postępowania na zasadach określonych obecnie lub przy założeniu wprowadzenia kolejnych zmian, jest niemożliwe.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ dalsze jego prowadzenie jest nieuzasadnione.
W chwili unieważnienia postępowania nie została złożona żadna oferta.
Zgodnie z art. 262 ustawy dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2024poz. 1320 ze zm.) Zamawiający zawiadomi Wykonawców o wszczęciu kolejnego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





